quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wut?
Grote ruziebende tussen mijn raskat en de papegaai van Linda en dan bemoeit die kuthond van van der Valk zich er ook nog mee. Blijven gewoon niet aan hun eigen tafeltjes zitten die beesten. Net kinderen.
Klopt ik maakte het ook van die 2quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die ken ik nietWel 'scheetje' en 'lief' maar niet 'scheetjelief'.
Als ik mijn vriend sarcastisch aanspreek of wat van hem moet zeg ik altijd heel zielig 'piewie'![]()
Ja johquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)hikt-voor-werk.dhtml
Oh. Dan, Coolquote:
Da's wel hoerig inderdaadquote:
dank jequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:08 schreef Chocolatebear het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Legging
[..]
#TEAMJB
Goede keus, dacht ik zo. Boks.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:08 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg hier tegenstrijdige feedback. Gelukkig weet ik dat 4ebe een vrouw is en dus per definitie fout zit.
Dank je Nootje
Vassebeest is gelijk stilquote:
Hahaha ja is ook niet serieus (gelukkig), maar gewoon sarcastischquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt ik maakte het ook van die 2
Piewie
Ach alle stelletjes hebben wel zo iets, ik maakte altijd mooie verkleinwoordjes van mijn ex haar naam als ik wat moest
Ssstt.quote:
wel een beetje raarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit alle liedjes van Katty Perry te beluisteren.. wat is deze?
Je moeder is domquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik was er al stil over, Chloro en Vera reageerden nog, domme.
Komt door de kleur van je phonnaquote:
Ja beter switchen naar Slipknotquote:
Hahaha dat soort dingen kan ik mij oh zo goed voorstellen, jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha ja is ook niet serieus (gelukkig), maar gewoon sarcastischMoet kunnen dan toch
We zitten ook op elke opmerking/vraag/zin waar het mogelijk is de reactie 'ow no' van die gay van family guy, op dat toontjeEcht gewoon tot vervelend aan toe
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zei ik dan weer totaal niet
Ja wat is dat voor shit kom nouquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt door de kleur van je phonna
Heb jij een witte telefoon ja?quote:
Zulke belachelijke onzin heb ik nog nooit gehoord..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Is het waar?quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulke belachelijke onzin heb ik nog nooit gehoord..Belachelijke onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar idd. Gaar. Of ben jij een dude? :s
Ja hipster tochquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij een witte telefoon ja?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ja stil nouquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Belachelijke onzinmaar idd. Gaar. Of ben jij een dude? :s
[..]
Ja hipster toch
Moet kunnen.quote:
Hehe geblowdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja stil nou![]()
Nu heb je mijn cover geblowd.
Drink jij toevallig ook starbucks?
That it?quote:
quote:
Gvdquote:
Ja, sorry.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehe geblowd
Maar nee, van mijn leven niet geweest.
....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef Salatrel het volgende:
Is een witte blackberry nog steeds een blackberry of een barry white?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef Salatrel het volgende:
Is een witte blackberry nog steeds een blackberry of een barry white?
Awhquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha dat soort dingen kan ik mij oh zo goed voorstellen, ja
I miss that soms :s
Niet? en dan toch wel?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik ook niet, maar nu kom ik er wat vaker dan mijn portemonnee leuk vind.
Nou.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe kan je niet lachen, zo droog dit
i know rightquote:
Moest hier wel om lachen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |