Je moet een goed hoofd hebben en dat hebben veel vrouwen niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou het niet wíllen, wel durven.
En niet mogen trouwens
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb net weer even een level van Mario gedaan
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu NL 1 opstaan, een natuurprogramma
Neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Breng jij me een bakje Turkse Linzensoep dan?Toen ik een maand in Istanbul was daar 1x gegeten, was zooooooooooo fokking lekker. Maar in de Turkse zaakjes in NL nooit weer zo lekker kunnen scoren
Je moet toch zeker zijn van je vrouwelijkheid, de veilige weg is lang haar als symbool van vrouwelijkheid.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vriendin van me heeft regelmatig dit soort kapsels.
Je kan veel van haar zeggen, maar niet dat ze zelfverzekerd is
Haha suckaquote:
Ik had mijn nek op een koude mutsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb een muts op omdat ik een koude nek had.
Hoeveel wil je mattie? Ik krijg binnenkort ook van die mooie Gucci patta's. Van die MJ style lakkleur alles mattie.quote:
quote:
zij heeft een te rond hoofd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet een goed hoofd hebben en dat hebben veel vrouwen niet.
Wat kom je nou aldoor met je vrouwelijkheid ditdat, je bent een vent.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je moet toch zeker zijn van je vrouwelijkheid, de veilige weg is lang haar als symbool van vrouwelijkheid.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zij heeft een te rond hoofd.
Mij zou het nu trouwens helemáál niet staan, met die kale plek![]()
Heb trouwens ook een deuk en bulten op mn hoofd. En dus een lelijk litteken. Kan nu nooit meer een kale kop nemen mocht ik dat willen.
[ afbeelding ]
Deal met het vriendquote:
Alsof het ook gaat om wel of niet op safe spelen, of 'gewaagd' willen zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat kom je nou aldoor met je vrouwelijkheid ditdat, je bent een vent.
Een dozijn. Slicke shit man hook me up met alll that. yoloquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:12 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hoeveel wil je mattie? Ik krijg binnenkort ook van die mooie Gucci patta's. Van die MJ style lakkleur alles mattie.
Ay no, stuur je adres. Kom ik je gewoon een een bakje baklava brengen.quote:
Preach it sistaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof het ook gaat om wel of niet op safe spelen, of 'gewaagd' willen zijn
Lang haar is bij 99 van de 100 vrouwen gewoon mooier, klaar.
Kopen? Ik zei MAKEN! Mama lief aankijken dus.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ay no, stuur je adres. Kom ik je gewoon een een bakje baklava brengen.Vandaag sowieso niet want die kutturken hebben nu sowieso geen verse baklava meer. Ik moet het overdag kopen als het vers binnenkomt.
er zijn meer redenen hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je moet toch zeker zijn van je vrouwelijkheid, de veilige weg is lang haar als symbool van vrouwelijkheid.
quote:
Ook goed baby.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kopen? Ik zei MAKEN! Mama lief aankijken dus.
ik vind kort haar vaak wel aantrekkelijk. Net perse mooi, maar wel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof het ook gaat om wel of niet op safe spelen, of 'gewaagd' willen zijn
Lang haar is bij 99 van de 100 vrouwen gewoon mooier, klaar.
So soquote:
Ik ook, bij een man.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind kort haar vaak wel aantrekkelijk. Net perse mooi, maar wel aantrekkelijk
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ook goed baby.Denk dat mams binnenkort weer Turkse pizza gaat maken. Kom ik het je gewoon brengen als het nog vers en warm is.
Zeg me van niet meid waar?!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er zijn nu giraffen aan het vechten op tv
Hahaha dat ziet er zo vet uit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En die dan neervalt en weer opstaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Awww. Zo vechten met die nekken in elkaar en ermee slaan enzo btw?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn klaar nu, de oude heeft verloren![]()
Nu moet hij de woestijn in
quote:Bijna alle grondstoffen die criminele bendes wereldwijd gebruiken voor de productie van verboden prestatiebevorderende middelen, komen uit China. Dat zegt David Howman, directeur van antidopingbureau WADA volgens het ANP.
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awww. Zo vechten met die nekken in elkaar en ermee slaan enzo btw?
En dan zo'n krul erin en trekken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die beuken elkaar met de nek toch?
Schreeuwmeeuwquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Do-Ping is ook een Chinese naam. Is die grap al gemaakt?
Schreeuwmeeuw | 12-02-13 | 20:06 |![]()
![]()
.
En dan meeten de gezichtjes elkaar weer en geven ze elkaar een kusje?quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En dan meeten de gezichtjes elkaar weer en geven ze elkaar een kusje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |