Ah chill, dacht dat ik ze allemaal wel al gezien hadquote:
horseface nog steeds het grappigstquote:
Ja maar jij bent een beetje dom ik neem geen dingen van jou aanquote:Op maandag 11 februari 2013 18:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jakan je zien hoe goed haar geheugen is. Heb dat al wel 20x gezegd en gewoon nog niet aannemen.
Vergeleken met jou is 2NutZ Nobelprijs-waardigquote:Op maandag 11 februari 2013 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een beetje dom ik neem geen dingen van jou aan
2nutz is sowieso nobelprijswaardigquote:Op maandag 11 februari 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vergeleken met jou is 2NutZ Nobelprijs-waardig.
Mwhehehe.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hou gewoon je tyfusbek een keertje met je denigrerende gedrag, ja. Dat jij jezelf nou zo superieur voelt aan iedereen is me een raadsel.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een beetje dom ik neem geen dingen van jou aan
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
2nutz is sowieso nobelprijswaardig
Postte ik gisteren ook al.quote:
Geknijpt ja?quote:Op maandag 26 maart 2012 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Flippie heeft mijn tieten al lang gezien, betast, gelikt, in geknijpt en in gebeten.
Goddomme, waarom denk je dat het in haar sig staat.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zie net de sig van ene Flippie ofzo.
[..]
Geknijpt ja?
quote:
Op een gekke manier niet verkeerd ofsoquote:
Knijpen is nog moeilijker om te vervoegen dan 'willen'.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zie net de sig van ene Flippie ofzo.
[..]
Geknijpt ja?
Hahaquote:
Weet ik veel, alsof ik de context weet.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goddomme, waarom denk je dat het in haar sig staat.
chai en wd zijn niet spoilerwaardigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |