Ik vind het op mijn telefoon allemaal gewoon irritant eigenlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je bent dan ook van de ouwe garde
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon blokkeren als ze het wel zouden hebben.
Mijn ouders bellen gewoon? Of praten zonder te typen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alles niet?
Hoe kun je dan ooit in contact met elkaar blijven![]()
![]()
Meeste dingen hier in huis weten we van elkaar via FacebookNee overdrijf, maar wel veel.
Van alles wat jij doet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jaloers
[..]
Zijn ze van alles op de hoogte
dat is echt vervelendquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
Ja mijn ma heeft whatsapp en als ik tot 2 uur in de nacht lig te whatsappen dan weet ze dat
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
Ja mijn ma heeft whatsapp en als ik tot 2 uur in de nacht lig te whatsappen dan weet ze dat
Mijn ma ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
Dit is gewoon triestquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Van alles wat jij doet?
Och ik vond het echt wel kut toen een vriend een foto van mij met m'n eerste biertje in de hand toen op fb plaatste en my tagte___
M'n mama direct reageren, op Facebook zelf dan 0ok nog![]()
Bellen is kut en ik hoor m'n telefoon nooit. en ik ben altijd te laat met opnemen en ik vind het moeilijk om een geschikte openingszin zo gauw te vindenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn ouders bellen gewoon? Of praten zonder te typen.
''Hoi met jeremy''quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bellen is kut en ik hoor m'n telefoon nooit. en ik ben altijd te laat met opnemen en ik vind het moeilijk om een geschikte openingszin zo gauw te vinden
En dan heeft m'n vader ook nog eens meer Facebook-vrienden dan ikzelfquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit is gewoon triest
Ouders horen zulke dingen niet te weten.
"het is je boy jeremy"quote:
Pas echt gaan oppassen als je pa vrienden wordt met 15 jarige meisjes uit je klas.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
En dan heeft m'n vader ook nog eens meer Facebook-vrienden dan ikzelf![]()
ik neem op met joquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bellen is kut en ik hoor m'n telefoon nooit. en ik ben altijd te laat met opnemen en ik vind het moeilijk om een geschikte openingszin zo gauw te vinden
Hij is wel facebookvrienden met vriendinnen / vrienden van mij die hier ook wel ns komenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Pas echt gaan oppassen als je pa vrienden wordt met 15 jarige meisjes uit je klas.
Let ze daar op?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja als ik dan een keer gaap:
"MOET JE MAAR NIET TOT ZO LAAT WHATSAPPEN"
Nu niet raar gaan denken als die vriendinnen opeens veel geld hebben he.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hij is wel facebookvrienden met vriendinnen / vrienden van mij die hier ook wel ns komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |