Volgens mij is er één of ander forum opgeheven en hebben die users hun weg naar Fok! gevonden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:47 schreef ElizabethR het volgende:
Is het drukjes?? Veel nieuwelingen?
Ik ken eigenlijk alleen maar Fok! Heb me niet met andere fora bezig gehouden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is er één of ander forum opgeheven en hebben die users hun weg naar Fok! gevonden.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:50 schreef chufi het volgende:
Alle aanwezige dames zijn bezet, dus nu kan ik flirten met hun kloon...
Dat is het Dees met je arm zo onschuldig op je achterhoofd maakt je nu een verdacht potloodquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is er één of ander forum opgeheven en hebben die users hun weg naar Fok! gevonden.
Dat sluit jouw dus uit he !!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:52 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]Da's erg lief van je, zo net voor Valentijn.
Kan jij mij zien?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is het Dees met je arm zo onschuldig op je achterhoofd maakt je nu een verdacht potlood
O, dan wijzig ik gewoon even mijn profiel. Momentjequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi is niet van de mannenliefde.
Duurt me te langquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:05 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
O, dan wijzig ik gewoon even mijn profiel. Momentje
Lijkt me af en toe ook wel makkelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:05 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
O, dan wijzig ik gewoon even mijn profiel. Momentje
Tis gewoon een transgenderquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me af en toe ook wel makkelijk.
Sjoef toch!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:50 schreef chufi het volgende:
Alle aanwezige dames zijn bezet, dus nu kan ik flirten met hun kloon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |