Ik vond dit dus ook echt absurdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen en katten draaien soms echt btje door hoor gvd
Honnepon dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schattepopje en schatteke![]()
De horror
ik doe het om m'n kont en om m'n benen en er zitten geen voetjes aan. Het is een broekquote:
Het ligt ook aan jouquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik vond dit dus ook echt absurd
Dacht eerst dat het aan mij lag
Ligt zeker niet aan jou Ezio koude rakker van mequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik vond dit dus ook echt absurd
Dacht eerst dat het aan mij lag
Hier in de PC Hooftstraat hebben ze een dierenrestaurantjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen en katten draaien soms echt btje door hoor gvd
Nope.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik doe het om m'n kont en om m'n benen en er zitten geen voetjes aan. Het is een broek![]()
Net als een onderbroek, een paardrijbroek, een pyjamabroek enz. Alleen zit het woordje broek er niet aan vast
Pardonquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier in de PC Hooftstraat hebben ze een dierenrestaurantjeBereid door een chefkok, per maaltijd betaal je iets van 50 euro..
Hahaquote:
Kom je daar met je draagbare curverbox met je kat er in het restaurant binnenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier in de PC Hooftstraat hebben ze een dierenrestaurantjeBereid door een chefkok, per maaltijd betaal je iets van 50 euro..
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha![]()
Nee...
Scheetjelief blijft mijn favoriet
Nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor mij dus wel![]()
Een legging is gewoon een heel strakke broek
Whaha, nee was wel voor hondenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom je daar met je draagbare curverbox met je kat er in het restaurant binnendoodschamen pertinent.
Skinny jeans is een hele strakke broek. Een legging is een legging. Zo is het en niet andersquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor mij dus wel![]()
Een legging is gewoon een heel strakke broek
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, en ze eten aan hun eigen tafeltjes.
quote:
Ik krijg hier tegenstrijdige feedback. Gelukkig weet ik dat 4ebe een vrouw is en dus per definitie fout zit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt zeker niet aan jou Ezio koude rakker van me
#TEAMJBquote:Een legging is een broek die strak om het lichaam heen zit.
Hardop gelachenquote:
Nootje is ook een vrouw.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:08 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg hier tegenstrijdige feedback. Gelukkig weet ik dat 4ebe een vrouw is en dus per definitie fout zit.
Dank je Nootje
wut?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, en ze eten aan hun eigen tafeltjes.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)hikt-voor-werk.dhtmlquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:08 schreef Chocolatebear het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Legging
[..]
#TEAMJB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |