Bij zo'n blad krijg je geen marmeren blad terug natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:47 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
500 euro voor een aanrechtblad?
Ik heb 22.000 neergelegd.
Marmerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bij zo'n blad krijg je geen marmeren blad terug natuurlijk.
Dit was een woningbouwaanrechtbladquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:47 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
500 euro voor een aanrechtblad?
Ik heb 22.000 neergelegd.
En maar graaien in de zakken van de eigenaars!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:46 schreef Tem het volgende:
Lee Touwers zit iedere avond die pot vol te schijten.
eenschquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef von_Preussen het volgende:
Kut-TT want geen referentie aan Lee Towers.
Bij die beunhaas van vorige week zeker?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:47 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende: 500 euro voor een aanrechtblad? Ik heb 22.000 neergelegd.
![]()
Wl jij je aanbieden?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef Caland het volgende:
Die blonde moet echt even goed in d'r reet geneukt worden heb ik het idee.
In Thailand, 22.000 Baht, snap dat dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef matthijst het volgende:
22000 voor een aanrechtblad. Haha, mafketel.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Het was geen graniet, en ook geen hoek.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bij zo'n blad krijg je geen marmeren blad terug natuurlijk.
Ik sta te ver van de normale wereld.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit was een woningbouwaanrechtblad
Ik had Huis uitgewoond door Lee Towers, maar mijn internet faaldequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef von_Preussen het volgende:
Kut-TT want geen referentie aan Lee Towers.
Wil jij dat doen? Val je op rijpe vrouwen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had Huis uitgewoond door Lee Towers, maar mijn internet faalde
Ik sla over dit keer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:49 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Wil jij dat doen? Val je op rijpe vrouwen?
Dat wordt verzwegen om één of andere reden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:49 schreef marcodej het volgende:
Maar mocht de makelaar het verhuren van de eigenaar? En voor wie zijn de huuropbrengsten?
Het eerste had ze explicitiet gezegd dat ze at iet wilden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:49 schreef marcodej het volgende:
Maar mocht de makelaar het verhuren van de eigenaar? En voor wie zijn de huuropbrengsten?
Zwart glas met naadloos geïntegreerde kookplaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef matthijst het volgende:
22000 voor een aanrechtblad. Haha, mafketel.
Waar je een volwassen persoon in kunt laten zakken maar ach, moet kunnen.quote:
Pavel met zijn peukje.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef Caland het volgende:
Die wilde niet komen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef Deckard het volgende:
Waarom wordt die makelaar nu niet door het slijk gehaald?
geld teveel ofzo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Zwart glas met naadloos geïntegreerde kookplaat.
Ouwe lee towers kijkt niet zo nauwquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat prostitutie in het bestemmingsplan van die wijk stond.
huis staat nu op delta makelaars oid.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:51 schreef tralalala het volgende:
Noem de naam van de makelaar dan even.
Idd. Die hoort gewoon vervolgd te worden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef Deckard het volgende:
Heej, geen FOK!-layout?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:51 schreef Maanvis het volgende:
Poll: hoevaak zegt de rijdende rechter vandaag 'echter' in zijn uitspraak?
• 1
• 2
• 3
• 4
• 5
• geen enkele keer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Volgens mij zei die blonde mevrouw dat zonet ook, ik kon het niet heel goed verstaan, maar het begon met een D en had twee lettergrepen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
huis staat nu op delta makelaars oid.
Verloren zaak dus. Ik wil weten wie die makelaar is. Dat soort types moeten kapot worden gemaakt.quote:
Lijkt me een stuk lucratiever, kan je zo ¤150 per hoer per nacht vragen.quote:
Dildo Makelaars?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij zei die blonde mevrouw dat zonet ook, ik kon het niet heel goed verstaan, maar het begon met een D en had twee lettergrepen.
Toen de Rotterdams op de Maasbruggen de moffen de strot afbeten stonden de Amsterdammers al met hun arm omhoog te kijken wat voor mooie wagens die Duitsers wel niet hadden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
Van Geel en Lee Touwers, alleen maar kakkerlakken hier
KUT 010!
En de uitspraak is: Geen enkele keer!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:51 schreef Maanvis het volgende:
Poll: hoevaak zegt de rijdende rechter vandaag 'echter' in zijn uitspraak?
• 1
• 2
• 3
• 4
• 5
• geen enkele keer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Laat maar. Ben ze nu wel zat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:53 schreef trovey het volgende:
Volgende week: huurster en (afwezige) makelaar.
ik pak iedere keer een random layoutquote:
Kon er geen eens uit kiezen, oneerlijke wedstrijdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En de uitspraak is: Geen enkele keer!
Een unicum in rijdende rechter echter nederland!
Dat snapt niemand, makelaar wilde niet komen omdat hij gewoon op vakantie was met de centen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:54 schreef marcodej het volgende:
Heeft kortkapsel nou ook niet die huuropbrengsten?
Die twee verdienen goud geld met het uitbuiten van Oost-Europeanenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:55 schreef Klaploper het volgende:
Gaat u het op uw vrind verhalen?
-Nee, mijn vertrouwen in mijn vrind blijft.
donequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:54 schreef super_tekkel het volgende:
lol http://www.eerstehulpbijr(...)e-huis#comment-26597
allemaal lee towers coments plaatsen op hun site
Gaan we weerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:56 schreef super_tekkel het volgende:
lololol http://www.eerstehulpbijr(...)e-huis#comment-26597
Sowieso dubieuze business. Schandalige huurprijzen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:56 schreef marcodej het volgende:
Dat ze vertrouwen houdt in die makelaar zegt alles. Smerig.
Het staat nog steeds bij dezelfde makelaar te koop dus die zal wel gesust zijn met wat knaken van die twee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:57 schreef marcodej het volgende:
Zou kortkapsel ook vertrouwen houden in de makelaar?
Ja, dat is ook zo vreemd. Dat ze zo boos is op die mevrouw. Maar ondertussen verkoopt de makelaar nog wel steeds hun huis.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:57 schreef marcodej het volgende:
Zou kortkapsel ook vertrouwen houden in de makelaar?
twitter:Eijsbouts twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 22:37:02O jee... Litouwers in huis! Ik hoop dat ze mijn grap over Lee Towers eruit geknipt hebben. #rijdenderechter reageer retweet
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:59 schreef marcodej het volgende:
twitter:Eijsbouts twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 22:37:02O jee... Litouwers in huis! Ik hoop dat ze mijn grap over Lee Towers eruit geknipt hebben. #rijdenderechter reageer retweet
Klopt die Litouwers worden nog het hardste genaaid.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Sowieso dubieuze business. Schandalige huurprijzen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:59 schreef marcodej het volgende:
Brilmeneertwitter:Eijsbouts twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 22:37:02O jee... Litouwers in huis! Ik hoop dat ze mijn grap over Lee Towers eruit geknipt hebben. #rijdenderechter reageer retweet
quote:Wij kennen de woningmarkt in uw omgeving en kunnen u goed adviseren over de beste verkoopstrategie.
Wij beschikken over perfecte en nieuwste marketingkwaliteiten die de verkoop van uw huis zal versnellen.
Uw woning wordt o.a. aangeboden zo’n 8 verschillende websites, waaronder funda.nl, jaap.nl en natuurlijk onze eigen veel bekeken website.
Wij voeren het gehele onderhandelingsproces in nauw overleg met u en adviseren u bij elke stap.
Wij zorgen bij verkoop voor een correcte juridische en administratieve afhandeling, waarbij het belang van de verkoper voorop staat.
Bij Delta Makelaars werken ervaren en gediplomeerde makelaars en medewerkers
Zag er bij mij 1 in de buurt staan voor 500 euro per week. Center Parcs is goedkoperquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt die Litouwers worden nog het hardste genaaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:05 schreef golfer het volgende:
Ik ken een aardige blonde dame die aan verhuur doet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:05 schreef golfer het volgende:
Wat absurd van die makelaar om zonder toestemming van de verkoper en zonder ondertekening door de eigenaar van een huurcontract een pand te verhuren aan een Oosteuropese arbeiders uitbuitende blonde snol.
Reken maar dat die gasten haar 10x zoveel moeten betalen voor onderdak dan zij aan de verhuurder betaalt.
Verder had hier dus de makelaar terecht moeten staan.Net gekeekt, +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef Deckard het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had Huis uitgewoond door Lee Towers, maar mijn internet faalde
Je hebt niet helemaal goed opgelet. Het was de makelaar die het huis verhuurd had, tegen de wil van de eigenaresse. Hij is dan ook degene die huur en borg geïncasseerd heeft, dus daar zal die mevrouw met die enge potloodwenkbrauwen moeten aankloppen, en niet bij de eigenaresse.quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:01 schreef Tha_Duck het volgende:
Toch vond ik het vreemd dat mr. Visser voorbij ging aan het feit dat er huur en borg betaald was. De verrekening daarvan moet sowieso plaatsvinden met die 200 euro gebruikskosten, maar het feit dat de aanklaagster de huur en borg geaccepteerd heeft is dat niet voldoende grond om te zeggen dat de huurovereenkomst van kracht was? Dat miste ik een beetje.
Voor de rest was de aanklaagster een zeikstraal. Het zag er puik uit, en de regel is toch simpel dat de huurder oplevert in de staat waarin het was? Ik neem aan dat dat gewoon in het contract gestaan heeft, dat is standaard. Ze had volgens mij een goede deal met een net bedrijf voor elkaar, dat zag je aan de sigaretten buiten en het feit dat haar eigen spulletjes naar zolder waren verplaatst om problemen te voorkomen. Ik vond het allemaal redelijk geregeld door de huurder.
En natuurlijk: janken om een stukje van een kopjeAls het zo belangrijk was, wat deed het daar dan?
quote:
In mijn kringen vooral als 'wiequote:Michiel Eijsbouts. In sommige kringen bekend als 'de man met de hamer', in andere als 'de man zonder spijkers'.
Zover ik het begreep had de makelaar toestemming gekregen om het te verhuren omdat het in deze tijd moeilijk is om te verkopen. Voor mijn gevoel beviel het mevrouw alleen niet dat er mensen uit Litouwen in zouden komen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Je hebt niet helemaal goed opgelet. Het was de makelaar die het huis verhuurd had, tegen de wil van de eigenaresse. Hij is dan ook degene die huur en borg geïncasseerd heeft, dus daar zal die mevrouw met die enge potloodwenkbrauwen moeten aankloppen, en niet bij de eigenaresse.
Er was zeker wel een deal geweest als ze haar krabbel gewoon had gezet. De eigenaresse wist het donders goed. Ze had alleen nog niks ondertekend met de huurder. Op zulke momenten kan je stellen dat een deal gemaakt is, alleen nog geformaliseerd moet worden met een krabbel.quote:En een goede deal met een net bedrijf? Er was helemaal geen deal! De eigenaresse wist van niets en had ook niks ondertekend. Ik kan ook wel een contract maken waarin ik zeg dat ik jouw huis krijg en dan zelf mijn handtekening zetten, het ding bij jou in de bus gooien (bij voorkeur als je met vakantie bent) en dan de volgende dag met een verhuisauto op de stoep staan.
Ik betwist dat het zonder medeweten was. Omdat er opdracht is gegeven tot verhuur (dat geeft de eigenaresse ook toe) had mevrouw kunnen weten dat er op korte termijn een huurder zou komen. Ook stond het huis te koop en kwamen er (naar ik aanneem) ook kijkers, die kunnen ook iets laten vallen. Als het zo belangrijk voor je is dan zorg je dat het niet daar meer is.quote:En bij dat kopje ging het om emotionele waarde. Hoe zou jij het vinden als tijdens jouw afwezigheid (en zonder jouw medeweten) vreemde mensen jouw huis binnendringen en aan je spullen zitten? Dat is hetzelfde gevoel wat je hebt als er mensen bij je hebben ingebroken!
Weet je het zeker? Uit zowel de opening van het programma als de uitspraak had ik geconcludeerd dat de eigenaresse geen toestemming gegeven had voor verhuur, en de sleutel was aan de makelaar gegeven omdat hij er in moet kunnen als belangstellenden de woning willen bezichtigen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:40 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zover ik het begreep had de makelaar toestemming gekregen om het te verhuren omdat het in deze tijd moeilijk is om te verkopen. Voor mijn gevoel beviel het mevrouw alleen niet dat er mensen uit Litouwen in zouden komen.
[..]
Er was zeker wel een deal geweest als ze haar krabbel gewoon had gezet. De eigenaresse wist het donders goed. Ze had alleen nog niks ondertekend met de huurder. Op zulke momenten kan je stellen dat een deal gemaakt is, alleen nog geformaliseerd moet worden met een krabbel.
Je kan prachtig van alles bij me naar binnen gooien, maar dat is natuurlijk een vergelijk wat slaat als een tang op een varken. Ten eerste staat mijn huis niet te koop, ten tweede heb ik geen makelaar opdracht gegeven mijn hut te verhuren en ten derde heb ik mijn sleutel niet aan de makelaar gegeven zodat hij erin kan. Dat is een bijzonder groot verschil.
[..]
Ik betwist dat het zonder medeweten was. Omdat er opdracht is gegeven tot verhuur (dat geeft de eigenaresse ook toe) had mevrouw kunnen weten dat er op korte termijn een huurder zou komen. Ook stond het huis te koop en kwamen er (naar ik aanneem) ook kijkers, die kunnen ook iets laten vallen. Als het zo belangrijk voor je is dan zorg je dat het niet daar meer is.
En ingebroken, hoe overdreven. Ze heeft zelf de sleutel afgegeven en de huurster heeft naar beste kunnen de spullen verzameld en veilig gestald om problemen te voorkomen. Ze heeft het niet weggesmeten of in de achtertuin in de regen gezet. Dat het misschien niet netjes is dat het zo gegaan is, prima daar wil ik in meegaan. Maar er is een groot verschil tussen niet netjes en binnendringen en inbreken hoor.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Er was helemaal geen deal! De eigenaresse wist van niets en had ook niks ondertekend. Ik kan ook wel een contract maken waarin ik zeg dat ik jouw huis krijg en dan zelf mijn handtekening zetten, het ding bij jou in de bus gooien (bij voorkeur als je met vakantie bent) en dan de volgende dag met een verhuisauto op de stoep staan.
Nee, de vrouw had GEEN toestemming gegevenquote:Op woensdag 13 februari 2013 08:40 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zover ik het begreep had de makelaar toestemming gekregen om het te verhuren omdat het in deze tijd moeilijk is om te verkopen. Voor mijn gevoel beviel het mevrouw alleen niet dat er mensen uit Litouwen in zouden komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UPDATE: Ah in diezelfde krant ook nieuws over de zaak bij de Rijdende Rechter. Daar wordt alleen de naam van de makelaar niet genoemd. Logisch, aangezien die ook heel toevallig een groot artikel verderop in deze editie heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door alpeko op 13-02-2013 14:08:47 ]
En wat heeft dat met de Rijdende Rechter te makenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Joop van den Ende
http://www.geenstijl.tv/2(...)_harte_welkom_o.html
Welbespraakt? Ze deed niet meer dan een hoop duur klinkende woorden uitkramen die met Nederlands vrij weinig te maken hadden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Goede uitspraak van mr Visser. Vond mevrouw van Geel wel zeer netjes en welbespraakt, dus kuddo's voor de manier waarop zei dat deed.
Hij zit in de juryquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat heeft dat met de Rijdende Rechter te maken
Oh, dat jury-geneuzel spoel ik altijd heel snel door, dus daar heb ik geen idee van.quote:
quote:Delta makelaars is een aangesloten lid bij de NVM. Deze makelaar is echter niet in het programma verschenen dus het is niet duidelijk wat hier exact gebeurt is, en of de problemen zijn ontstaan door het handelen van de makelaar.
De NVM heeft geen klacht met betrekking tot deze makelaar ontvangen. Over het handelen van een NVM makelaar kan een klacht worden ingediend. Deze wordt dan beoordeeld door de Raad van Toezicht welke zal bezien of de makelaar tuchtrechtelijk laakbaar heeft gehandeld.
Het lijken me nou niet echt de types die gaan dreigen en ook in het stukje hoorztting gaat het erg rustig:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:33 schreef Karina het volgende:
Inmiddels is de ruzie zo hoog opgelopen, dat ze elkaar zelfs bedreigen. Mr. Visser gaat ‘het dak op’
Je plaatje faaltquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Het lijken me nou niet echt de types die gaan dreigen en ook in het stukje hoorztting gaat het erg rustig:
welk plaatje?quote:
Die moet ik zien. Bemoeizuchtige buren die bepalen hoe een ander zijn tuin bijhoudt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:33 schreef Karina het volgende:
Vanavond weer een ouderwetse burenruzie:
Mr. Visser behandelt de zaak van Meneer de Ridder. Jean Paul de Ridder ergert zich groen en geel aan de rommel van zijn buren. Als hij op zijn balkon zit, kijkt hij uit op bouwafval van de familie Van de Bos.
Meerdere keren heeft Jean Paul gevraagd om de rommel op te ruimen, maar de familie Van de Bos doet niets. Inmiddels is de ruzie zo hoog opgelopen, dat ze elkaar zelfs bedreigen. Mr. Visser gaat ‘het dak op’
Ligt eraan, als het een huurhuis is staat daar soms wel iets over in het contract. Volgens mij is een dergelijke zaak al eens voorbij gekomen dat de tuin er verzorgd uit moest zien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Die moet ik zien. Bemoeizuchtige buren die bepalen hoe een ander zijn tuin bijhoudt.
Als het echt in het openbaar ligt, die rotzooi, dan mag je daar over klagen. Maar als iemand zijn achtertuin verwaarloost, daar heeft niemand wat mee te maken.
misschien worden we zelfs getrakteerd op een schizofrene schreeuwlelijk ende wegloper!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:41 schreef Karina het volgende:
Plus dat er zoals gewoonlijk wel wat meer irritiaties zullen zijn.
Op tvgids en eerstehulpbijrecht zie ik wat anders:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:33 schreef Karina het volgende:
Vanavond weer een ouderwetse burenruzie:
Mr. Visser behandelt de zaak van Meneer de Ridder. Jean Paul de Ridder ergert zich groen en geel aan de rommel van zijn buren. Als hij op zijn balkon zit, kijkt hij uit op bouwafval van de familie Van de Bos.
Meerdere keren heeft Jean Paul gevraagd om de rommel op te ruimen, maar de familie Van de Bos doet niets. Inmiddels is de ruzie zo hoog opgelopen, dat ze elkaar zelfs bedreigen. Mr. Visser gaat ‘het dak op’
quote:Familie Van der Meulen verruilt een paar jaar geleden het Noord-Hollandse Schagen voor het idyllische Roswinkel in Drenthe. Hun boerderij ligt verscholen achter het perceel van de buren, de familie Haan. Er is ruimte genoeg en dus begint de familie Van der Meulen een minicamping op hun enorme erf. Om bij hun woning en camping te komen, gebruikt de familie de inrit van de buren. Tot grote ergernis van de familie Haan. Ze zijn het zat om voor de zoveelste keer campinggasten aan hun privézwembad te treffen. Mr .Visser gaat op zoek naar de juiste uitweg.
Oh ik had het van de site van de Rijdende Rechterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:09 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Op tvgids en eerstehulpbijrecht zie ik wat anders:
[..]
Is dat dan niet bij het verlaten van de woning?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ligt eraan, als het een huurhuis is staat daar soms wel iets over in het contract. Volgens mij is een dergelijke zaak al eens voorbij gekomen dat de tuin er verzorgd uit moest zien.
bommetje!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:24 schreef megamandy het volgende:
Alsof de mensen zichzelf gaan uitnodigen om in het zwembad te mogen zwemmen
quote:
Idd, wat is nu het probleem met het verharden van die groene strook. Kan me voorstellen dat je pissed bent als je een halve camping over je erf krijgt.quote:
Armericaaaaaaaa, fuck yeeeehhhhhquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:27 schreef Palomar het volgende:
[..]
bordje 'trespassers will be shot' een idee?
Inderdaad, recht van overpad is volgens mij niet gevestigd voor een camping.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:27 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, wat is nu het probleem met het verharden van die groene strook. Kan me voorstellen dat je pissed bent als je een halve camping over je erf krijgt.
survivors will be shot againquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Armericaaaaaaaa, fuck yeeeehhhhh
Ik snap het wel hoor, je gaat daar niet wonen om alsnog tussen de schuttingen te zittenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:31 schreef OProg het volgende:
En een schutting kost geld.
Zuunige Drenten...
Spoilers...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hier is het resultaat vast wel uit af te leiden: http://www.deachterhof.nl/contact_route.html
Ik kijk na de uitzending wel....quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hier is het resultaat vast wel uit af te leiden: http://www.deachterhof.nl/contact_route.html
25 ruime plaatsen. Een camping van formaat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Absoluut, dan sta je bij mij al op achterstand.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:34 schreef themole het volgende:
Ik erger me stuk aan de agressie van die kerel van de camping.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik vind windmolens helemaal niet lelijk
Daar zijn de peeskamers.quote:
Ik ook, zeker omdat hij al een pad heeft en alles opeist.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:34 schreef themole het volgende:
Ik erger me stuk aan de agressie van die kerel van de camping.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |