Misschien zijn mijn eisen wel te hoogquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bah dat is heel vervelend ja
Gaat wel lekker hoor, maar kan weer niet wachten tot het weekend
Tired as usualquote:
Op zich niet slecht eigenlijk. En die van jou? Hoe was het op je werk?quote:
jammerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee salsal ook niet andere keer
Balen. Heb je wel een goed hoofdkussen? Of maak je je soms druk als je in bed ligt?quote:
ja wel goed hoor, 2 voldoendes terugkrijgen is altijd lekkerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich niet slecht eigenlijk. En die van jou? Hoe was het op je werk?
Ik denk te veel na over dingenquote:
ectoquote:
ja goede hoofdkussen en nee maak me meestal nooit druk om ietsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Balen. Heb je wel een goed hoofdkussen? Of maak je je soms druk als je in bed ligt?
Gelukkig 2 voldoendesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja wel goed hoor, 2 voldoendes terugkrijgen is altijd lekker
Mwa tijd ging sloom en ben deze week nu al zat
leuk hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jarige![]()
![]()
Hoe is je dag vandaag ondanks veel werken?
net op de fotos van mn favoriete fokster uiteraardquote:
Welk jaar zit je? Zonde wel dat vandaag al de omslag kwamquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk te veel na over dingenOpleiding loopt niet helemaal prima, wat andere dingetjes. Komt allemaal vast een keer goed
Hoe zou het dan kunnen komen? Enig idee?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja goede hoofdkussen en nee maak me meestal nooit druk om iets
Goed te horen dat het werk leuk was/is. Heb je ook iets van je collega's mogen ontvangen?quote:
Zieki, fotopapier?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:59 schreef Beach het volgende:
[..]
net op de fotos van mn favoriete fokster uiteraard
en dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef Beach het volgende:
[..]
hey wie aan Dientje komt, komt aan mij
neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed te horen dat het werk leuk was/is. Heb je ook iets van je collega's mogen ontvangen?
Weet nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe zou het dan kunnen komen? Enig idee?
Je hebt je tagje zie ik
Okay, fair enough. Welke taart had je gekozen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
neeze wisten ook niet dat ik jarig was. totdat er taart lag
ja wordt een superweekquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig 2 voldoendes
Balen als de tijd gevoelsmatig voorbij kruipt
Ik wil ook weekend. Ben de week daarna ook vrij namelijk. Jij ook?
Blijft een lastig en vervelende kwestie danquote:
Sla jij meisjes?quote:
ja ik wil beter slapenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijft een lastig en vervelende kwestie dan
Leuk dat je je tagje hebt
appelkruimel en kersen. twee halvequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, fair enough. Welke taart had je gekozen?
ja van valerio!quote:
Ik kan je geen ongelijk geven hoor. Ik had 2 pakken stroopwafels gekochtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
appelkruimel en kersen. twee halvegeen zin om veel geld uit te geven
Eerste jaar, vorige semester door veel gezeik niks gehaald, moet keihard doorknallenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welk jaar zit je? Zonde wel dat vandaag al de omslag kwam
lekkerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan je geen ongelijk geven hoor. Ik had 2 pakken stroopwafels gekocht
Wie lust er nou stroopwafels?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan je geen ongelijk geven hoor. Ik had 2 pakken stroopwafels gekocht
Shit. Dat is wel balen danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste jaar, vorige semester door veel gezeik niks gehaald, moet keihard doorknallen
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zeker, heb er nu al zin in
warme stroopwafels halen in Arnhemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |