jaquote:
Ik bedoelde de stroopwafels voor de collega's. Of misschien iets goedkopersquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker![]()
ik heb skittles, maltesers en fudge gekregen van mn broertjes. en tijdschriften.
oh hehequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoelde de stroopwafels voor de collega's. Of misschien iets goedkopers
Leuk en lekker van je broertjes!
Ik heb ook geen wilde plannen eigenlijkquote:
haha vakantie is ook om te relaxenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook geen wilde plannen eigenlijk
Vind ik ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha vakantie is ook om te relaxen
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:08 schreef JRRY het volgende:
Oke sof jij bent jarig als jij dan nou een leuk katje opzoekt maggie erbij.
hahaah jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hahah valerio bij die dames
Ja net geweestquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaah jaheb je die stoel al gezien?
same herequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:13 schreef Taexon het volgende:
FOK! in bed, whatsappje erbij en muziekje op....
Lekker
geniet ervan gquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:13 schreef Taexon het volgende:
Lekker
die dingen bij hun hoofdquote:
Ik HAAT whatsappquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:13 schreef Taexon het volgende:
Lekker
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:13 schreef Taexon het volgende:
Lekker
Daar heb ik ook een hekel aanquote:
Maar je bent dan ook van de ouwe gardequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een hekel aan
Ik geef de voorkeur aan email of bellen
Wat veurn mobiel heb je?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een hekel aan
Ik geef de voorkeur aan email of bellen
Mijn pa en ma hebben allebei Whatsapp, Facebook, etc.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je bent dan ook van de ouwe garde
Ja die van mij ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mijn pa en ma hebben allebei Whatsapp, Facebook, etc.
Gewoon blokkeren als ze het wel zouden hebben.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
gelukkig hebben mn ouders geen fb en whatsapp
Ik heb een rotstem door de telefoon en word er heel nerveus van als ik de gezichtsuitdrukking van de ander niet kan zien en ga dan half stotteren en blozen en weet ik niet meer wat ik moet zeggenquote:
jaloersquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
Zijn ze van alles op de hoogtequote:
Alles niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
Ik vind het op mijn telefoon allemaal gewoon irritant eigenlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je bent dan ook van de ouwe garde
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon blokkeren als ze het wel zouden hebben.
Mijn ouders bellen gewoon? Of praten zonder te typen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alles niet?
Hoe kun je dan ooit in contact met elkaar blijven![]()
![]()
Meeste dingen hier in huis weten we van elkaar via FacebookNee overdrijf, maar wel veel.
Van alles wat jij doet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jaloers
[..]
Zijn ze van alles op de hoogte
dat is echt vervelendquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
Ja mijn ma heeft whatsapp en als ik tot 2 uur in de nacht lig te whatsappen dan weet ze dat
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
Ja mijn ma heeft whatsapp en als ik tot 2 uur in de nacht lig te whatsappen dan weet ze dat
Mijn ma ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
Dit is gewoon triestquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Van alles wat jij doet?
Och ik vond het echt wel kut toen een vriend een foto van mij met m'n eerste biertje in de hand toen op fb plaatste en my tagte___
M'n mama direct reageren, op Facebook zelf dan 0ok nog![]()
Bellen is kut en ik hoor m'n telefoon nooit. en ik ben altijd te laat met opnemen en ik vind het moeilijk om een geschikte openingszin zo gauw te vindenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn ouders bellen gewoon? Of praten zonder te typen.
''Hoi met jeremy''quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bellen is kut en ik hoor m'n telefoon nooit. en ik ben altijd te laat met opnemen en ik vind het moeilijk om een geschikte openingszin zo gauw te vinden
En dan heeft m'n vader ook nog eens meer Facebook-vrienden dan ikzelfquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit is gewoon triest
Ouders horen zulke dingen niet te weten.
"het is je boy jeremy"quote:
Pas echt gaan oppassen als je pa vrienden wordt met 15 jarige meisjes uit je klas.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
En dan heeft m'n vader ook nog eens meer Facebook-vrienden dan ikzelf![]()
ik neem op met joquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bellen is kut en ik hoor m'n telefoon nooit. en ik ben altijd te laat met opnemen en ik vind het moeilijk om een geschikte openingszin zo gauw te vinden
Hij is wel facebookvrienden met vriendinnen / vrienden van mij die hier ook wel ns komenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Pas echt gaan oppassen als je pa vrienden wordt met 15 jarige meisjes uit je klas.
Let ze daar op?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja als ik dan een keer gaap:
"MOET JE MAAR NIET TOT ZO LAAT WHATSAPPEN"
Nu niet raar gaan denken als die vriendinnen opeens veel geld hebben he.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hij is wel facebookvrienden met vriendinnen / vrienden van mij die hier ook wel ns komen
Ik kijk eigenlijk bij sommige mensen die ik interessant vind tot hoe laat ze hebben gewhatsappt.quote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk bij sommige mensen die ik interessant vind tot hoe laat ze hebben gewhatsappt.
Skype dusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:25 schreef Stuart het volgende:
Ik vind facetime wel handig, vooral op mijn laptop. Kan ik gewoon blijven doen waar ik mee bezig ben
schijnbaar wel jaquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
FB chat
Oude beschamende berichten teruglezen
Ja, van achter een schermpjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
schijnbaar wel jamaar het boeit haar niet zoveel omdat ze weet waar het voor is,
Beetje socializing enzo
quote:
quote:
gemist sorry, ik was aan het kijken, DM'en etc.quote:
ik ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk bij sommige mensen die ik interessant vind tot hoe laat ze hebben gewhatsappt.
oh is niet erg hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gemist sorry, ik was aan het kijken, DM'en etc.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
"Oh noemen ze dat tegenwoordig zo"
ik doe het niet dagelijks ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik voel me best bekeken dan hoor als ik weet dat ik zulke mensen in me wap heb
ik ben altijd wel verkoudenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
Ik ben krankzinnig erg verkouden weer zeg
Als niemand naar mij whatsappt en ik weet niks meer naar anderen te whatsappen doe ik dat idd ja. Sommigen zijn al dagen niet op whatsapp geweestquote:
Ik ook meer wel dan niet eigenlijkquote:
ik zou het ook niet doen hoorquote:
Argh, blijf bij me uit de buurt wel danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
Ik ben krankzinnig erg verkouden weer zeg
ja zelfde hierquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook meer wel dan niet eigenlijk
dagen niet op whatsapp = je bent gebloktquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als niemand naar mij whatsappt en ik weet niks meer naar anderen te whatsappen doe ik dat idd ja. Sommigen zijn al dagen niet op whatsapp geweest
Ja okquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hij mag mietje zijn want Valerio is cool.
Ja ik hoor dat ook nu, DAMNquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou het ook niet doen hoorvooral als je achteraf hoort wat er had kunnen gebeuren...
Of niemand praat tegen jequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:29 schreef Beach het volgende:
[..]
dagen niet op whatsapp = je bent geblokt
ja echt ergquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ok
[..]
Ja ik hoor dat ook nu, DAMN
Meteen ff checken, anders gaat sof steeds kijkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb zojuist ontdekt, dat ik de laatst gezien functie kan uitzetten
OMGquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Argh, blijf bij me uit de buurt wel dan
Nee echt, sommige mensen vind ik vies die altijd zo'n zakdoek bij zich dragen en weer in hun zak doen..
Want die raken ze aan met hun handen proppen het op en weer in hun zak, die bacillen aan hun hand brr
Ik ook, maar meestal snuif ik gewoon omdat ik gewoon me eigen snot ook niet wil aanraken met handen of vingersquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik gebruik alleen paper tissues though en die smijt ik weg
echt nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meteen ff checken, anders gaat sof steeds kijken
heeft sof jouw wa?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meteen ff checken, anders gaat sof steeds kijken
Dat hoeft toch ook niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook, maar meestal snuif ik gewoon omdat ik gewoon me eigen snot ook niet wil aanraken met handen of vingers
quote:
0657456597quote:
Niets beter dan die gelige smurrie in je stoffen zakdoek zien, en dan opvouwen en voelen hoe het langzaam hard wordtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook, maar meestal snuif ik gewoon omdat ik gewoon me eigen snot ook niet wil aanraken met handen of vingers
In de vrieskou?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niets beter dan die gelige smurrie in je stoffen zakdoek zien, en dan opvouwen en voelen hoe het langzaam hard wordt
Dan heb je geen Kleenex waarschijnlijk. Die zijn wel van goede kwaliteit hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, maar als je je neus snuit gaat het er soms lichtjes doorheen
Wtfquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niets beter dan die gelige smurrie in je stoffen zakdoek zien, en dan opvouwen en voelen hoe het langzaam hard wordt
uiteraardquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uhh ja, moet je ook dan?
paar cijfers kloppen niet thoughquote:
ik heb hem ook uitgezochtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:34 schreef nodig het volgende:
omg dat katje in de OP is zo enorm supersof
hahaahhahquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat is dit, ik krijg een oude wijven stem
Kloptquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
paar cijfers kloppen niet though
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat is dit, ik krijg een oude wijven stem
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaahhah
heb je echt gebeld dan
dientje...quote:
geldquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je staat erin als voornaam achternaam
ik vind hem wel leukquote:
Nu niet gelijk uitgeven héquote:
jij bij mij ook tochquote:
Thanks nu kan ik mijn ''Wie zit er achter Stuart'' search weer een stuk verkleinenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:37 schreef Stuart het volgende:
mijn nummer is 0044 7549 94****
Nou, zijn maar 10.000 mogelijkheden
Nee ik kan er niet bijquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Nu niet gelijk uitgeven hé![]()
Gewoon de rijke bakster uithangen![]()
![]()
Tijdschriften abbonoment? Waarop?
ik kan je ook gewoon zn twitter gevenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Thanks nu kan ik mijn ''Wie zit er achter Stuart'' search weer een stuk verkleinen![]()
of er staat voor niet bellenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:40 schreef Taexon het volgende:
Ik heb FOKkers die ik in het echt ken gewoon onder hun echte naam, bij de rest staat er FOK! Achter
Ah die broertjes die je ''rotzus'' noemenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik kan er niet bijis best veel. voor rijbewijs en studie
nee geen abo, maar gewoon, van elk broertje een tijdschrift
Wil je weten wie ik ben dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Thanks nu kan ik mijn ''Wie zit er achter Stuart'' search weer een stuk verkleinen![]()
Preciesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan je ook gewoon zn twitter geven
Krijgen we een doorbraakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja vind het ook wel fijn dat ik er niet bij kanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah die broertjes die je ''rotzus'' noemen![]()
Misschien maar goed ook dat je er niet bij kan![]()
![]()
Jou nummer koppelde ik gewoon aan het fb accountquote:
ik kom wel helpenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
Ik word gepest in mij klb topic, ik ben boos ik typ nu heel hard op me toetsenbord en ik sla mijn muis tegen de muismat heel hard
ohja dat kan ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jou nummer koppelde ik gewoon aan het fb account
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Krijgen we een doorbraak
Was het maar iets spannendsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Niet bellen ofquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of er staat voor niet bellen
ik ga opzoeken op fbquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
NOOOOO WAAAAAAYY. Prom heeft precies dezelfde naam als een meisje waarmee je niet vergeleken wil worden die ik ken____
Panterprint, uggs, bontkraag, the usual
Blijkt dat prom te zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
NOOOOO WAAAAAAYY. Prom heeft precies dezelfde naam als een meisje waarmee je niet vergeleken wil worden die ik ken____
Panterprint, uggs, bontkraag, the usual
Huh? Wat is dit dan weer voor filosofisch ietsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
Als de persoon achter de naam maar leuk is
Heb haar neit in mijn vrienden meer hoorquote:
Dat zou heel apart zijn, prom komt een stuk intelligenter overquote:
Dat is inderdaad vervelendquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef badschaap het volgende:
godgodgodgodgodverdome, me xbox valt om meteen dikke ronde kras in bf 3, die dus niet meer te reade is , KUTZOOI
Ik ben gelukkig van de xbox afquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef badschaap het volgende:
godgodgodgodgodverdome, me xbox valt om meteen dikke ronde kras in bf 3, die dus niet meer te reade is , KUTZOOI
You got owned, noob!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef badschaap het volgende:
oke man pleh plehquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef badschaap het volgende:
Nee, console gamingquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Playstation zeker hihi hehe hahaha.
slaaplekkahquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
vroeg slapen xx dan is het gauwer morgen![]()
Wat is er morgen dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
Ik wil wss ook van console naar pcquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, console gaming
Pc all the way
over die kut internetkabel sruikelen die een beetje onhandig door me kamer legquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:51 schreef nodig het volgende:
[..]
You got owned, noob!
Dat is balen, word een nieuwe disc kopen..
What the fuck doe jij allemaal met je xbox als die aanstaat joh?
Trusten gquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
Crysis 3 is die al uit?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wil wss ook van console naar pc
Crysis 3 al gespeeld?
Ik vond het supervet om te spelen op een ps3 nog wel.
Geen WIFI?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:53 schreef badschaap het volgende:
[..]
over die kut internetkabel sruikelen die een beetje onhandig door me kamer leg
vet liefquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
dan ga ik na school (![]()
![]()
![]()
) naar m'n vriendin
Woooop woooopquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
dan ga ik na school (![]()
![]()
![]()
) naar m'n vriendin
Welterusten tom!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
geen adblock hevbbenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
Gezellige reclames zie ik hier op het forum trouwens
[ afbeelding ]
Ik verkop kartondozenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee ik wil huis kopen, jij makkelar?
Gadverquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
Gezellige reclames zie ik hier op het forum trouwens
[ afbeelding ]
Naja, open multiplayer beta, gratisssss en voor niks! Tenminste ps3. Komt 21e uit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Crysis 3 is die al uit?
Had wel far cry 3 uitgespeeld
ahh die demo van crysis 3quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wil wss ook van console naar pc
Crysis 3 al gespeeld?
Ik vond het supervet om te spelen op een ps3 nog wel.
Ja, moet geloof ik een tumor voorstellenquote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
vies manquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, moet geloof ik een tumor voorstellen
Waarop speelt die? Ben wel benieuwd wat voor videokaart je ervoor nodig hebtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:55 schreef badschaap het volgende:
[..]
ahh die demo van crysis 3
maatje van mij sta nu top 500 daarbij
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil een tweepersoons kartondoos waar de kat ook in past
xdoos.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarop speelt die? Ben wel benieuwd wat voor videokaart je ervoor nodig hebt
Volgens mij om het goed te draaien op 1920x1080 op very high settings minimaal een HD7950
Ik rock nog steeds een 4870quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarop speelt die? Ben wel benieuwd wat voor videokaart je ervoor nodig hebt
Volgens mij om het goed te draaien op 1920x1080 op very high settings minimaal een HD7950
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Wutquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:57 schreef badschaap het volgende:
[..]
xdoos.
Als me pc goed werkt ga ik m daar ook op zetten.
Zit een HD7970 in
voetbalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
Man United - Real morgen kan best leuk zijn
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik rock nog steeds een 4870Ikke rock nog veel harder met mijn HD4300SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
3e gen 15 beste daarvan dan. 16 gb ram en 180 gb ssd + waterkoeling op me proccquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Wut![]()
Das dure PC dan![]()
Zeker met een i5, 8gb ram en een 128gb ssd of niet
Wat moet je met 16gb ram?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:01 schreef badschaap het volgende:
[..]
3e gen 15 beste daarvan dan. 16 gb ram en 180 gb ssd + waterkoeling op me procc
Maar alles werkt nog niet helemaal goed
Muzieksmaak vooral. Moet met alles net iets anders doenquote:
Ben ook geen groot fan maar zo'n wedstrijd is wel tofquote:
ik denk bij elkaar 1300.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat moet je met 16gb ram?![]()
Waterkoeling, we hebben hier een ekte gamer zitten! Niet bang voor lekkage?![]()
Hoeveel heeft je pc wel niet gekost dan?
Mwa hoeft nog geen hipster te zijn, wat luister je vooral?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Muzieksmaak vooral. Moet met alles net iets anders doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mainstream is saaiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Muzieksmaak vooral. Moet met alles net iets anders doen
nahquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben ook geen groot fan maar zo'n wedstrijd is wel tof
Gewoon voor de mooi dusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:03 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik denk bij elkaar 1300.
Das lekker snel
en die waterkoeling is een corsair h100i, is alleen voor me proccesor
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
Ach so, zeg vriendjes en vriendinnetjes het was me weer een waar genoegen om met jullie samen te mogen zijn maar ik ga jullie nu verlaten,
Trusten alvast
NEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
Ach so, zeg vriendjes en vriendinnetjes het was me weer een waar genoegen om met jullie samen te mogen zijn maar ik ga jullie nu verlaten,
Trusten alvast
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Mwa hoeft nog geen hipster te zijn, wat luister je vooral?Dubstep, Drum 'n' Bass, Neurofunk, glitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
slaap lekker lieve promquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
Trusten alvast
Trustenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
Trusten alvast
Maar waarom zoveel ram? Gebruik je toch nooit?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gaan we specs droppen?
i5 2500K
16GB RAM @ 1600Mhz
128 M4 SSD
2x 2TB seagate schijfjes
Lijkt mij een betere setup dan 16gb ram en helft ssd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
Ik heb 8gig ram en 256gb ssd. Snel genoeg voor wat ik er mee doe
wat?!??!!???!??!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gaan we specs droppen?
i5 2500K
16GB RAM @ 1600Mhz
128 M4 SSD
2x 2TB seagate schijfjes
Jammer van de Dubstepquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dubstep, Drum 'n' Bass, Neurofunk, glitch.
Zet maar eens een flink aantal synthesizers en effecten zoals reverb aan binnen ableton. Heb je zo 7-8 GB. Beetje hoofdruimte nog, voor de 15 euro kon ik het niet laten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar waarom zoveel ram? Gebruik je toch nooit?
Wil toch nog even terugkomen op je ''das lekker snel''quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:03 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik denk bij elkaar 1300.
Das lekker snel
en die waterkoeling is een corsair h100i, is alleen voor me proccesor
Het zit in mijn MBP dus ik heb geen andere HDDquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Lijkt mij een betere setup dan 16gb ram en helft ssd.
Vrij snel en veel ruimte voor filmsquote:
ah okeequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrij snel en veel ruimte voor films
hahquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gaan we specs droppen?
i5 2500K
16GB RAM @ 1600Mhz
128 M4 SSD
2x 2TB seagate schijfjes
Muziek luister je niet van een ssdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zit in mijn MBP dus ik heb geen andere HDD
Ik heb best veel muziek dus heb voor 256 ipv 128 gekozen
8gig is genoeg voor mij
16 was maar 10 of 15 duurder dan 12 gbquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Wil toch nog even terugkomen op je ''das lekker snel''
Het is niet sneller als je het niet vol krijgt hoor, of je nou 2gb van 8 of 16 gebruikt is beide evensnel, behalve als je 7,5gb gaat gebruiken gaat de 16 pas van pas komen.
Maar in een laptop zit ook maar 1 schijf, hij had het over zijn MBP toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Muziek luister je niet van een ssd![]()
Muziek kan je beter op je hardeschijf gooien maakt toch geen zak uit.
Programma's en windows gooi je op je ssd!
Leuk met games van 20 tbquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
[..]
slaap lekker taxiquote:
Ik heb ALLEEN maar een SSD erin zitten en ga geen externe schijf aan mijn laptop hangenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Muziek luister je niet van een ssd![]()
Muziek kan je beter op je hardeschijf gooien maakt toch geen zak uit.
Wat dan? Je hoeft niet al je games vanaf je ssd te laden, de ruimte die je overhoud kan je games opzetten die je het vaakst gebruikt.quote:
256 GB hoe doe je dat? Heb alleen al 2TB aan films en seriesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ALLEEN maar een SSD erin zitten en ga geen externe schijf aan mijn laptop hangen
Ik vind het plaatsen van een harde schijf waar mijn superdrive nu zit niet nodig. Ik heb genoeg ruimte op de SSD dus waarom niet?
In verhouding met een hardeschijf is een ssd enorm duur ¤/gbquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ALLEEN maar een SSD erin zitten en ga geen externe schijf aan mijn laptop hangen
Ik vind het plaatsen van een harde schijf waar mijn superdrive nu zit niet nodig. Ik heb genoeg ruimte op de SSD dus waarom niet?
wat moet je met zoveel porno?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
256 GB hoe doe je dat? Heb alleen al 2TB aan films en series
Gewoon films en series verwijderen als je ze gezien hebtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een enorm libido hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik heb wel een externe HDD voor films hoor. Er staat geen film op mijn laptopquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja maar wel ekkes een stuk sneller. Voor programma's dan. Voor documenten maak het niet zo veel uitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:10 schreef nodig het volgende:
[..]
In verhouding met een hardeschijf is een ssd enorm duur ¤/gb
I'm merely a collectorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Gewoon films en series verwijderen als je ze gezien hebt![]()
Ik zit momenteel met een pc met een hardeschijf van 70 gb![]()
Maar wel heerlijk stil dingetje!
Maakt mij dat nou uit? Het zit nou eenmaal in mijn MBPquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:10 schreef nodig het volgende:
[..]
In verhouding met een hardeschijf is een ssd enorm duur ¤/gb
Ja maar stuart gebruikte het voor zijn muziekquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:11 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja maar wel ekkes een stuk sneller. Voor programma's dan. Voor documenten maak het niet zo veel uit
Welnee joh, jij weet toch ook dat je een i5 hebt en 500gb HDDquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
dit soort gesprekken zijn echt voor computernurts
Ik ben wel klaar zo eigenlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
Computernerdsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
Mijn muziek is geloof ik 45gb ongeveer. Genoeg ruimte over dus voor programma's en documentenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja maar stuart gebruikte het voor zijn muziek![]()
Maar hij heeft dan wel alleen een SSD in zijn laptop zitten
MBP? Was dat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maakt mij dat nou uit? Het zit nou eenmaal in mijn MBP
Sex met foksters.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar zo eigenlijk
Waar wil jij het over hebben dan?
Muziek is 62 GB hierquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn muziek is geloof ik 45gb ongeveer. Genoeg ruimte over dus voor programma's en documenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |