quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je staat erin als voornaam achternaam
ik vind hem wel leukquote:
Nu niet gelijk uitgeven héquote:
jij bij mij ook tochquote:
Thanks nu kan ik mijn ''Wie zit er achter Stuart'' search weer een stuk verkleinenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:37 schreef Stuart het volgende:
mijn nummer is 0044 7549 94****
Nou, zijn maar 10.000 mogelijkheden
Nee ik kan er niet bijquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Nu niet gelijk uitgeven hé![]()
Gewoon de rijke bakster uithangen![]()
![]()
Tijdschriften abbonoment? Waarop?
ik kan je ook gewoon zn twitter gevenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Thanks nu kan ik mijn ''Wie zit er achter Stuart'' search weer een stuk verkleinen![]()
of er staat voor niet bellenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:40 schreef Taexon het volgende:
Ik heb FOKkers die ik in het echt ken gewoon onder hun echte naam, bij de rest staat er FOK! Achter
Ah die broertjes die je ''rotzus'' noemenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik kan er niet bijis best veel. voor rijbewijs en studie
nee geen abo, maar gewoon, van elk broertje een tijdschrift
Wil je weten wie ik ben dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Thanks nu kan ik mijn ''Wie zit er achter Stuart'' search weer een stuk verkleinen![]()
Preciesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan je ook gewoon zn twitter geven
Krijgen we een doorbraakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja vind het ook wel fijn dat ik er niet bij kanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah die broertjes die je ''rotzus'' noemen![]()
Misschien maar goed ook dat je er niet bij kan![]()
![]()
Jou nummer koppelde ik gewoon aan het fb accountquote:
ik kom wel helpenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
Ik word gepest in mij klb topic, ik ben boos ik typ nu heel hard op me toetsenbord en ik sla mijn muis tegen de muismat heel hard
ohja dat kan ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jou nummer koppelde ik gewoon aan het fb account
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Krijgen we een doorbraak
Was het maar iets spannendsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Niet bellen ofquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of er staat voor niet bellen
ik ga opzoeken op fbquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
NOOOOO WAAAAAAYY. Prom heeft precies dezelfde naam als een meisje waarmee je niet vergeleken wil worden die ik ken____
Panterprint, uggs, bontkraag, the usual
Blijkt dat prom te zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
NOOOOO WAAAAAAYY. Prom heeft precies dezelfde naam als een meisje waarmee je niet vergeleken wil worden die ik ken____
Panterprint, uggs, bontkraag, the usual
Huh? Wat is dit dan weer voor filosofisch ietsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
Als de persoon achter de naam maar leuk is
Heb haar neit in mijn vrienden meer hoorquote:
Dat zou heel apart zijn, prom komt een stuk intelligenter overquote:
Dat is inderdaad vervelendquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef badschaap het volgende:
godgodgodgodgodverdome, me xbox valt om meteen dikke ronde kras in bf 3, die dus niet meer te reade is , KUTZOOI
Ik ben gelukkig van de xbox afquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef badschaap het volgende:
godgodgodgodgodverdome, me xbox valt om meteen dikke ronde kras in bf 3, die dus niet meer te reade is , KUTZOOI
You got owned, noob!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef badschaap het volgende:
oke man pleh plehquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef badschaap het volgende:
Nee, console gamingquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Playstation zeker hihi hehe hahaha.
slaaplekkahquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
vroeg slapen xx dan is het gauwer morgen![]()
Wat is er morgen dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
Ik wil wss ook van console naar pcquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, console gaming
Pc all the way
over die kut internetkabel sruikelen die een beetje onhandig door me kamer legquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:51 schreef nodig het volgende:
[..]
You got owned, noob!
Dat is balen, word een nieuwe disc kopen..
What the fuck doe jij allemaal met je xbox als die aanstaat joh?
Trusten gquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
Crysis 3 is die al uit?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wil wss ook van console naar pc
Crysis 3 al gespeeld?
Ik vond het supervet om te spelen op een ps3 nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |