Je maakt me nieuwsgierigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt mee, ik snap mezelf soms ff niet
quote:
valerio is gewoon baasquote:
Ja maar jij zegt dat altijd zo droogquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat nu weer?
Is echt vervelend hoor
Ja ik ga het niet in deze SC pleuren allemaalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig
niet teveel denken
DM?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik ga het niet in deze SC pleuren allemaal
Weet ik
Ja, maar dat is gewoon omdat ik gewoon zo chill zit en het valt me opeens op weet jequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar jij zegt dat altijd zo droog
Ik zie ook echt gewoon jouw hoofd dan voor me en gewoon helemaal stoned enzoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon omdat ik gewoon zo chill zit en het valt me opeens op weet je
Ik snap je strugglesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon omdat ik gewoon zo chill zit en het valt me opeens op weet je
Ik ben totaal nuchter nu zuchtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zie ook echt gewoon jouw hoofd dan voor me en gewoon helemaal stoned enzo
Droge dientje is droog
Pijnlijk hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zie ook echt gewoon jouw hoofd dan voor me en gewoon helemaal stoned enzo
Droge dientje is droog
Halllonnnnquote:
Jij durfde niet verder?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb al 1 aflevering van walking dead gezien
Geen tijdquote:
Sup?quote:
Gaat wel. Het internet is hier wat traag dus dat vind ik vrij irritant. Hoe is het met jou?quote:
Hoezo heb je geen tijd nu? Dat is belangrijker dan fokken hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nog niet, heb nu de goeie gedownload maar nu ff geen tijd om te kijken toch
Jarigequote:
Jah, maar ik moet nog nieuws checken over Noord-Korea fokken en andere dingen doenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo heb je geen tijd nu? Dat is belangrijker dan fokken hoor
salsal zekerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, maar ik moet nog nieuws checken over Noord-Korea fokken en andere dingen doen
Bah dat is heel vervelend jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gaat wel. Het internet is hier wat traag dus dat vind ik vrij irritant. Hoe is het met jou?
ik ben al moequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kijk 's nachts dan, want dan lig je toch te slapen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |