quote:
Ook goed baby.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kopen? Ik zei MAKEN! Mama lief aankijken dus.
ik vind kort haar vaak wel aantrekkelijk. Net perse mooi, maar wel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof het ook gaat om wel of niet op safe spelen, of 'gewaagd' willen zijn
Lang haar is bij 99 van de 100 vrouwen gewoon mooier, klaar.
So soquote:
Ik ook, bij een man.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind kort haar vaak wel aantrekkelijk. Net perse mooi, maar wel aantrekkelijk
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ook goed baby.Denk dat mams binnenkort weer Turkse pizza gaat maken. Kom ik het je gewoon brengen als het nog vers en warm is.
Zeg me van niet meid waar?!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er zijn nu giraffen aan het vechten op tv
Hahaha dat ziet er zo vet uit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En die dan neervalt en weer opstaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Awww. Zo vechten met die nekken in elkaar en ermee slaan enzo btw?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn klaar nu, de oude heeft verloren![]()
Nu moet hij de woestijn in
quote:Bijna alle grondstoffen die criminele bendes wereldwijd gebruiken voor de productie van verboden prestatiebevorderende middelen, komen uit China. Dat zegt David Howman, directeur van antidopingbureau WADA volgens het ANP.
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awww. Zo vechten met die nekken in elkaar en ermee slaan enzo btw?
En dan zo'n krul erin en trekken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die beuken elkaar met de nek toch?
Schreeuwmeeuwquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Do-Ping is ook een Chinese naam. Is die grap al gemaakt?
Schreeuwmeeuw | 12-02-13 | 20:06 |![]()
![]()
.
En dan meeten de gezichtjes elkaar weer en geven ze elkaar een kusje?quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En dan meeten de gezichtjes elkaar weer en geven ze elkaar een kusje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |