Zo zo, gewaagd van hem. Maar nicequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
O nee, nog niet klaar![]()
Heb wel net een stukje teruggespoeld![]()
De oude wint tochhij gaf de jonge een kopstoot in zn onderbuik!
Sick. Echt hard gaat dat.quote:
Echt he? Vind het ook nog wel zieligquote:
Volgens mij ben je direct dood als je zo'n eddestoot krijgt op je edde.quote:
Eddestootquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Volgens mij ben je direct dood als je zo'n eddestoot krijgt op je edde.![]()
Sowieso idd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Volgens mij ben je direct dood als je zo'n eddestoot krijgt op je edde.![]()
Zo rollen giraffen gewoon. High n mighty.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Vind het ook nog wel zieligWaarom lopen ze niet gewoon bij elkaar weg
Cancerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
2 koppige dildo voor Vas. Kan ze er een U van maken en haarzelf in beide gaatjes nemen. [ afbeelding ]
omdat ze vechten voor het recht te mogen paren, degene die wint, krijgt de vrouwtjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Vind het ook nog wel zieligWaarom lopen ze niet gewoon bij elkaar weg
En degene die verliest, gaat dood?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat ze vechten voor het recht te mogen paren, degene die wint, krijgt de vrouwtjes
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat ze vechten voor het recht te mogen paren, degene die wint, krijgt de vrouwtjes
Ziet eruit alsof hij die paling niet zo lekker vindt.quote:
die loopt meestal uiteindelijk wel weg, maar soms gaan ze wel dood ja. Met die stoten kunnen ze behoorlijke inwendige bloedingen veroorzaken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En degene die verliest, gaat dood?
Ja idd, lijkt precies op sala, baard, rond hoofd en de straattaal. Alleen leuker dan Salaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sala 2.0. Hij heeft de looks al mee
.
Awh.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die loopt meestal uiteindelijk wel weg, maar soms gaan ze wel dood ja. Met die stoten kunnen ze behoorlijke inwendige bloedingen veroorzaken.
dan gaat hij in de volgende paarrtijd gewoon weer vechten en proberen te winnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awh.En als ie wel overleeft, gaat ie dus een eenzaam leven tegemoet?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan gaat hij in de volgende paarrtijd gewoon weer vechten en proberen te winnen.
Zou wel veel duidelijker zijn. Zou ook een hoop janktopics in R&P schelen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben eerlijk gezegd wel blij dat het n de mensenwereld niet zo gaat
Wie is sala dan? Maakt toch niet uit, je digt me.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja idd, lijkt precies op sala, baard, rond hoofd en de straattaal. Alleen leuker dan Sala
een league lager vechten dan maar, misschien kan hij dan wel winnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan gaat hij in de volgende paarrtijd gewoon weer vechten en proberen te winnen.
Ik word geil als je dit soort dingen zegt tegen mij.quote:
sala-adinquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wie is sala dan? Maakt toch niet uit, je digt me.
dat wel, maar ik houd niet zo van vechtenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou wel veel duidelijker zijn. Zou ook een hoop janktopics in R&P schelen.
Zap naar mtv, geordie shore zo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat wel, maar ik houd niet zo van vechten![]()
Nu op tv een man die aangereden is gisteren en overleden, hartstikke ver meegesleurd en diegene is doorgereden. Ze denken een vrachtwagen ofzo (iig een grote wagen) en houden er rekening mee dat diegene niet eens wist dat hij iemand aanreed.
En nu een verlamde in Arnhem, hersenletsel na uitgaansgeweld.
Ik ga zappen
Wel een compliment voor hem dan hoor.quote:
Baggerbende.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zap naar mtv, geordie shore zo.
het jaar erop kan hij ook gewoon sterker zijn en degene waar hij nu van verloor zwakker, dan kan hij het sowieso nog een keer proberenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
een league lager vechten dan maar, misschien kan hij dan wel winnen.
Het is gewoon tijdloos.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
samme zeg, zoiets ouds heb ik nog niet eerder voorbij zien komen hier
Jij bent saai.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:43 schreef Fascination het volgende:
Je merkt meteen dat Chai geband is, he, supersaai hier.
Vind het een stuk gezelliger anders.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:43 schreef Fascination het volgende:
Je merkt meteen dat Chai geband is, he, supersaai hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |