Zodat het geregistreerd staat in het systeem zodat mn baas niet denkt dat er opeens geld in de kassa ligt.quote:
Oké, goed verhaal.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zodat het geregistreerd staat in het systeem zodat mn baas niet denkt dat er opeens geld in de kassa ligt.
Komt die kleuter ook uit Amsterdam?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Scannen = bekijken*.
*bron = Amsterdamsche straattaal, 2013.
Deze niggah kan opeens wel normaal typen.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zodat het geregistreerd staat in het systeem zodat mn baas niet denkt dat er opeens geld in de kassa ligt.
Ik snapte hem pas na Chai's post.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je hebt toch wel wat potgroente op voorraad?
Deze niggah kan alles.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze niggah kan opeens wel normaal typen.!
Aha oké.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja. Alleen daarom is 'ie al een baas.
Inderdaad.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:30 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Was eigenlijk een niet zo sterk verhaal.
Wtf, nu klink je net als zo'n incestbrabander die alle andere brabanders per definite geweldig vindt.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja. Alleen daarom is 'ie al een baas.
Echt hequote:Op maandag 11 februari 2013 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf, nu klink je net als zo'n incestbrabander die alle andere brabanders per definite geweldig vindt.
alle amsterdammers zijn goed behalve een deelquote:Op maandag 11 februari 2013 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf, nu klink je net als zo'n incestbrabander die alle andere brabanders per definite geweldig vindt.
Amsterdammers hebben sowieso gewoon een streepje voor. Wat dat incest ermee te maken heeft is me een raadsel.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus niet alle.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
alle amsterdammers zijn goed behalve een deel
Vieze pro pedo.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amsterdammers hebben sowieso gewoon een streepje voor. Wat dat incest ermee te maken heeft is me een raadsel.
zosk heeft geen fietsquote:Op maandag 11 februari 2013 18:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom ga je niet meeten met ruigridder?
Omdat incestBrabanders (dus degenen die niet uit incest geboren zijn vaak niet) dat doen.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amsterdammers hebben sowieso gewoon een streepje voor. Wat dat incest ermee te maken heeft is me een raadsel.
HAHAHA RUIGRIDDERquote:Op maandag 11 februari 2013 18:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom ga je niet meeten met ruigridder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |