Alleen maar fouten van Goffinquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb niet gekeken, maar wtf, hoe kan dit?
Maar dan nogquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:17 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Alleen maar fouten van Goffin
Bobo's krijgen de kaartjes en die gaan liever borrelen in andere ruimtes (of komen niet eens opdagen)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:46 schreef Cara het volgende:
Leuke eerste partij gezien, leuk om eens mee te maken. Maar leg nou eens uit dat ik zondag de laatste twee eerste rang kaartjes van het court koop en dat dan de helft van dezelfde rang leeg is tijdens de wedstrijd? Om over die 40 man tijdens de eerste 3 games van boffin nog maar niet te spreken..
Bachinger en Viola heb ik zien spelen bij de quali's, Bachinger stond best te vegen (en had een beetje geluk tegen Ouanna). Bachinger speelt een beetje alles of niets spel leek het welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:08 schreef heywoodu het volgende:
Iemand die me kort iets kan vertellen over Bachinger, Viola en Hanescu?
De andere namen die morgen spelen ken ik op zich wel
te triest voor woorden dat je hemel en aarde moet verzetten voor een degelijk kaartje en dat je dan daar zit met 4/5e leeg stadion.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bobo's krijgen de kaartjes en die gaan liever borrelen in andere ruimtes (of komen niet eens opdagen)
Het is dan ook een kuttoernooiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:39 schreef Cara het volgende:
[..]
te triest voor woorden dat je hemel en aarde moet verzetten voor een degelijk kaartje en dat je dan daar zit met 4/5e leeg stadion.
Dit. Verschrikkelijk toernooi is het. Niemand heeft ook maar enigszins verstand van tennis, iedereen komt alleen maar voor Federer. Nadal kennen ze al niet meer geloof ik. Ik zou het nog niet zo erg vinden als ze die achterlijke boxen niet zouden hebben. Die nemen de helft van het stadion in en zijn zelfs halverwege een Federer pot al leegquote:Op woensdag 13 februari 2013 08:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is dan ook een kuttoernooiHet is niks meer dan een netwerkevent voor ABN Amro. Het gaat totaal niet om de sport. Zelfs de dure kaartjes zijn ruk, want alle goede plekken zijn van de bank.
Ben er één keer geweest en toen had zo'n bobo zelfs het gore lef om op te staan net op het moment dat spelers verder wilden gaan en hij liep op zijn gemak weg.
Ik ga echt nooit meer naar Rotterdam om tennis te kijken.
Ja en dat is natuurlijk heel goed hoor. Het is ook fantastisch dat het nu een 500 toernooi is en dat er ook echt grote namen op af komen. Het feit dat Federer er is is fantastisch.quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:40 schreef Reya het volgende:
Maar goed, aan de andere kant kunnen op deze manier nog wel twee ATP-toernooien in Nederland gefinancierd worden.
Rosmalen heb ik eigenlijk nooit last van de bobo's, maar daar zit je gewoon veel beter. Maar goed, de sfeer is ook gewoon kut in Rotterdam.quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit. Verschrikkelijk toernooi is het. Niemand heeft ook maar enigszins verstand van tennis, iedereen komt alleen maar voor Federer. Nadal kennen ze al niet meer geloof ik. Ik zou het nog niet zo erg vinden als ze die achterlijke boxen niet zouden hebben. Die nemen de helft van het stadion in en zijn zelfs halverwege een Federer pot al leegALleen maar klootviolen. Rosmalen is trouwens nog erger, maar daar kan je als fan altijd wel heen op zich en je zit dan minder tweederang. Maar daar zijn de bobo's ook verschrikkelijk
Eehm nee. Federerquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:52 schreef heywoodu het volgende:
Dagprogramma vandaag is toch prima? Leuker dan Federer vanavond lijkt me..
Tijdens Federer is de sfeer wel geweldig, voor de rest is de sfeer idd kut.quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Rosmalen heb ik eigenlijk nooit last van de bobo's, maar daar zit je gewoon veel beter. Maar goed, de sfeer is ook gewoon kut in Rotterdam.
Alleen Dimitrov - Davydenko lijkt me wel leuk, maar Federer die Zemlja oprolt is toch geen kut aan johquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eehm nee. FedererDavydenko
Dimitrov
![]()
En ik ben er bij
Federer is altijd wat aan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen Dimitrov - Davydenko lijkt me wel leuk, maar Federer die Zemlja oprolt is toch geen kut aan joh
Klopt, na de wedstrijd van Federer vanavond is het sowieso leeg. Terwijl dan pas de qua tennis leukste wedstrijd begint. Ik verplaats mij dan ook gewoon naar de eerste ring.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:08 schreef Tim86 het volgende:
Om Federer te zien is natuurlijk wel tof en veel mensen zitten er deze week alleen om te kunnen zeggen dat ze Fed gezien hebben. Maandag of dinsdag had hij een training op een van die baantjes en toen was het gewoon leeg bij de wedstrijd op centrecourt en zat iedereen daar
Ja ok, zal me wel minder schelen omdat ik hem al eens heb zien spelen denk ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:08 schreef Tim86 het volgende:
Om Federer te zien is natuurlijk wel tof en veel mensen zitten er deze week alleen om te kunnen zeggen dat ze Fed gezien hebben. Maandag of dinsdag had hij een training op een van die baantjes en toen was het gewoon leeg bij de wedstrijd op centrecourt en zat iedereen daar
quote:
Haten op Gasquetquote:Op woensdag 13 februari 2013 08:19 schreef Morthill het volgende:
Je zal trouwens maar kaarten hebben voor het dagschema vandaagMoet je het doen met Gasquet, maar in de avond kun je tegen Federer en Dimitrov aankijken.
De enige keer dat ik ging was het omgedraaid, kreeg ik in de avond een volstrekt oninteressante dubbelpartij (Haarhuis/Elthing, alsof iemand dat nog een fuck kon interesseren) en Huta Galung die geveegd werd door de nummer 5 van de plaatsing.
En dan ben je even veel geld kwijt als voor een dagje Rosmalen
De Morocco Openquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Haten op GasquetEnige speler dit jaar die 2 ATP-toernooien heeft gewonnen
En je kan het allemaal wel verschrikkelijk en kut vinden, wat het ook is, maar zoals gezegd moet alles wel betaald worden. Anders heb je helemaal geen ATP-toernooien meer in Nederland, nee das lekker. Komt Huta nooit meer ergens aan de bak
Natuurlijk is Davis Cup het toppunt van tennisbeleving en valt het publiek tegen bij het ABN. Maar ga nou niet doen alsof Rotterdam enig in zijn soort is. Alsof het allemaal hosanna is bij andere ATP toernooien waar dan ook ter wereld
Wat is het er weer sfeerloosquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, Gasguet speelt. Aldus de NOS-link naar de livestream.
[ afbeelding ]
Federer heb ik op Center Court van Wimbledon iemand zien vegen. Boeiend dat hij dan dit wint, het blijft een spektakel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen Dimitrov - Davydenko lijkt me wel leuk, maar Federer die Zemlja oprolt is toch geen kut aan joh
Ik zie toch echt liever een leuke wedstrijd..quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Federer heb ik op Center Court van Wimbledon iemand zien vegen. Boeiend dat hij dan dit wint, het blijft een spektakel.
Ach dat is bij elk ander toernooi niet anders hoor, overdag. Het is pas ernstig in de avond...quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:37 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Wat is het er weer sfeerloos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben bij vier toernooien geweest: Rotterdam, Rosmalen, Wimbledon, Roland Garros.De sfeer in Rotterdam is by far het slechtst. Rosmalen is veel relaxter en Wimbledon en RG uiteraard nog veel gaver.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie toch echt liever een leuke wedstrijd..
En over de sfeer, ik vraag me af of het zoveel slechter is als bij andere, vergelijkbare toernooien
Ach, de finale in Rotterdam was vorig jaar best leuk. Jammer dat Del Potro zo teleurstelde.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben bij vier toernooien geweest: Rotterdam, Rosmalen, Wimbledon, Roland Garros.De sfeer in Rotterdam is by far het slechtst. Rosmalen is veel relaxter en Wimbledon en RG uiteraard nog veel gaver.
Rosmalen is een outdoortoernooi met vaak wel lekker weer. Tuurlijk dat het daar dan wat relaxter is (al is het in mijn ogen daar ook enorm onbeschoft met die sponsortentjesring).quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben bij vier toernooien geweest: Rotterdam, Rosmalen, Wimbledon, Roland Garros.De sfeer in Rotterdam is by far het slechtst. Rosmalen is veel relaxter en Wimbledon en RG uiteraard nog veel gaver.
Natuurlijk kun je wel vergelijkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Rosmalen is een outdoortoernooi met vaak wel lekker weer. Tuurlijk dat het daar dan wat relaxter is (al is het in mijn ogen daar ook enorm onbeschoft met die sponsortentjesring).
En een vergelijk met Wimbledon en RG is natuurlijk niet te maken
Maar GS zijn natuurlijk per definitie geweldig. Daar valt elk toernooi bij in het nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je wel vergelijkenDan valt gelijk op dat de verschillen enorm zijn, maar om dat te weten moet je vergelijken.
Veel mensen lijken het idee te hebben dat vergelijkingen wiskundig van aard zijn, i.e. dat wat je vergelijkt identiek aan elkaar moet zijn.
Ja, natuurlijk kun je wel vergelijken. Laat ik het dan zo zeggen, Rotterdam en Rosmalen vergelijken met Wimbledon en RG heeft geen zin.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je wel vergelijkenDan valt gelijk op dat de verschillen enorm zijn, maar om dat te weten moet je vergelijken.
Veel mensen lijken het idee te hebben dat vergelijkingen wiskundig van aard zijn, i.e. dat wat je vergelijkt identiek aan elkaar moet zijn.
En hoe weet je dat de vergelijking nergens op slaat, inderdaad door de vergelijking te maken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk kun je wel vergelijken. Laat ik het dan zo zeggen, Rotterdam en Rosmalen vergelijken met Wimbledon en RG heeft geen zin.
Dat is hetzelfde als een Ferrari vergelijken met een Fiat Multipla en dan keihard je punt scoren dat de Ferrari beter isHet klopt wel, maar de vergelijking slaat nergens op ....
2e topic is nooit auto-gereekstquote:
Dat begon dus precies ten tijde van jouw postquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
En hoe weet je dat de vergelijking nergens op slaat, inderdaad door de vergelijking te maken.
You've been a great audience. Thank you, and goodnight
Waar volg je het?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat begon dus precies ten tijde van jouw post
Koolhof kan best serveren trouwens zeg, sodeju
Tribune Cquote:
Ik zie weinig van de dubbel...quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:36 schreef Zelva het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/434029-abn-amrotoernooi-2013/tab/531/live/
Komt goed, ze spelen lekker en vooral Koolhof heeft echt al hele mooie dingen laten zienquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:41 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Dan snap ik het. Veel plezier
Oh, ik heb de stream aan laten staan na Baghdatis-Paire, maar je krijgt niet meer dan een overzichtsshot hoog vanuit de tribune. Wel goed geluid trouwens.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:41 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Ik zie weinig van de dubbel...
Die zag de 0-6 0-6 al aankomen. Tijdens de tweede set heeft Baghdatis drie kwartier lang zitten kakken en won hij nog 6 games.quote:
Ik wil hem vrijdag gaan zien, liever niet dusquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:41 schreef Rosario het volgende:
Ik zie Fed hier ook wel af gaan op de één of andere manier.
Lijkt me nagenoeg onmogelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:41 schreef Rosario het volgende:
Ik zie Fed hier ook wel af gaan op de één of andere manier.
Ik wil hem zondag gaan zien, heb het dus liever ook niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik wil hem vrijdag gaan zien, liever niet dus.
Pakdragende diknekken met lang haarquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:48 schreef TheArt het volgende:
Dat volk dat zelfs bij Fedje een paar games te laat binnenkomt
Ik heb me zo gruwelijk zitten ergeren aan die vermomde klootzakken die bijvoorbeeld gewoon rustig naar hun plaats lopen als een speler klaar staat om te serverenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:48 schreef TheArt het volgende:
Dat volk dat zelfs bij Fedje een paar games te laat binnenkomt
Maar ze werken voor de bank, het toernooi is er voor henquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb me zo gruwelijk zitten ergeren aan die vermomde klootzakken die bijvoorbeeld gewoon rustig naar hun plaats lopen als een speler klaar staat om te serveren
En ook als de umpire vraagt om te zitten ("Any seats for now please!") negeren ze dat gewoon
3 van die opgedofte kakvrouwen voor me tijdens Paire - Baghdatis; "Zullen we na deze game weer gewoon naar de bar gaan?"quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:10 schreef marcodej het volgende:
Check die lege plaatsen nu dan. "Fedje is geweest, we kunnen weer lekker aan de borrel."
Allemaal Jort Keldertjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
3 van die opgedofte kakvrouwen voor me tijdens Paire - Baghdatis; "Zullen we na deze game weer gewoon naar de bar gaan?"
Dat was toen de tiebreak net ging beginnen
In principe niet heel erg veel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:15 schreef Rosario het volgende:
Nou nou, wat een frustratie. Boeiend dat niet iedereen voor tennis komt, wat kan jou dat nou schelen.
Hmja, dat is dan wel weer waar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In principe niet heel erg veel.
Het onbeschofte gedrag echter wel, zoals het op je dooie gemakje naar je plaats lopen terwijl een speler klaar staat om te serveren. Als de umpire dan ook nog eens vriendelijk vraagt (voor de honderdste keer die dag) "take your seats please", je het nog verdomd om gewoon even te gaan zitten, de umpire "take any seats for now please" moet roepen en je dan rustig eens een plekje uit gaat zoeken, dan mag je wat mij betreft echt oprotten, die mensen tonen zo veel disrespect voor het tennis en voor de spelers, die hebben daar niks te zoeken.
Sluiter wist anders ook niet hoe snel ie richting een tv met Madrid - United moest rennenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:10 schreef marcodej het volgende:
Check die lege plaatsen nu dan. "Fedje is geweest, we kunnen weer lekker aan de borrel."
Kwam omdat Roger speelde. Dan komen eerder genoemde types erop af. Ik was er zelf niet, had er helemaal geen zin in ...quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:24 schreef heywoodu het volgende:
Bij de Davis Cup is het dan weer veel meer voetbalpubliek ofzo lijkt het wel, ik kreeg nogal sterk het gevoel dat men bijvoorbeeld Wawrinka amper kende
http://www.abnamrowtt.nl/kaartverkoopquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:34 schreef danusz1986 het volgende:
Pfff klopt het echt dat je als je 's middags en 's avonds wil kijken je rond de 80 euro kwijt bent? Vind dat best veel geld!
Jah daar heb ik gekeken maar ik zie 2 prijzen. Zijn dat de prijzen van de 1e en 2e ring wat ik zou denken of de 2 dagdelen. Is niet echt duidelijk! Ik wou net ff 2 kaarten bestellen voor de hele dag en kwam op 160 uit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:41 schreef Zelva het volgende:
[..]
http://www.abnamrowtt.nl/kaartverkoop
Die prijzen zijn voor één sessie, je koopt dus een kaartje voor 's middags of voor 's avonds. Als je 's middags en 's avonds wil moet je twee kaartjes hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:45 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Jah daar heb ik gekeken maar ik zie 2 prijzen. Zijn dat de prijzen van de 1e en 2e ring wat ik zou denken of de 2 dagdelen. Is niet echt duidelijk! Ik wou net ff 2 kaarten bestellen voor de hele dag en kwam op 160 uit.
Ik ken ook geen ander toernooi in Nederland waar spelers van dit kaliber meedoen ...quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:54 schreef danusz1986 het volgende:
Jah ik ken dan geen een ander toernooi in nederland dat zo duur is als dit toernooi. Rosmalen is goedkoper.
Het is inderdaad de schuld van de NOSquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ken ook geen ander toernooi in Nederland waar spelers van dit kaliber meedoen ...
En nog even over 'het Nederlandse tennispubliek'. Kun je het ze eigenlijk wel kwalijk nemen dat ze niet op het level zitten van fanatici in dit topic? Het enige wat ze meekrijgen van het hedendaagse toptennis is af en toe een samenvattinkje van 20 seconden partijtje op een GS, en dan alleen nog van iemand van de "Big Four" ....
Wat mij betreft hoeven ze niet allemaal geweigerd te worden, de sponsor moet wel blij gehouden worden natuurlijk, anders is er geen toernooi meer.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is inderdaad de schuld van de NOS
Maar alle gekheid op een stokje. Het heeft niks met fanatisme of wat dan ook te maken. In alle gevallen moeten die gekken geweigerd worden die alleen maar van de baas daar mogen borrelen.
Je hebt te veel vertrouwen in die narcistische bankiersquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeven ze niet allemaal geweigerd te worden, de sponsor moet wel blij gehouden worden natuurlijk, anders is er geen toernooi meer.
Het mogen er echter wel wat minder zijn en, vooral dat, ze mogen wel een korte introductie krijgen over het hoe en wat op en rond de tennisbaan. Dat kan in een mailtje die je van tevoren naar de genodigden stuurt, of leg op de VIP-plaatsen desnoods een foldertje/papiertje neer met daarop een beetje de huisregels.
Hoeft helemaal niet uitgebreid ofzo, maar zet er gewoon even op welke dingen je niet hoort te doen rondom een tennisbaan. Misschien zou dat al helpen..
Vooral Dimi, je zal versteld staan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:23 schreef Tim86 het volgende:
Start om 11.00 uur
Marcel GRANOLLERS (ESP) / Marc LOPEZ (ESP) [1] vs Julian KNOWLE (AUT) / Filip POLASEK (SVK)
Niet voor 12.30 uur
Grigor DIMITROV (BUL) vs Marcos BAGHDATIS (CYP)
Gevolgd door
Jarkko NIEMINEN (FIN) vs Juan Martin DEL POTRO (ARG) [2]
En er zal nog een dubbel bij gaan komen. Best een leuk dagprogramma als ik er morgen zit
Hopelijk slaat Bagghy hem eraf.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vooral Dimi, je zal versteld staan.
Staat geweldig te ballen deze week ja, maar Baggy was schijnbaar ook indrukwekkend vandaag..daar heb ik nog niets van gezien eigenlijk. Delpo zal wel een potje op de autopiloot worden, maar Delpo is sowieso wel een held. Vorig jaar ook al gezien en toen was hij in 40 minuten klaar met Troicki (6-0 6-1)quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vooral Dimi, je zal versteld staan.
Blijf trouwens gewoon in het stadion zitten voor de avondsessie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat geweldig te ballen deze week ja, maar Baggy was schijnbaar ook indrukwekkend vandaag..daar heb ik nog niets van gezien eigenlijk. Delpo zal wel een potje op de autopiloot worden, maar Delpo is sowieso wel een held. Vorig jaar ook al gezien en toen was hij in 40 minuten klaar met Troicki (6-0 6-1)
Toen had ik ook Berdych-Seppi..was ook weinig aan. Dit lijken me leukere wedstrijden.
Geen tijd voor helaasquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Blijf trouwens gewoon in het stadion zitten voor de avondsessie.
Kan dit? Helemaal nog niet over nagedacht.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Blijf trouwens gewoon in het stadion zitten voor de avondsessie.
Nee, je wordt er uit geveegdquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:41 schreef PimFR het volgende:
[..]
Kan dit? Helemaal nog niet over nagedacht.
Hoebedoel je uitgeveegd?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:50 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Nee, je wordt er uit geveegd
Ze komen langs om het schoon te maken om alle kotszakjes te vervangen.quote:
Hieruit kan ik dus concluderen dat je gewoon kan blijven zitten/staan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze komen langs om het schoon te maken om alle kotszakjes te vervangen.
Zolang je je niet verstopt in een kotszakje.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:01 schreef PimFR het volgende:
[..]
Hieruit kan ik dus concluderen dat je gewoon kan blijven zitten/staan?
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zolang je je niet verstopt in een kotszakje.
Ach, Sijs haalt er voor mijn gevoel toch wel het optimale uit de laatste 1,5/2 jaar hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Igor begon veuls te laat met tennissen ...
Mjah, Nederlandse mannentennis zit nou eenmaal al jarenlang in een wak
Tsja, het is al een wonder dat hij met zijn spel top 100 staat. Echt, hij heeft echt totaal geen exceptionele kwaliteiten. Hij heeft geen backhand, geen volley en niet eens een heel sterke forehand...Knap wat hij doet, maar hij is nu echt overranked.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, Sijs haalt er voor mijn gevoel toch wel het optimale uit de laatste 1,5/2 jaar hoor.
Zeker als diezelfde Klizan nog van Roowbin had verloren vorige weekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tuurlijk hij is goed bezig, en juist dan is het natuurlijk wel zuur als je eerst Tsonga verslaat en dan tegen een Klizan te laat op gang komt ....
Zeker als diezelfde Roowbin nog van Gulbis heeft verloren deze weekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeker als diezelfde Klizan nog van Roowbin had verloren vorige week
Zijn persoonlijkheid is een beetje irritant ja, maar hij speelt wel allemachtig mooi. 2 jaar geleden (of is het al weer 3 jaar0 toen ie tegen Rafa speelde in Rotje vond ik het erg lelijk en onorthodox, maar hij is echt heel vloeiend gewordenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:06 schreef Zelva het volgende:
Nee. Ga nooit een fan worden van Dimitrov.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:22 schreef Zelva het volgende:
er zijn mensen die er alleen maar van kunnen dromen met zo'n racket te spelen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
2/13 breakpoints gemaakt, Dimitrov neemt het Federer imiteren wel heel serieus.
Nee, maar als iemand het kan wegchoken is Benneteau het wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:37 schreef Szura het volgende:
Als Fed eruit ligt, komen al die kutbobo's waarschijnlijk niet meer kijken
kiek is an!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar als iemand het kan wegchoken is Benneteau het wel.
Hij heeft hem al eens eerder verslagenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar als iemand het kan wegchoken is Benneteau het wel.
Ja, dat is zo. Maar "Never bet on the French guy" zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij heeft hem al eens eerder verslagen
Robredo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Benneteau altijd de meest nietszeggende speler van de tour
Benneteau is een held. Altijd wel mooi knokkertje.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Benneteau altijd de meest nietszeggende speler van de tour
Verhoekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Benneteau is een held. Altijd wel mooi knokkertje.
Oh, en Mesker meldt even dat Verhoek bij Twente speelt
Robredo heeft nog wat gepresteerd tenminste. Toernooien winnen ofzoquote:
Ze hadden zijn gezicht in beeld moeten hebben op het moment dat Federer die bal uitsloeg.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lekker voor je toernooi Richard
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:03 schreef luckass het volgende:
Benneteau - Simon/Klizan.
En daar komt dan een finalist uit.
Je kunt beter in Cluj zijn dan in Boekarest hoor. Ook nog een stuk dichterbij trouwens.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Davis Cup is godverdomme in Cluj ...
Wij hielden het toch ook gewoon lekker in Amsterdam ipv ergens op Terschelling of zo. Schijtcommunisten
Hij speelt altijd leuk. Maar je weet dat hij nooit echt wat zal klaarspelenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En ik gun het hem nog wel ook, vind het echt een leuk, onderschat knokkertje die Benneteau
Uit alle hoeken wordt er op Boekarest gevlogen. Cluj is alleen bereikbaar vanuit Dortmund met 1 vluchtje per week die nu natuurlijk binnen 3 dagen vol zit ....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:06 schreef Zelva het volgende:
[..]
Je kunt beter in Cluj zijn dan in Boekarest hoor. Ook nog een stuk dichterbij trouwens.
Boekarest in schitterend manquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:06 schreef Zelva het volgende:
[..]
Je kunt beter in Cluj zijn dan in Boekarest hoor. Ook nog een stuk dichterbij trouwens.
Dat stukje met Dimitrov tussen de bobo's gezien? Echt te schandalig voor woordenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:04 schreef Norrage het volgende:
Nu zeker de helft van het stadion die denkt dat Benneteau een jonge nieuwkomer is
Nee?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat stukje met Dimitrov tussen de bobo's gezien? Echt te schandalig voor woorden!
Tuurlijk johquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Cluj is alleen bereikbaar vanuit Dortmund met 1 vluchtje per week die nu natuurlijk binnen 3 dagen vol zit ....
Is gewoon waar. Cluj is waarempel onbereikbaar. Boekarest is een van de mooiste, leukste steden van heel Europaquote:
Tuurlijk, jij legt soepel 300 euro voor een retourtje vanaf Schiphol neer, maar dat een beetje teveel voor een paar daagjes Davis Cup natuurlijkquote:
Kan 't ff niet meer vinden. Z'n naam werd verkeerd uitgesproken en ze wisten niet wat chip&charge wasquote:
DC Minsk zijn we destijds naar Kaunas (Litouwen) gevlogen en vervolgens urenlang boemelen met de Moskou-Expressquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:15 schreef Dos37 het volgende:
Je kunt met de trein naar Cluj vanaf Boekarest twee vliegen in één klap.
Ik wil nog wel een keer naar het buitenland hoor, maar niet Roemeniequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:20 schreef Norrage het volgende:
Mijn studententennis, en die van luckass, had altijd teveel arme studentjes die deze reisjes niet wilden doenik heb het denk ik 6 keer proberen te initieren
![]()
Een leukere DC dan in een stad als Boekarest of zo kan je nite hebben denk ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:26 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer naar het buitenland hoor, maar niet Roemenie.
Tsja, overdag werken die bankiers...overdag zitten de fans. Het zijn er alleen niet heel veelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:19 schreef Tim86 het volgende:
Publiek was tijdens die pot van Dimitrov echt prima trouwens..geen mongooltjes die middenin de game binnenkomen, geen rare reacties en veel enthousiasme. Na al die jaren waren mijn verwachtingen ook niet bijster hoog, maar dit viel alleszins mee
Zat vrij vol eigenlijk..tijdens Dimitrov tenminste.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, overdag werken die bankiers...overdag zitten de fans. Het zijn er alleen niet heel veel
wtf? echt? wtf?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:19 schreef Tim86 het volgende:
Simon 1 uit 21 op BP..dat is gewoon echt knap.
Nu 2 uit 22quote:
Kennis van mij heeft ook kaarten voor de finale, die baalt hard want is groot fan van Fed. Wel sneu.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze hadden zijn gezicht in beeld moeten hebben op het moment dat Federer die bal uitsloeg.![]()
Een kennis van me vertelde me trots dat hij kaarten heeft voor de finale. Nou, veel plezier denk ik dan.
Tsja, wie is geen groot fan van Fed...zelfs die bankiers zijn fan...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Kennis van mij heeft ook kaarten voor de finale, die baalt hard want is groot fan van Fed. Wel sneu.
quote:"Wij zijn klaar voor masters-status"
Het ABN Amro-toernooi heeft internationaal een uitstekende naam. Als het aan Richard Krajicek ligt wordt dit in de toekomst beloond met een hogere status op de internationale tennistour.
De toernooi-directeur kan op steun van Roger Federer rekenen. "Een masters-toernooi in Rotterdam? Het is duidelijk dat ze de faciliteiten hebben. Er is een groot potentieel. Het is één van de beste indoortoernooien ter wereld, misschien wel de beste", wordt Ahoy bewierookt door de Zwitser.
Stap maken
De lofzang klinkt als muziek in de oren van Krajicek. "Als toernooi zijn we klaar door te groeien naar een masters-status. Dus als de kans zich ooit voordoet, proberen we de stap te maken", vertelt hij tegen de NOS. Het door Krajicek gewenste scenario zou de uitstraling van het toernooi een immense boost geven.
Het levert spelers niet alleen meer punten en geld op, het evenement wordt aantrekkelijker voor wereldtoppers en - niet onbelangrijk - sponsors. Momenteel hoort het ABN Amro-toernooi tot de 500-series; het niveau onder de Grand Slams en masters-toernooien.
"De filosofie van de masters-toernooien is dat ze het einde van een reeks vormen. Denk bijvoorbeeld aan Parijs-Bercy, dat in het najaar het einde vormt van het Europese indoorseizoen", doceert Krajicek. Het ABN Amro-toernooi lijkt bij uitstek deze functie in het voorjaar te kunnen vervullen.
Hoofdsponsor
Ook de samenwerking met hoofdsponsor ABN Amro kunnen de ambitieuze plannen een boost geven. Het huidige contract loopt in 2014 af. De voortekenen over een nieuwe driejarige verbintenis zijn gunstig, waarmee de continuïteit van het indoortoernooi lijkt gewaarborgd.
Er zit aan de masters-wens een flink aantal haken en ogen. "We zullen de licentie moeten kopen van Parijs-Bercy. Dit is het enige masters-toernooi dat indoor wordt gespeeld", legt Krajicek uit.
Daarnaast hebben ook spelersvakbond ATP en de overige acht masters-toernooien een belangrijke stem in het geheel. "Masters-toernooien zijn iets unieks, je moet iets hebben waardoor je zou erbij zou mogen horen."
Licentie
Een eventuele masters-licentie is voorlopig niet op de markt. Sterker nog, Parijs-Bercy wil dolgraag naar februari verkassen. Traditiegetrouw heeft dit toernooi in november plaats, één week voorafgaand aan de ATP World Tour Finals. Een doorn in het oog voor de Franse organisatie die dikwijls topspelers ziet afhaken.
Krajicek houdt het voor mogelijk dat het Franse toernooi ooit een concurrent wordt. "Het zou rampzalig zijn als Parijs in de week voor het ABN Amro-toernooi komt, dan wordt het lastig om goede spelers aan te trekken."
Scenario
"Het ideale scenario is als dit toernooi één week na ons komt. Dat creëert natuurlijk voor het ABN Amro-toernooi veel meer mogelijkheden", schetst Krajicek.
Het is in ieder geval niet de verwachting dat Parijs-Bercy het ABN Amro-toernooi naar een andere plek op de kalender wil stoten. Een journalist van de Franse sportkrant L'Equipe weet het zeker. "Niemand wil aan Rotterdam komen. Het is het tennishoogtepunt in februari. Een traditie!"
Nou, dan zullen er dus echt wel wat meer goede spelers naartoe gaan natuurlijk, en zullen ze het bovendien veel serieuzer nemen (Kijk naar het aantal toppers dat er nu op 50% intensiteit verschijnt...). Kijk maar naar sinds het een500 toernooi is. Doen er echt veel en veel meer goede spelers mee. Dit jaar hadden we 5 top 10 spelers! Paar jaar terug was dat ondenkbaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:50 schreef Morthill het volgende:
Een masters met matige spelers en een waardeloze sfeer. Dus nog meer geld betalen voor een kaartje en er niks voor terugkrijgen
Hier ook, hopelijk beiden op een gelijk niveau, dan kan het wel eens spannend wordenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:58 schreef Norrage het volgende:
Voor Delpo - Dimi zit ik wel klaar hoor! Lijkt me zeer boeiende pot
Tsja, als die mensen een kaartje gekocht hadden voor Fedje - Tsonga dan zullen ze wel teleurgesteld zijn met bv. Simon - Dimitrovquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:07 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mensen bieden massaal tickets aan op marktplaatsEchte tennisliefhebbers
Zou wel cool zijn zeg.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:07 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mensen bieden massaal tickets aan op marktplaatsEchte tennisliefhebbers
nopequote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:36 schreef Norrage het volgende:
Jullie ook last van haperingen op tv?
Haase keek er al naar uit begreep ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:39 schreef Norrage het volgende:
Dat kansloze ballen in het publiek slaan![]()
![]()
Gelukkig laten ze het dit jaar niet meer door de verliezers doen....
Om de bal te vangen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Haase keek er al naar uit begreep ik
Ook wel een Haase/Sijslingetje genoemd.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:59 schreef Norrage het volgende:
Thiemo en Jesse halen gewoon de finale![]()
En dan de rest van het jaar geen wedstrijd winnen zeker
En hoequote:Op zondag 17 februari 2013 12:14 schreef luckass het volgende:
NOS. Dubbel is al begonnen maar pas streamen vanaf half 1.
Camera (zie stream NOS) staat zo ver...zo kan je toch niks zien?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:14 schreef luckass het volgende:
NOS. Dubbel is al begonnen maar pas streamen vanaf half 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |