Hoezo dat?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dacht dat jij juist viel op kaaskoppen.
Ging gister helemaal stuk om deze post van jequote:Op maandag 11 februari 2013 18:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
mensen dat niet normaal kunne tiepen
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
goeeie garpje ij zal hem ff uitleggen als je zeg maar recht zegd in het engols betekunt dat juist en dan zei ze right zo van juistvmaar jij zij zo left omdat right ook rechts is en left is het teegenofergestelden xd
goeie xd
Godverdommequote:
Hjb Thomas.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer dom te lachen man?
je maakt het wel heel erg onsmakelijk zo net voor het etenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die van alles 'voelen'.
Zweefreu met een kaaspik
Was echt een goeie grap van haarquote:Op maandag 11 februari 2013 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ging gister helemaal stuk om deze post van je.
[..]
Ik voel van alles inderdaad.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die van alles 'voelen'.
Zweefreu met een kaaspik
Wat Chai zegt, zweefreuquote:
Eet je maar wat minderquote:Op maandag 11 februari 2013 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je maakt het wel heel erg onsmakelijk zo net voor het eten
Nee, daar niet mee.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja met je kaasstokje zeker. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ging gister helemaal stuk om deze post van je.
[..]
je moeder is een hoerquote:Op maandag 11 februari 2013 18:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee mongool, Thomas Hoeren. Dat zie je toch in de OP.
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Even kijken of de pasta gaar is
Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight that pasta can get. Thanks for the motivation.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er zit ook kaas in.brie en jonge kaas
Jawel.quote:
Maak ik godverdomme zelf wel uit godverdomme.quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maak ik godverdomme zelf wel uit godverdomme.
nog ongeveer drie minuten.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:23 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight that pasta can get. Thanks for the motivation.
Geen foto's, geen updates.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nog ongeveer drie minuten.
Geen foto's, wel lekker![]()
Het is 18:25.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:25 schreef Fascination het volgende:
Ik dacht: laat ik nog even wat bij de supermarkt halen. Kom ik daar, supermarkt dicht.
die laatste mededeling was natuurlijk vanwege Chais opmerkingen over Zosk hequote:Op maandag 11 februari 2013 18:23 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight that pasta can get. Thanks for the motivation.
Wtfquote:Op maandag 11 februari 2013 18:25 schreef Fascination het volgende:
Ik dacht: laat ik nog even wat bij de supermarkt halen. Kom ik daar, supermarkt dicht.
Dan zijn we het daar dus over eens bfijnquote:
Nee ze deed zo haar chineze kut.op de toonbank en toen zei ik pinnen of contantquote:Op maandag 11 februari 2013 18:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
En toch ben je nog maagd, wat heeft ze dan gedaan? Je luier verschoond?
Oké, waarom deed ze dat?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee ze deed zo haar chineze kut.op de toonbank en toen zei ik pinnen of contant
Omdat carnaval zijn de supermarkten al om 13:00 dicht.quote:
En ik heb geen zin in updates zonder foto's.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan niet. Ik heb geen zin om fotos te maken van mn eten
Dacht dat jij ergens uit Schiermonnikoog kwam of zo.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat carnaval zijn de supermarkten al om 13:00 dicht.
dan maar geen uppdatesquote:Op maandag 11 februari 2013 18:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
En ik heb geen zin in updates zonder foto's.
Omfgquote:Op maandag 11 februari 2013 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar dus over eens bfijn
Tukker tyde.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Terechte reactie.quote:
Lol, dat is zelfs hier nog niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van den zotte.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je hebt toch wel wat potgroente op voorraad?
Zodat het geregistreerd staat in het systeem zodat mn baas niet denkt dat er opeens geld in de kassa ligt.quote:
Oké, goed verhaal.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zodat het geregistreerd staat in het systeem zodat mn baas niet denkt dat er opeens geld in de kassa ligt.
Komt die kleuter ook uit Amsterdam?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Scannen = bekijken*.
*bron = Amsterdamsche straattaal, 2013.
Deze niggah kan opeens wel normaal typen.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zodat het geregistreerd staat in het systeem zodat mn baas niet denkt dat er opeens geld in de kassa ligt.
Ik snapte hem pas na Chai's post.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je hebt toch wel wat potgroente op voorraad?
Deze niggah kan alles.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze niggah kan opeens wel normaal typen.!
Aha oké.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja. Alleen daarom is 'ie al een baas.
Inderdaad.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:30 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Was eigenlijk een niet zo sterk verhaal.
Wtf, nu klink je net als zo'n incestbrabander die alle andere brabanders per definite geweldig vindt.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja. Alleen daarom is 'ie al een baas.
Echt hequote:Op maandag 11 februari 2013 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf, nu klink je net als zo'n incestbrabander die alle andere brabanders per definite geweldig vindt.
alle amsterdammers zijn goed behalve een deelquote:Op maandag 11 februari 2013 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf, nu klink je net als zo'n incestbrabander die alle andere brabanders per definite geweldig vindt.
Amsterdammers hebben sowieso gewoon een streepje voor. Wat dat incest ermee te maken heeft is me een raadsel.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus niet alle.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
alle amsterdammers zijn goed behalve een deel
Vieze pro pedo.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amsterdammers hebben sowieso gewoon een streepje voor. Wat dat incest ermee te maken heeft is me een raadsel.
zosk heeft geen fietsquote:Op maandag 11 februari 2013 18:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom ga je niet meeten met ruigridder?
Omdat incestBrabanders (dus degenen die niet uit incest geboren zijn vaak niet) dat doen.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amsterdammers hebben sowieso gewoon een streepje voor. Wat dat incest ermee te maken heeft is me een raadsel.
HAHAHA RUIGRIDDERquote:Op maandag 11 februari 2013 18:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom ga je niet meeten met ruigridder?
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHAHA RUIGRIDDER.
WOW, DIE HEB IK ECHT NOG NOOIT GEHOORD!
JIJ WINT ECHT DE ORIGINALITEITSPRIJS![]()
![]()
.
ONGEKEND, JOUW GEVOEL VOOR HUMOR!
FINESSE, SUPLESSE, TIMING, JE HEBT HET ALLEMAAL!
ECHT, MOET JE WAT MEE DOEN, DIT TALENT!
OMG!
Hey, vertel ons je carnavalavonturen.quote:
ben nog bezig maar moest even pauzequote:Op maandag 11 februari 2013 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, vertel ons je carnavalavonturen.
Je hebt vast al wel wat meegemaakt.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ben nog bezig maar moest even pauze
Had je afgelopen nacht weer een jonge jongen?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ben nog bezig maar moest even pauze
Zeg eerlijk... Eigenlijk nooit meer toch?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet verwacht jou voor aanstaande maandag terug te zien eigenlijk.
Wilde het niet zeggen.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeg eerlijk... Eigenlijk nooit meer toch?
Hou gewoon je bek dicht snotaap.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHAHA RUIGRIDDER.
WOW, DIE HEB IK ECHT NOG NOOIT GEHOORD!
JIJ WINT ECHT DE ORIGINALITEITSPRIJS![]()
![]()
.
ONGEKEND, JOUW GEVOEL VOOR HUMOR!
FINESSE, SUPLESSE, TIMING, JE HEBT HET ALLEMAAL!
ECHT, MOET JE WAT MEE DOEN, DIT TALENT!
OMG!
Daarom ben ik erquote:
ja was lekker, ze was wel lelijk maarja ben geen maagd meerquote:Op maandag 11 februari 2013 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je afgelopen nacht weer een jonge jongen?
JA sat mijn glas ineens leeg was dus ik snel naar huis drank gehaald kan ik zo weer gaanquote:Op maandag 11 februari 2013 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt vast al wel wat meegemaakt.
Godverdomme.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:38 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja was lekker, ze was wel lelijk maarja ben geen maagd meer
Maar toch even FOK!ken.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JA sat mijn glas ineens leeg was dus ik snel naar huis drank gehaald kan ik zo weer gaan
maar moet even red bullen
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JA sat mijn glas ineens leeg was dus ik snel naar huis drank gehaald kan ik zo weer gaan
maar moet even red bullen
Hilarisch, jij moet echt cabaretier worden.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:38 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:38 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Die was gewoon leuk, en goed getimed.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hilarisch, jij moet echt cabaretier worden.
Een duo worden met Tijl of hoe heet die kwibus?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt daar ook gewoon gaan zitten hoor, zelfs nog op iemand.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja mijn rustpunt, moet gwn ff zitten ja lul
Nee.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die was gewoon leuk, en goed getimed.
Jaquote:
http://forum.ellegirl.nl/(...)spongebob-uitsprakenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
whah haquote:Op maandag 11 februari 2013 18:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kunt daar ook gewoon gaan zitten hoor, zelfs nog op iemand.
enige grappige aan dat filmpje is die paardekop. Verder is heel die harlem shake gewoon domquote:
quote:
Nee.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:44 schreef wise het volgende:
[..]
enige grappige aan dat filmpje is die paardekop. Verder is heel die harlem shake gewoon dom
Dat jij nog genoeg tijd hebt om je telefoon leeg te krijgen zeg.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik geef 1 tup voor carnaval
koop een oplaadbare meeneembare lader voor je telefoonjust saying
hoefde gij niks voor te doen jongenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat jij nog genoeg tijd hebt om je telefoon leeg te krijgen zeg.
Dat is ook wel weer zo ja, hehe.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hoefde gij niks voor te doen jongen
gaat allemal voor niks leeg tegenwoordig
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:46 schreef 2NutZ het volgende:
Zit je tussen het feestvierende geteisem lekker te whatsappen met prisonboi en te wf'n
quote:
Haha.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:46 schreef 2NutZ het volgende:
Zit je tussen het feestvierende geteisem lekker te whatsappen met prisonboi en te wf'n
Ah chill, dacht dat ik ze allemaal wel al gezien hadquote:
horseface nog steeds het grappigstquote:
Ja maar jij bent een beetje dom ik neem geen dingen van jou aanquote:Op maandag 11 februari 2013 18:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jakan je zien hoe goed haar geheugen is. Heb dat al wel 20x gezegd en gewoon nog niet aannemen.
Vergeleken met jou is 2NutZ Nobelprijs-waardigquote:Op maandag 11 februari 2013 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een beetje dom ik neem geen dingen van jou aan
2nutz is sowieso nobelprijswaardigquote:Op maandag 11 februari 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vergeleken met jou is 2NutZ Nobelprijs-waardig.
Mwhehehe.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hou gewoon je tyfusbek een keertje met je denigrerende gedrag, ja. Dat jij jezelf nou zo superieur voelt aan iedereen is me een raadsel.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een beetje dom ik neem geen dingen van jou aan
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
2nutz is sowieso nobelprijswaardig
Postte ik gisteren ook al.quote:
Geknijpt ja?quote:Op maandag 26 maart 2012 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Flippie heeft mijn tieten al lang gezien, betast, gelikt, in geknijpt en in gebeten.
Goddomme, waarom denk je dat het in haar sig staat.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zie net de sig van ene Flippie ofzo.
[..]
Geknijpt ja?
quote:
Op een gekke manier niet verkeerd ofsoquote:
Knijpen is nog moeilijker om te vervoegen dan 'willen'.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zie net de sig van ene Flippie ofzo.
[..]
Geknijpt ja?
Hahaquote:
Weet ik veel, alsof ik de context weet.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goddomme, waarom denk je dat het in haar sig staat.
chai en wd zijn niet spoilerwaardigquote:
wat lul jequote:Op maandag 11 februari 2013 19:01 schreef 2NutZ het volgende:
Zal ook wel weer een dude zijn omdat wise post
Zat ook al te kijken, heeft wel iets mannelijks. Lijkt alleen totaal niet op Chai en wd samen imo.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:01 schreef 2NutZ het volgende:
Zal ook wel weer een dude zijn omdat wise post
Ja jij jonge. Je post wel vaker van die instinkersquote:
al een tijdje niet meer hoor. Krijg dan altijd fas en vas over me heenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja jij jonge. Je post wel vaker van die instinkers
Toch fijn dat je er alsnog plezier aan kunt beleven.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet ik veel, alsof ik de context weet.
Plezier? Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toch fijn dat je er alsnog plezier aan kunt beleven.
Dat moet je niet willen inderdaad, letterlijk en figuurlijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:03 schreef wise het volgende:
[..]
al een tijdje niet meer hoor. Krijg dan altijd fas en vas over me heen
Die op het laatst idd. Teringquote:Op maandag 11 februari 2013 19:02 schreef Zosk het volgende:
Die kop van die gast rechts, daarna die gast links, wat.
Nicequote:Op maandag 11 februari 2013 19:03 schreef wise het volgende:
[..]
al een tijdje niet meer hoor. Krijg dan altijd fas en vas over me heen
Niet? Ook best.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Plezier? Hoe kom je daarbij?
Is dat de downie edtion of wat.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:02 schreef Zosk het volgende:
[youtube]
Post anders ook even die niezende panda, dan hebben we alle oude filmpjes gehad.quote:
Zoveel haat.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat moet je niet willen inderdaad, letterlijk en figuurlijk.
Hhahaha, die driewieler.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Is dat de downie edtion of wat.
White boy got moves.
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post anders ook even die niezende panda, dan hebben we alle oude filmpjes gehad.
quote:
Kende hem niet, goed genoeg voor mij.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post anders ook even die niezende panda, dan hebben we alle oude filmpjes gehad.
nouquote:
Gvd.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:06 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
deze is ook nieuwquote:Op maandag 11 februari 2013 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op maandag 11 februari 2013 19:06 schreef wise het volgende:
[..]
Dit vindt ie dan weer leuk hoor.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:06 schreef wise het volgende:
[..]
Echt, he.quote:
echt, hequote:
"denk ik"quote:Op maandag 11 februari 2013 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ze is 18 trouwens. Valt wel mee dus met die Chai/wd-combo blijkbaar, zou d'r wel doen denk ik.
[ afbeelding ]
kkquote:Op maandag 11 februari 2013 19:02 schreef Zosk het volgende:
Veel te bleek voor jou.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ze is 18 trouwens. Valt wel mee dus met die Chai/wd-combo blijkbaar, zou d'r wel doen denk ik.
[ afbeelding ]
Damn. Zij lijkt hier echt op de zus van een maat van mijquote:Op maandag 11 februari 2013 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
pics van je zusje van je maatquote:Op maandag 11 februari 2013 19:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn. Zij lijkt hier echt op de zus van een maat van mij
Zus. Is al 33 ofso met 2 kinderen maar lijkt ook gewoon nog op 18.quote:
Serieus, waar ben ik naar aan het kijkenquote:
quote:
Whehehe. Die gast in de koelkast ook.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan vind ik dit meer voor dWc.
youtube
quote:
nicequote:Op maandag 11 februari 2013 19:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zus. Is al 33 ofso met 2 kinderen maar lijkt ook gewoon nog op 18.
Godverdomme.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:15 schreef krioro het volgende:
Voor Fas. Some asian bishes workin it.
stofzuiger gastquote:
Shit hahaquote:
Sowiesi mi papiquote:
Die ene in dat rode overhemd.quote:
Waar blijft m'n DM.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zus. Is al 33 ofso met 2 kinderen maar lijkt ook gewoon nog op 18.
Hehe, voorste man met z'n piem0l.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:15 schreef krioro het volgende:
Voor Fas. Some asian bishes workin it.
Ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daarna in het zwart? Lijkt een beetje op een aapje hoe hij dan kijkt.
Nope.quote:
Oh ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Er is geen rood overhemd te bekennen in dat filmpje.
Je gaat er zelfs scheel door kijken.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja.Rood shirt en daarna zwart overhemd. :$:$
Ach.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je gaat er zelfs scheel door kijken.
Ze is single. Maar nogal een fucked up exquote:Op maandag 11 februari 2013 19:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wel zonde dat ze een vriend heeft anders moest jij dr hosselen.
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je gaat er zelfs scheel door kijken.
Ze lijkt srs 18quote:
Oh, deze comment was dus van jou?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Serieus, waar ben ik naar aan het kijken
owja het was zus van een maat he. Hossel haar als je tegen twee van die teringkoters kanquote:Op maandag 11 februari 2013 19:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze is single. Maar nogal een fucked up ex
Zo, gelijk mijn youtube naam @ the fokssquote:Op maandag 11 februari 2013 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, deze comment was dus van jou?
tykikyana 10 minuten geleden
Wah di hell mi jus watch
Halloquote:Op maandag 11 februari 2013 19:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
owja het was zus van een maat he. Hossel haar als je tegen twee van die teringkoters kan
Gelukkig maar.quote:
Totdat ze d'r kleren uitdoet ja. Leer mij ouwe wijven kennen.quote:
ik ga al je filmpjes en comments liken zodat je misschien iets tegen me zegt :$quote:Op maandag 11 februari 2013 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo, gelijk mijn youtube naam @ the fokss
Als ik dat zou willen had ik het natuurlijk al lang gedaanquote:Op maandag 11 februari 2013 19:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
owja het was zus van een maat he. Hossel haar als je tegen twee van die teringkoters kan
Lijken best wel op Sinos tieten, maar dan groter.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Rechter is sowieso mooier, jammer dat de linker de tieten heeft.
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
oh..wat weerhoudt je?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik dat zou willen had ik het natuurlijk al lang gedaanken ze al jaaaaren.
Niets, moest lachen.quote:
Ze rent bijna elke dagquote:Op maandag 11 februari 2013 19:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Totdat ze d'r kleren uitdoet ja. Leer mij ouwe wijven kennen.
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijken best wel op Sinos tieten, maar dan groter.
Ik snap hem want ik heb uren naar sinos dr tieten lopen starenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
bril nodig¿quote:Op maandag 11 februari 2013 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Rechter is sowieso mooier,
quote:
Niet verrast.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik snap hem want ik heb uren naar sinos dr tieten lopen staren
Haar geschiedenis, de ex, haar persoonlijkheid/issues, 2 kinderen.quote:
Wat heb je gegeten vandaag?quote:
smaak genoegquote:
Ja dat is niet nodig, ik ben het maar.quote:
Hmm niet doen dan iddquote:Op maandag 11 februari 2013 19:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haar geschiedenis, de ex, haar persoonlijkheid/issues, 2 kinderen.
Zonde dat ze zo nice is.
Links voor een keertje. Rechts voor als langerquote:Op maandag 11 februari 2013 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Inb4 sneer naar Sinos.quote:
Psies dit ben ik jaren geleden achter gekomen idd.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten vandaag?
Alleen soep?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:28 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tom ka kai soep van de albert heijn
Met kip, kokos, paprika, taugé en bamboe.
Beetje à la:quote:
Ik vernam dat sinos tegenwoordig ook een stuk groter is jaquote:Op maandag 11 februari 2013 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahaquote:
KAKASOEPquote:Op maandag 11 februari 2013 19:28 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geef mij maar links.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doet die suffe blonde rechts niet ff mee dan, spelbreker.quote:
Ik kom bijna nooit in de AHquote:Op maandag 11 februari 2013 19:28 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die man komt na een lange dag werken thuis en eet een kwart ciabatta.quote:
Ben jij.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom doet die suffe blonde rechts niet ff mee dan, spelbreker.
en geroosterd brood ingesmeerd met knoflookquote:
OH SNAP.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje à la:
[..]
Ik vernam dat sinos tegenwoordig ook een stuk groter is ja.
Is dat een beetje te eten? Had een keer die Excellent kreeftensoep, niet te etenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:28 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je komt wel in bed¿quote:Op maandag 11 februari 2013 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit in de AH
[..]
Die man komt na een lange dag werken thuis en eet een kwart ciabatta.
lawl xDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |