ah............quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef Paris_Texas het volgende:
Lienekien heeft nu ook een kloon?
Ik vind het hilarischquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wie is dat dan?
wat flauw dit
Ik weet niet of Lienekien "Roode" zou gebruiken, maar ik vind m leuk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah............![]()
da's wel grappig
zenuwenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik krijg er de zenuwe van![]()
Ik ben al heel oud, nog uit de tijd dat rode met dubbel 'o' werd geschrevenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of Lienekien "Roode" zou gebruiken, maar ik vind m leuk.
Dus als ik om het Rode Kruis roept komt er weer een nieuwe user?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:38 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
Ik werd geroepen, dus dacht: Ik kom me even melden
Dan gok ik dat je standaard een ander kleurtje hebtquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:40 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
Ik ben al heel oud, nog uit de tijd dat rode met dubbel 'o' werd geschreven
Nou ja, ik kan ook groen schrijven hoor, of blauw, ik ben erg veelzijdigquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan gok ik dat je standaard een ander kleurtje hebt
Lien dusquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:40 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
Ik ben al heel oud, nog uit de tijd dat rode met dubbel 'o' werd geschreven
Dat laatste had ik in gedachten eigenlijk....quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:43 schreef HetRoodePotlood het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan ook groen schrijven hoor, of blauw, ik ben erg veelzijdig
Ah gelukkig maar!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste had ik in gedachten eigenlijk....
Nah niet echt denk ik zoquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:47 schreef ElizabethR het volgende:
Is het drukjes?? Veel nieuwelingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |