quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou jouw moeder ook met alle liefde doen met mijn lul.
Waaromquote:
Je bent leuker als je niet praat.quote:
Caffia's op je feesboek.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja dacht zeg het even miss heeft die je caffie wel opgegeten
Nou nou.quote:
Sybjequote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent leuker als je niet praat.
Je zou leuker zijn als je niet zo lelijk was.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent leuker als je niet praat.
Klopt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je zou leuker zijn als je niet zo lelijk was.
Neuken?quote:
Ik wel hoor. Ook Zosk zijn mening teltquote:
Nah.quote:
Kquote:
Ugh, slijmbalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Ook Zosk zijn mening teltvals van je.
Sybjequote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Ook Zosk zijn mening teltvals van je.
quote:
PI, schatteke, pi pi piquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]! What has crawled up yo kitten gurl?
Oh ja ik vergat deze.quote:
Ne loeder bendequote:
Het is een legging.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat een afschuwelijke broek
Het heeft wel diepgang.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat een afschuwelijke broek
Wat een afschuwelijke legging.quote:
Dat klopt inderdaadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goh stom van me, een legging is natuurlijk geen broek
Nee dat heb je inderdaad goed, een legging is geen broek.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goh stom van me, een legging is natuurlijk geen broek
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is het dan? Een waawadingie?
quote:
Watte?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wow sorry :"e:
Heb je bonbons met alcohol op, meidje?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mensen en katten draaien soms echt btje door hoor gvdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:02 schreef Ezio het volgende:
Zie net dit in de winkel staan;
[ afbeelding ]
Limited Edition kattenvoer, wat?
Extra duur.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:02 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zeg ik.
Een legging is een soort broek.
Je hebt nu ook gegrild en gestoomd kattenvoer met groenten... ik kijk nergens meer van op.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:02 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
Een panty ook? En een mailloot?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zeg ik.
Een legging is een soort broek.
Schattepopje en schattekequote:
Ik vond dit dus ook echt absurdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen en katten draaien soms echt btje door hoor gvd
Honnepon dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schattepopje en schatteke![]()
De horror
ik doe het om m'n kont en om m'n benen en er zitten geen voetjes aan. Het is een broekquote:
Het ligt ook aan jouquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik vond dit dus ook echt absurd
Dacht eerst dat het aan mij lag
Ligt zeker niet aan jou Ezio koude rakker van mequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik vond dit dus ook echt absurd
Dacht eerst dat het aan mij lag
Hier in de PC Hooftstraat hebben ze een dierenrestaurantjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen en katten draaien soms echt btje door hoor gvd
Nope.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik doe het om m'n kont en om m'n benen en er zitten geen voetjes aan. Het is een broek![]()
Net als een onderbroek, een paardrijbroek, een pyjamabroek enz. Alleen zit het woordje broek er niet aan vast
Pardonquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier in de PC Hooftstraat hebben ze een dierenrestaurantjeBereid door een chefkok, per maaltijd betaal je iets van 50 euro..
Hahaquote:
Kom je daar met je draagbare curverbox met je kat er in het restaurant binnenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier in de PC Hooftstraat hebben ze een dierenrestaurantjeBereid door een chefkok, per maaltijd betaal je iets van 50 euro..
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha![]()
Nee...
Scheetjelief blijft mijn favoriet
Nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor mij dus wel![]()
Een legging is gewoon een heel strakke broek
Whaha, nee was wel voor hondenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom je daar met je draagbare curverbox met je kat er in het restaurant binnendoodschamen pertinent.
Skinny jeans is een hele strakke broek. Een legging is een legging. Zo is het en niet andersquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor mij dus wel![]()
Een legging is gewoon een heel strakke broek
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, en ze eten aan hun eigen tafeltjes.
quote:
Ik krijg hier tegenstrijdige feedback. Gelukkig weet ik dat 4ebe een vrouw is en dus per definitie fout zit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt zeker niet aan jou Ezio koude rakker van me
#TEAMJBquote:Een legging is een broek die strak om het lichaam heen zit.
Hardop gelachenquote:
Nootje is ook een vrouw.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:08 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg hier tegenstrijdige feedback. Gelukkig weet ik dat 4ebe een vrouw is en dus per definitie fout zit.
Dank je Nootje
wut?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, en ze eten aan hun eigen tafeltjes.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)hikt-voor-werk.dhtmlquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:08 schreef Chocolatebear het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Legging
[..]
#TEAMJB
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wut?
Grote ruziebende tussen mijn raskat en de papegaai van Linda en dan bemoeit die kuthond van van der Valk zich er ook nog mee. Blijven gewoon niet aan hun eigen tafeltjes zitten die beesten. Net kinderen.
Klopt ik maakte het ook van die 2quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die ken ik nietWel 'scheetje' en 'lief' maar niet 'scheetjelief'.
Als ik mijn vriend sarcastisch aanspreek of wat van hem moet zeg ik altijd heel zielig 'piewie'![]()
Ja johquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)hikt-voor-werk.dhtml
Oh. Dan, Coolquote:
Da's wel hoerig inderdaadquote:
dank jequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:08 schreef Chocolatebear het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Legging
[..]
#TEAMJB
Goede keus, dacht ik zo. Boks.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:08 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg hier tegenstrijdige feedback. Gelukkig weet ik dat 4ebe een vrouw is en dus per definitie fout zit.
Dank je Nootje
Vassebeest is gelijk stilquote:
Hahaha ja is ook niet serieus (gelukkig), maar gewoon sarcastischquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt ik maakte het ook van die 2
Piewie
Ach alle stelletjes hebben wel zo iets, ik maakte altijd mooie verkleinwoordjes van mijn ex haar naam als ik wat moest
Ssstt.quote:
wel een beetje raarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit alle liedjes van Katty Perry te beluisteren.. wat is deze?
Je moeder is domquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik was er al stil over, Chloro en Vera reageerden nog, domme.
Komt door de kleur van je phonnaquote:
Ja beter switchen naar Slipknotquote:
Hahaha dat soort dingen kan ik mij oh zo goed voorstellen, jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha ja is ook niet serieus (gelukkig), maar gewoon sarcastischMoet kunnen dan toch
We zitten ook op elke opmerking/vraag/zin waar het mogelijk is de reactie 'ow no' van die gay van family guy, op dat toontjeEcht gewoon tot vervelend aan toe
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zei ik dan weer totaal niet
Ja wat is dat voor shit kom nouquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt door de kleur van je phonna
Heb jij een witte telefoon ja?quote:
Zulke belachelijke onzin heb ik nog nooit gehoord..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Is het waar?quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulke belachelijke onzin heb ik nog nooit gehoord..Belachelijke onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar idd. Gaar. Of ben jij een dude? :s
Ja hipster tochquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij een witte telefoon ja?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ja stil nouquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Belachelijke onzinmaar idd. Gaar. Of ben jij een dude? :s
[..]
Ja hipster toch
Moet kunnen.quote:
Hehe geblowdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja stil nou![]()
Nu heb je mijn cover geblowd.
Drink jij toevallig ook starbucks?
That it?quote:
quote:
Gvdquote:
Ja, sorry.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehe geblowd
Maar nee, van mijn leven niet geweest.
....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef Salatrel het volgende:
Is een witte blackberry nog steeds een blackberry of een barry white?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef Salatrel het volgende:
Is een witte blackberry nog steeds een blackberry of een barry white?
Awhquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha dat soort dingen kan ik mij oh zo goed voorstellen, ja
I miss that soms :s
Niet? en dan toch wel?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik ook niet, maar nu kom ik er wat vaker dan mijn portemonnee leuk vind.
Nou.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe kan je niet lachen, zo droog dit
i know rightquote:
Moest hier wel om lachen.quote:
Ja nee.. maar bijna 5 euro voor een koffiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? en dan toch wel?wat.
Moest lachen btw om je 'blacka phonna'
wat dan weer meer bij een zwarte past....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je eenmaal een gehad hebt..
dat is hoe ik sta jeweettogquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe kan je niet lachen, zo droog dit
Ik vind zwart gewoon mooi.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat dan weer meer bij een zwarte past....
Grapje dushi.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wooooooow [ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat? 5 euro shitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee.. maar bijna 5 euro voor een koffie![]()
Wit is wel heel stijlvol, mijn volgende phonna wordt ook een aaifoon.
Als je eenmaal een gehad hebt..
Je moederquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[ [url=http://www.indiewire.com/static/dims4/INDIEWIRE/5a33e63/4102462740/thumbnail/680x478/http://d1oi7t5trwfj5d.clo(...)0x393.jpg]afbeelding[/url] ]
Ok, wie van de vrouwen zou deze haarstyle aandurven?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[ [url=http://www.indiewire.com/static/dims4/INDIEWIRE/5a33e63/4102462740/thumbnail/680x478/http://d1oi7t5trwfj5d.clo(...)0x393.jpg]afbeelding[/url] ]
Kort pittig kapsel gespot!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Straalt wel zelfverzekerdheid uit i.p.v. het standaard lang haar.
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:51 schreef Fascination het volgende:
Kijken jullie ook allemaal Dirty Dancing?
quote:
Gezelliequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:52 schreef Fascination het volgende:
[..]. Het is wachten tot de 'nobody puts Baby in the corner'-opmerking. Hoogtepunt vd film.
Je kunt in dit geval ook zeggen vrouwelijkheid ten top... lang haar daarentegen is zeker niet gedurfd.quote:
Ga je hierna top gun kijken??quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:54 schreef Fascination het volgende:
Zouden jullie Swayze doen zoals hij er in de film uitziet?
Nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:51 schreef Fascination het volgende:
Kijken jullie ook allemaal Dirty Dancing?
Nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:55 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ga je hierna top gun kijken??
Nee, en ik switch straks lekker naar Geordie Shorequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:54 schreef Fascination het volgende:
Zouden jullie Swayze doen zoals hij er in de film uitziet?
Heeey, schatje. Wil je lekker knuffelen? Mijn bolle buikje is wel lekker zacht, ik weet zeker dat je het gaat diggen.quote:
Alleen als je baklava voor me maakt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:04 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heeey, schatje. Wil je lekker knuffelen? Mijn bolle buikje is wel lekker zacht, ik weet zeker dat je het gaat diggen.![]()
Zoveel je maar wiltquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen als je baklava voor me maakt.
Zoek maar een andere Turk. Ik ben trouw aan Vasje.quote:
ik zou het niet wíllen, wel durven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:35 schreef DigitalGirl het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zoek maar een andere Turk. Ik ben trouw aan Vasje.
Heb ik niet meer man. Ik heb nog wel wat Prada en Armani spul liggen. Interesse mattie?quote:
Ze zeggen dat ik op een turk lijkquote:
Slinger die shit hier heen bruthaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb ik niet meer man. Ik heb nog wel wat Prada en Armani spul liggen. Interesse mattie?
vriendin van me heeft regelmatig dit soort kapsels.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Straalt wel zelfverzekerdheid uit i.p.v. het standaard lang haar.
En vas vond jou op mij lijkenquote:
Je bent mijn prinsesje dus ik zorg wel voor je.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Bazenspul, maar zo duur, 50 cent per stukje
Breng jij me een bakje Turkse Linzensoep dan?quote:
Stap in je auto, 5 min.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:09 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je bent mijn prinsesje dus ik zorg wel voor je.
Je moet een goed hoofd hebben en dat hebben veel vrouwen niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou het niet wíllen, wel durven.
En niet mogen trouwens
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb net weer even een level van Mario gedaan
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu NL 1 opstaan, een natuurprogramma
Neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Breng jij me een bakje Turkse Linzensoep dan?Toen ik een maand in Istanbul was daar 1x gegeten, was zooooooooooo fokking lekker. Maar in de Turkse zaakjes in NL nooit weer zo lekker kunnen scoren
Je moet toch zeker zijn van je vrouwelijkheid, de veilige weg is lang haar als symbool van vrouwelijkheid.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vriendin van me heeft regelmatig dit soort kapsels.
Je kan veel van haar zeggen, maar niet dat ze zelfverzekerd is
Haha suckaquote:
Ik had mijn nek op een koude mutsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb een muts op omdat ik een koude nek had.
Hoeveel wil je mattie? Ik krijg binnenkort ook van die mooie Gucci patta's. Van die MJ style lakkleur alles mattie.quote:
quote:
zij heeft een te rond hoofd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet een goed hoofd hebben en dat hebben veel vrouwen niet.
Wat kom je nou aldoor met je vrouwelijkheid ditdat, je bent een vent.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je moet toch zeker zijn van je vrouwelijkheid, de veilige weg is lang haar als symbool van vrouwelijkheid.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zij heeft een te rond hoofd.
Mij zou het nu trouwens helemáál niet staan, met die kale plek![]()
Heb trouwens ook een deuk en bulten op mn hoofd. En dus een lelijk litteken. Kan nu nooit meer een kale kop nemen mocht ik dat willen.
[ afbeelding ]
Deal met het vriendquote:
Alsof het ook gaat om wel of niet op safe spelen, of 'gewaagd' willen zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat kom je nou aldoor met je vrouwelijkheid ditdat, je bent een vent.
Een dozijn. Slicke shit man hook me up met alll that. yoloquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:12 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hoeveel wil je mattie? Ik krijg binnenkort ook van die mooie Gucci patta's. Van die MJ style lakkleur alles mattie.
Ay no, stuur je adres. Kom ik je gewoon een een bakje baklava brengen.quote:
Preach it sistaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof het ook gaat om wel of niet op safe spelen, of 'gewaagd' willen zijn
Lang haar is bij 99 van de 100 vrouwen gewoon mooier, klaar.
Kopen? Ik zei MAKEN! Mama lief aankijken dus.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ay no, stuur je adres. Kom ik je gewoon een een bakje baklava brengen.Vandaag sowieso niet want die kutturken hebben nu sowieso geen verse baklava meer. Ik moet het overdag kopen als het vers binnenkomt.
er zijn meer redenen hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je moet toch zeker zijn van je vrouwelijkheid, de veilige weg is lang haar als symbool van vrouwelijkheid.
quote:
Ook goed baby.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kopen? Ik zei MAKEN! Mama lief aankijken dus.
ik vind kort haar vaak wel aantrekkelijk. Net perse mooi, maar wel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof het ook gaat om wel of niet op safe spelen, of 'gewaagd' willen zijn
Lang haar is bij 99 van de 100 vrouwen gewoon mooier, klaar.
So soquote:
Ik ook, bij een man.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind kort haar vaak wel aantrekkelijk. Net perse mooi, maar wel aantrekkelijk
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ook goed baby.Denk dat mams binnenkort weer Turkse pizza gaat maken. Kom ik het je gewoon brengen als het nog vers en warm is.
Zeg me van niet meid waar?!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er zijn nu giraffen aan het vechten op tv
Hahaha dat ziet er zo vet uit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En die dan neervalt en weer opstaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Awww. Zo vechten met die nekken in elkaar en ermee slaan enzo btw?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn klaar nu, de oude heeft verloren![]()
Nu moet hij de woestijn in
quote:Bijna alle grondstoffen die criminele bendes wereldwijd gebruiken voor de productie van verboden prestatiebevorderende middelen, komen uit China. Dat zegt David Howman, directeur van antidopingbureau WADA volgens het ANP.
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awww. Zo vechten met die nekken in elkaar en ermee slaan enzo btw?
En dan zo'n krul erin en trekken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die beuken elkaar met de nek toch?
Schreeuwmeeuwquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Do-Ping is ook een Chinese naam. Is die grap al gemaakt?
Schreeuwmeeuw | 12-02-13 | 20:06 |![]()
![]()
.
En dan meeten de gezichtjes elkaar weer en geven ze elkaar een kusje?quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En dan meeten de gezichtjes elkaar weer en geven ze elkaar een kusje?
Zo zo, gewaagd van hem. Maar nicequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
O nee, nog niet klaar![]()
Heb wel net een stukje teruggespoeld![]()
De oude wint tochhij gaf de jonge een kopstoot in zn onderbuik!
Sick. Echt hard gaat dat.quote:
Echt he? Vind het ook nog wel zieligquote:
Volgens mij ben je direct dood als je zo'n eddestoot krijgt op je edde.quote:
Eddestootquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Volgens mij ben je direct dood als je zo'n eddestoot krijgt op je edde.![]()
Sowieso idd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Volgens mij ben je direct dood als je zo'n eddestoot krijgt op je edde.![]()
Zo rollen giraffen gewoon. High n mighty.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Vind het ook nog wel zieligWaarom lopen ze niet gewoon bij elkaar weg
Cancerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
2 koppige dildo voor Vas. Kan ze er een U van maken en haarzelf in beide gaatjes nemen. [ afbeelding ]
omdat ze vechten voor het recht te mogen paren, degene die wint, krijgt de vrouwtjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Vind het ook nog wel zieligWaarom lopen ze niet gewoon bij elkaar weg
En degene die verliest, gaat dood?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat ze vechten voor het recht te mogen paren, degene die wint, krijgt de vrouwtjes
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat ze vechten voor het recht te mogen paren, degene die wint, krijgt de vrouwtjes
Ziet eruit alsof hij die paling niet zo lekker vindt.quote:
die loopt meestal uiteindelijk wel weg, maar soms gaan ze wel dood ja. Met die stoten kunnen ze behoorlijke inwendige bloedingen veroorzaken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En degene die verliest, gaat dood?
Ja idd, lijkt precies op sala, baard, rond hoofd en de straattaal. Alleen leuker dan Salaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sala 2.0. Hij heeft de looks al mee
.
Awh.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die loopt meestal uiteindelijk wel weg, maar soms gaan ze wel dood ja. Met die stoten kunnen ze behoorlijke inwendige bloedingen veroorzaken.
dan gaat hij in de volgende paarrtijd gewoon weer vechten en proberen te winnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awh.En als ie wel overleeft, gaat ie dus een eenzaam leven tegemoet?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan gaat hij in de volgende paarrtijd gewoon weer vechten en proberen te winnen.
Zou wel veel duidelijker zijn. Zou ook een hoop janktopics in R&P schelen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben eerlijk gezegd wel blij dat het n de mensenwereld niet zo gaat
Wie is sala dan? Maakt toch niet uit, je digt me.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja idd, lijkt precies op sala, baard, rond hoofd en de straattaal. Alleen leuker dan Sala
een league lager vechten dan maar, misschien kan hij dan wel winnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan gaat hij in de volgende paarrtijd gewoon weer vechten en proberen te winnen.
Ik word geil als je dit soort dingen zegt tegen mij.quote:
sala-adinquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wie is sala dan? Maakt toch niet uit, je digt me.
dat wel, maar ik houd niet zo van vechtenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou wel veel duidelijker zijn. Zou ook een hoop janktopics in R&P schelen.
Zap naar mtv, geordie shore zo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat wel, maar ik houd niet zo van vechten![]()
Nu op tv een man die aangereden is gisteren en overleden, hartstikke ver meegesleurd en diegene is doorgereden. Ze denken een vrachtwagen ofzo (iig een grote wagen) en houden er rekening mee dat diegene niet eens wist dat hij iemand aanreed.
En nu een verlamde in Arnhem, hersenletsel na uitgaansgeweld.
Ik ga zappen
Wel een compliment voor hem dan hoor.quote:
Baggerbende.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zap naar mtv, geordie shore zo.
het jaar erop kan hij ook gewoon sterker zijn en degene waar hij nu van verloor zwakker, dan kan hij het sowieso nog een keer proberenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
een league lager vechten dan maar, misschien kan hij dan wel winnen.
Het is gewoon tijdloos.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
samme zeg, zoiets ouds heb ik nog niet eerder voorbij zien komen hier
Jij bent saai.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:43 schreef Fascination het volgende:
Je merkt meteen dat Chai geband is, he, supersaai hier.
Vind het een stuk gezelliger anders.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:43 schreef Fascination het volgende:
Je merkt meteen dat Chai geband is, he, supersaai hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |