Ik kijk eigenlijk bij sommige mensen die ik interessant vind tot hoe laat ze hebben gewhatsappt.quote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk bij sommige mensen die ik interessant vind tot hoe laat ze hebben gewhatsappt.
Skype dusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:25 schreef Stuart het volgende:
Ik vind facetime wel handig, vooral op mijn laptop. Kan ik gewoon blijven doen waar ik mee bezig ben
schijnbaar wel jaquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
FB chat
Oude beschamende berichten teruglezen
Ja, van achter een schermpjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
schijnbaar wel jamaar het boeit haar niet zoveel omdat ze weet waar het voor is,
Beetje socializing enzo
quote:
quote:
gemist sorry, ik was aan het kijken, DM'en etc.quote:
ik ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk bij sommige mensen die ik interessant vind tot hoe laat ze hebben gewhatsappt.
oh is niet erg hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gemist sorry, ik was aan het kijken, DM'en etc.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
"Oh noemen ze dat tegenwoordig zo"
ik doe het niet dagelijks ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik voel me best bekeken dan hoor als ik weet dat ik zulke mensen in me wap heb
ik ben altijd wel verkoudenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
Ik ben krankzinnig erg verkouden weer zeg
Als niemand naar mij whatsappt en ik weet niks meer naar anderen te whatsappen doe ik dat idd ja. Sommigen zijn al dagen niet op whatsapp geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |