quote:Op maandag 11 februari 2013 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHAHA RUIGRIDDER.
WOW, DIE HEB IK ECHT NOG NOOIT GEHOORD!
JIJ WINT ECHT DE ORIGINALITEITSPRIJS![]()
![]()
.
ONGEKEND, JOUW GEVOEL VOOR HUMOR!
FINESSE, SUPLESSE, TIMING, JE HEBT HET ALLEMAAL!
ECHT, MOET JE WAT MEE DOEN, DIT TALENT!
OMG!
Hey, vertel ons je carnavalavonturen.quote:
ben nog bezig maar moest even pauzequote:Op maandag 11 februari 2013 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, vertel ons je carnavalavonturen.
Je hebt vast al wel wat meegemaakt.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ben nog bezig maar moest even pauze
Had je afgelopen nacht weer een jonge jongen?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ben nog bezig maar moest even pauze
Zeg eerlijk... Eigenlijk nooit meer toch?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet verwacht jou voor aanstaande maandag terug te zien eigenlijk.
Wilde het niet zeggen.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeg eerlijk... Eigenlijk nooit meer toch?
Hou gewoon je bek dicht snotaap.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHAHA RUIGRIDDER.
WOW, DIE HEB IK ECHT NOG NOOIT GEHOORD!
JIJ WINT ECHT DE ORIGINALITEITSPRIJS![]()
![]()
.
ONGEKEND, JOUW GEVOEL VOOR HUMOR!
FINESSE, SUPLESSE, TIMING, JE HEBT HET ALLEMAAL!
ECHT, MOET JE WAT MEE DOEN, DIT TALENT!
OMG!
Daarom ben ik erquote:
ja was lekker, ze was wel lelijk maarja ben geen maagd meerquote:Op maandag 11 februari 2013 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je afgelopen nacht weer een jonge jongen?
JA sat mijn glas ineens leeg was dus ik snel naar huis drank gehaald kan ik zo weer gaanquote:Op maandag 11 februari 2013 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt vast al wel wat meegemaakt.
Godverdomme.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:38 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja was lekker, ze was wel lelijk maarja ben geen maagd meer
Maar toch even FOK!ken.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JA sat mijn glas ineens leeg was dus ik snel naar huis drank gehaald kan ik zo weer gaan
maar moet even red bullen
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JA sat mijn glas ineens leeg was dus ik snel naar huis drank gehaald kan ik zo weer gaan
maar moet even red bullen
Hilarisch, jij moet echt cabaretier worden.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:38 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja was lekker, ze was wel lelijk maarja ben geen maagd meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |