SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb niet zooooooooo'n grote wasmachinequote:
vuile stinkerdquote:
een badkuip?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb niet zooooooooo'n grote wasmachine
Niet van mij en ook niet van Sas . lees terug en denk aan 4quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar goed.... van wie waren die klonen dan wel?![]()
ik snap het niet meer
dus.......................... wie daaaaaaaaaaaaaaaaaan??????????///quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar goed.... van wie waren die klonen dan wel?![]()
ik snap het niet meer
vier?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet van mij en ook niet van Sas . lees terug en denk aan 4
Tot over een uur of zoquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oh het vorige topic helemaal nalezen? ja dan ben ik dus wel effe bezig
tt later
Misschien melden ze zich af en toe nogmaals hier als ze niet al moe worden om telkens om te schakelenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja nou daar kom ik niet uit, la maar zitten
Ja, maar misschien krijg je elders ruzie met die persoonquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien melden ze zich af en toe nogmaals hier als ze niet al moe worden om telkens om te schakelen
Maak je niet druk Fann, volgens mij kwamen deze klonen na 5 jaar of zo weer eens uit de kast...quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, maar misschien krijg je elders ruzie met die persoonzit hij of zij gewoon
poeslief hier, is niet zo, want ik ken die klonen niet maar zoiets KAN wel gebeuren,
dat is een beetje irritant aan een SCvroeger wist ik dat nog niet maar nu ik dat
weet is het lang zo leuk niet meer![]()
maar goed maakt niet uit.... daarom ga ik altijd ''zappen''...
Ik maak me niet druk hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk Fann, volgens mij kwamen deze klonen na 5 jaar of zo weer eens uit de kast...
Dan is het goed... Nu ff voetbal kijken ....quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk hoorik was gewoon aan het ''zappen''
Ja, ga jij maar effe voetbal kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het goed... Nu ff voetbal kijken ....
Kunnen de dames ff lekker babbelen..quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ga jij maar effe voetbal kijken
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weet jij hoe het zit met die klonen?
ik ken ze welquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maakt ook niet uit
ik ken die klonen niet dus...![]()
Ik ken maar één kloon, die van die ijsenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maakt ook niet uit
ik ken die klonen niet dus...![]()
? ik snap hem niet?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken maar één kloon, die van die ijsen
Dan moet je deze even luisteren. Wel doen hequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
? ik snap hem niet?
wat een kuttoepjequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je deze even luisteren. Wel doen he![]()
Had je je geluid lekker hard? Wat een irritante kutstem hequote:
JA en JAquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je je geluid lekker hard? Wat een irritante kutstem he
Is het heel raar dat ik dat liedje graag meezing?quote:
nou een beetje welquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik dat liedje graag meezing?
doe de lyrics eens?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik dat liedje graag meezing?
Serieusquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou een beetje wel![]()
serieus?
ik kan ze niet vindenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
doe de lyrics eens?
ah...................... ik zat al te googelen en ik wist niet wat het wasquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Serieus
Maar dat komt ook omdat mijn dochter er vroeger graag naar keek, dus dan keek ik mee.
Ik ben ook aan het zoeken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik kan ze niet vinden
Ze is er helemaal stil van, zwaar pohi's aan het checken natuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:12 schreef Minette het volgende:
Arme Fann, het valt niet mee allemaal
Maar waar gaat het over?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Tussen eeuwenoude eiken, je moeten zeker blijven.
Ik heb ook broers, dat zijn de reuzen Dan, Toen,Ooit en Nu.
Ik ken het nog steeds
Heb jij de weg naar Fok! ook weer gevonden?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:12 schreef Minette het volgende:
Denk het ook, ik ga wel weer, dat is weer een kloon minder.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:14 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ze is er helemaal stil van, zwaar pohi's aan het checken natuurlijk
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:12 schreef Minette het volgende:
wie is dit dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij de weg naar Fok! ook weer gevonden?
Ja, maar ik ga net weer want Fann raakt van slagquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij de weg naar Fok! ook weer gevonden?
Kloontje is 5 jaar en woonde in het Land van Ooit, daar waar kinderen de baas zijn en nu failliet is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar waar gaat het over?![]()
dat snap ik dus niet, was is de qlue van het verhaal?
clouquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ja qlue of hoe je dat ook schrijft![]()
bite me
ja sorry Dees maar ik vin het stomquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kloontje is 5 jaar en woonde in het Land van Ooit, daar waar kinderen de baas zijn en nu failliet is.
hallo, ik ben kloontje en ik ben al 5 jaar
ik lust heel veel ijzen en ik eet ze door me kaar,
blijf niet staan kom we gaan nu samen kloontje staat vooraan
met kloontje zal je niet vervelen tussen reuzen en kastelen
tussen eeuwen oude eiken je moet zeker blijven kijken
ik heb ook die broers doen reus doen reuzen dan ook ooit en nu
ik ben meestal reuzen lief en ook soms een beetje stout
maar dan is het echt mijn schuld niet want dan loopt van alles fout..
plezier en avonturen zo verveel ik mij dus nooit.. in het land van ooit!
Ah, het rode potlood is ook weer binnen.quote:
YWquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik !
Thanks
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:19 schreef Minette het volgende:
[..]
Ah, het rode potlood is ook weer binnen.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:21 schreef Minette het volgende:
Maar ik ging, en nu echt, geen Fannetje![]()
![]()
Genoeg mensen die ruzie met me willen schoppen, daar hoef ik niet voor te rellen met een kloonquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]gaat het leuk worden, of zit Leandra nu met zichtzelf ruzie te schoppen?
ik kan hier niet tegen
ik heb er de puf niet meer voorquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ruzie met me willen schoppen, daar hoef ik niet voor te rellen met een kloon
Ah toe, kan toch best?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ruzie met me willen schoppen, daar hoef ik niet voor te rellen met een kloon
Weer eens ongesteld?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben geen kutkloonquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou kom op, wie ben je?
gezeik altijd met die kutklonen
straks komt er nog eentjequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, niet eens.... maar m'n cyclus is een beetje door de war, dus misschien is dat het
Maar je hebt er vast wel eenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik ben geen kutkloon![]()
Ik ben een brave kloon zonder notes![]()
dan is er helemaal geen lol aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik ben geen kutkloon![]()
Ik ben een brave kloon zonder notes![]()
A lazy Sunday afternoon kloonquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan is er helemaal geen lol aan
Ja jij vraagt om de lyricsquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja sorry Dees maar ik vin het stom![]()
kan er niks aan doen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt er vast wel een
Een kut dan
Er is geen kloe, het liedje gaat over Kloontje, het reuzenkind.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus de vraag is Dees???? Wat is de clou van dat liedje?
dat wil ik weten
Neuh, niet zo door de war....quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
straks komt er nog eentje![]()
het ''kan''
\quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:21 schreef Minette het volgende:
Maar ik ging, en nu echt, geen Fannetje![]()
![]()
Nope, volgens mij niet.... ik ken kloontje wel, maar van horen zeggen, niet van de TV.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is geen kloe, het liedje gaat over Kloontje, het reuzenkind.
Daar keek jouw zoon zeker ook naar Leandra?
Ja dat kan natuurlijk, maar volgens mij zijn jouw zoon en mijn dochter ongeveer even oud, dus had best gekund.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, volgens mij niet.... ik ken kloontje wel, maar van horen zeggen, niet van de TV.
Of ik begin erger te dementeren dan ik dacht
Dank voor de hartelijke ontvangst!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:19 schreef Minette het volgende:
[..]
Ah, het rode potlood is ook weer binnen.
Klopt, ik las je tekst net en ik realiseerde me dat het me minder zei dan het zou moeten zeggen....quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk, maar volgens mij zijn jouw zoon en mijn dochter ongeveer even oud, dus had best gekund.
Je hebt er ook niet heel veel aan gemist, wees maar blij dat je het niet keek anders had je nu nog met de songtekst in je hoofd gelopenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, ik las je tekst net en ik realiseerde me dat het me minder zei dan het zou moeten zeggen....
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
Dank voor de hartelijke ontvangst!!
Rood nog welquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
Dank voor de hartelijke ontvangst!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |