Ik ook meer wel dan niet eigenlijkquote:
ik zou het ook niet doen hoorquote:
Argh, blijf bij me uit de buurt wel danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
Ik ben krankzinnig erg verkouden weer zeg
ja zelfde hierquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook meer wel dan niet eigenlijk
dagen niet op whatsapp = je bent gebloktquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als niemand naar mij whatsappt en ik weet niks meer naar anderen te whatsappen doe ik dat idd ja. Sommigen zijn al dagen niet op whatsapp geweest
Ja okquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hij mag mietje zijn want Valerio is cool.
Ja ik hoor dat ook nu, DAMNquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou het ook niet doen hoorvooral als je achteraf hoort wat er had kunnen gebeuren...
Of niemand praat tegen jequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:29 schreef Beach het volgende:
[..]
dagen niet op whatsapp = je bent geblokt
ja echt ergquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ok
[..]
Ja ik hoor dat ook nu, DAMN
Meteen ff checken, anders gaat sof steeds kijkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb zojuist ontdekt, dat ik de laatst gezien functie kan uitzetten
OMGquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Argh, blijf bij me uit de buurt wel dan
Nee echt, sommige mensen vind ik vies die altijd zo'n zakdoek bij zich dragen en weer in hun zak doen..
Want die raken ze aan met hun handen proppen het op en weer in hun zak, die bacillen aan hun hand brr
Ik ook, maar meestal snuif ik gewoon omdat ik gewoon me eigen snot ook niet wil aanraken met handen of vingersquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik gebruik alleen paper tissues though en die smijt ik weg
echt nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meteen ff checken, anders gaat sof steeds kijken
heeft sof jouw wa?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meteen ff checken, anders gaat sof steeds kijken
Dat hoeft toch ook niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook, maar meestal snuif ik gewoon omdat ik gewoon me eigen snot ook niet wil aanraken met handen of vingers
quote:
0657456597quote:
Niets beter dan die gelige smurrie in je stoffen zakdoek zien, en dan opvouwen en voelen hoe het langzaam hard wordtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook, maar meestal snuif ik gewoon omdat ik gewoon me eigen snot ook niet wil aanraken met handen of vingers
In de vrieskou?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niets beter dan die gelige smurrie in je stoffen zakdoek zien, en dan opvouwen en voelen hoe het langzaam hard wordt
Dan heb je geen Kleenex waarschijnlijk. Die zijn wel van goede kwaliteit hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, maar als je je neus snuit gaat het er soms lichtjes doorheen
Wtfquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niets beter dan die gelige smurrie in je stoffen zakdoek zien, en dan opvouwen en voelen hoe het langzaam hard wordt
uiteraardquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uhh ja, moet je ook dan?
paar cijfers kloppen niet thoughquote:
ik heb hem ook uitgezochtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:34 schreef nodig het volgende:
omg dat katje in de OP is zo enorm supersof
hahaahhahquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat is dit, ik krijg een oude wijven stem
Kloptquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
paar cijfers kloppen niet though
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat is dit, ik krijg een oude wijven stem
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaahhah
heb je echt gebeld dan