Alleen maar fouten van Goffinquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb niet gekeken, maar wtf, hoe kan dit?
Maar dan nogquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:17 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Alleen maar fouten van Goffin
Bobo's krijgen de kaartjes en die gaan liever borrelen in andere ruimtes (of komen niet eens opdagen)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:46 schreef Cara het volgende:
Leuke eerste partij gezien, leuk om eens mee te maken. Maar leg nou eens uit dat ik zondag de laatste twee eerste rang kaartjes van het court koop en dat dan de helft van dezelfde rang leeg is tijdens de wedstrijd? Om over die 40 man tijdens de eerste 3 games van boffin nog maar niet te spreken..
Bachinger en Viola heb ik zien spelen bij de quali's, Bachinger stond best te vegen (en had een beetje geluk tegen Ouanna). Bachinger speelt een beetje alles of niets spel leek het welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:08 schreef heywoodu het volgende:
Iemand die me kort iets kan vertellen over Bachinger, Viola en Hanescu?
De andere namen die morgen spelen ken ik op zich wel
te triest voor woorden dat je hemel en aarde moet verzetten voor een degelijk kaartje en dat je dan daar zit met 4/5e leeg stadion.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bobo's krijgen de kaartjes en die gaan liever borrelen in andere ruimtes (of komen niet eens opdagen)
Het is dan ook een kuttoernooiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:39 schreef Cara het volgende:
[..]
te triest voor woorden dat je hemel en aarde moet verzetten voor een degelijk kaartje en dat je dan daar zit met 4/5e leeg stadion.
Dit. Verschrikkelijk toernooi is het. Niemand heeft ook maar enigszins verstand van tennis, iedereen komt alleen maar voor Federer. Nadal kennen ze al niet meer geloof ik. Ik zou het nog niet zo erg vinden als ze die achterlijke boxen niet zouden hebben. Die nemen de helft van het stadion in en zijn zelfs halverwege een Federer pot al leegquote:Op woensdag 13 februari 2013 08:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is dan ook een kuttoernooiHet is niks meer dan een netwerkevent voor ABN Amro. Het gaat totaal niet om de sport. Zelfs de dure kaartjes zijn ruk, want alle goede plekken zijn van de bank.
Ben er één keer geweest en toen had zo'n bobo zelfs het gore lef om op te staan net op het moment dat spelers verder wilden gaan en hij liep op zijn gemak weg.
Ik ga echt nooit meer naar Rotterdam om tennis te kijken.
Ja en dat is natuurlijk heel goed hoor. Het is ook fantastisch dat het nu een 500 toernooi is en dat er ook echt grote namen op af komen. Het feit dat Federer er is is fantastisch.quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:40 schreef Reya het volgende:
Maar goed, aan de andere kant kunnen op deze manier nog wel twee ATP-toernooien in Nederland gefinancierd worden.
Rosmalen heb ik eigenlijk nooit last van de bobo's, maar daar zit je gewoon veel beter. Maar goed, de sfeer is ook gewoon kut in Rotterdam.quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit. Verschrikkelijk toernooi is het. Niemand heeft ook maar enigszins verstand van tennis, iedereen komt alleen maar voor Federer. Nadal kennen ze al niet meer geloof ik. Ik zou het nog niet zo erg vinden als ze die achterlijke boxen niet zouden hebben. Die nemen de helft van het stadion in en zijn zelfs halverwege een Federer pot al leegALleen maar klootviolen. Rosmalen is trouwens nog erger, maar daar kan je als fan altijd wel heen op zich en je zit dan minder tweederang. Maar daar zijn de bobo's ook verschrikkelijk
Eehm nee. Federerquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:52 schreef heywoodu het volgende:
Dagprogramma vandaag is toch prima? Leuker dan Federer vanavond lijkt me..
Tijdens Federer is de sfeer wel geweldig, voor de rest is de sfeer idd kut.quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Rosmalen heb ik eigenlijk nooit last van de bobo's, maar daar zit je gewoon veel beter. Maar goed, de sfeer is ook gewoon kut in Rotterdam.
Alleen Dimitrov - Davydenko lijkt me wel leuk, maar Federer die Zemlja oprolt is toch geen kut aan johquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eehm nee. FedererDavydenko
Dimitrov
![]()
En ik ben er bij
Federer is altijd wat aan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen Dimitrov - Davydenko lijkt me wel leuk, maar Federer die Zemlja oprolt is toch geen kut aan joh
Klopt, na de wedstrijd van Federer vanavond is het sowieso leeg. Terwijl dan pas de qua tennis leukste wedstrijd begint. Ik verplaats mij dan ook gewoon naar de eerste ring.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:08 schreef Tim86 het volgende:
Om Federer te zien is natuurlijk wel tof en veel mensen zitten er deze week alleen om te kunnen zeggen dat ze Fed gezien hebben. Maandag of dinsdag had hij een training op een van die baantjes en toen was het gewoon leeg bij de wedstrijd op centrecourt en zat iedereen daar
Ja ok, zal me wel minder schelen omdat ik hem al eens heb zien spelen denk ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:08 schreef Tim86 het volgende:
Om Federer te zien is natuurlijk wel tof en veel mensen zitten er deze week alleen om te kunnen zeggen dat ze Fed gezien hebben. Maandag of dinsdag had hij een training op een van die baantjes en toen was het gewoon leeg bij de wedstrijd op centrecourt en zat iedereen daar
quote:
Haten op Gasquetquote:Op woensdag 13 februari 2013 08:19 schreef Morthill het volgende:
Je zal trouwens maar kaarten hebben voor het dagschema vandaagMoet je het doen met Gasquet, maar in de avond kun je tegen Federer en Dimitrov aankijken.
De enige keer dat ik ging was het omgedraaid, kreeg ik in de avond een volstrekt oninteressante dubbelpartij (Haarhuis/Elthing, alsof iemand dat nog een fuck kon interesseren) en Huta Galung die geveegd werd door de nummer 5 van de plaatsing.
En dan ben je even veel geld kwijt als voor een dagje Rosmalen
De Morocco Openquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Haten op GasquetEnige speler dit jaar die 2 ATP-toernooien heeft gewonnen
En je kan het allemaal wel verschrikkelijk en kut vinden, wat het ook is, maar zoals gezegd moet alles wel betaald worden. Anders heb je helemaal geen ATP-toernooien meer in Nederland, nee das lekker. Komt Huta nooit meer ergens aan de bak
Natuurlijk is Davis Cup het toppunt van tennisbeleving en valt het publiek tegen bij het ABN. Maar ga nou niet doen alsof Rotterdam enig in zijn soort is. Alsof het allemaal hosanna is bij andere ATP toernooien waar dan ook ter wereld
Wat is het er weer sfeerloosquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, Gasguet speelt. Aldus de NOS-link naar de livestream.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |