Hoezo dat?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dacht dat jij juist viel op kaaskoppen.
Ging gister helemaal stuk om deze post van jequote:Op maandag 11 februari 2013 18:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
mensen dat niet normaal kunne tiepen
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
goeeie garpje ij zal hem ff uitleggen als je zeg maar recht zegd in het engols betekunt dat juist en dan zei ze right zo van juistvmaar jij zij zo left omdat right ook rechts is en left is het teegenofergestelden xd
goeie xd
Godverdommequote:
Hjb Thomas.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer dom te lachen man?
je maakt het wel heel erg onsmakelijk zo net voor het etenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die van alles 'voelen'.
Zweefreu met een kaaspik
Was echt een goeie grap van haarquote:Op maandag 11 februari 2013 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ging gister helemaal stuk om deze post van je.
[..]
Ik voel van alles inderdaad.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die van alles 'voelen'.
Zweefreu met een kaaspik
Wat Chai zegt, zweefreuquote:
Eet je maar wat minderquote:Op maandag 11 februari 2013 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je maakt het wel heel erg onsmakelijk zo net voor het eten
Nee, daar niet mee.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja met je kaasstokje zeker. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ging gister helemaal stuk om deze post van je.
[..]
je moeder is een hoerquote:Op maandag 11 februari 2013 18:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee mongool, Thomas Hoeren. Dat zie je toch in de OP.
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Even kijken of de pasta gaar is
Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight that pasta can get. Thanks for the motivation.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er zit ook kaas in.brie en jonge kaas
Jawel.quote:
Maak ik godverdomme zelf wel uit godverdomme.quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maak ik godverdomme zelf wel uit godverdomme.
nog ongeveer drie minuten.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:23 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight that pasta can get. Thanks for the motivation.
Geen foto's, geen updates.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nog ongeveer drie minuten.
Geen foto's, wel lekker![]()
Het is 18:25.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:25 schreef Fascination het volgende:
Ik dacht: laat ik nog even wat bij de supermarkt halen. Kom ik daar, supermarkt dicht.
die laatste mededeling was natuurlijk vanwege Chais opmerkingen over Zosk hequote:Op maandag 11 februari 2013 18:23 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight that pasta can get. Thanks for the motivation.
Wtfquote:Op maandag 11 februari 2013 18:25 schreef Fascination het volgende:
Ik dacht: laat ik nog even wat bij de supermarkt halen. Kom ik daar, supermarkt dicht.
Dan zijn we het daar dus over eens bfijnquote:
Nee ze deed zo haar chineze kut.op de toonbank en toen zei ik pinnen of contantquote:Op maandag 11 februari 2013 18:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
En toch ben je nog maagd, wat heeft ze dan gedaan? Je luier verschoond?
Oké, waarom deed ze dat?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee ze deed zo haar chineze kut.op de toonbank en toen zei ik pinnen of contant
Omdat carnaval zijn de supermarkten al om 13:00 dicht.quote:
En ik heb geen zin in updates zonder foto's.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan niet. Ik heb geen zin om fotos te maken van mn eten
Dacht dat jij ergens uit Schiermonnikoog kwam of zo.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat carnaval zijn de supermarkten al om 13:00 dicht.
dan maar geen uppdatesquote:Op maandag 11 februari 2013 18:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
En ik heb geen zin in updates zonder foto's.
Omfgquote:Op maandag 11 februari 2013 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar dus over eens bfijn
Tukker tyde.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Terechte reactie.quote:
Lol, dat is zelfs hier nog niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van den zotte.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je hebt toch wel wat potgroente op voorraad?
Zodat het geregistreerd staat in het systeem zodat mn baas niet denkt dat er opeens geld in de kassa ligt.quote:
Oké, goed verhaal.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zodat het geregistreerd staat in het systeem zodat mn baas niet denkt dat er opeens geld in de kassa ligt.
Komt die kleuter ook uit Amsterdam?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Scannen = bekijken*.
*bron = Amsterdamsche straattaal, 2013.
Deze niggah kan opeens wel normaal typen.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zodat het geregistreerd staat in het systeem zodat mn baas niet denkt dat er opeens geld in de kassa ligt.
Ik snapte hem pas na Chai's post.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je hebt toch wel wat potgroente op voorraad?
Deze niggah kan alles.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze niggah kan opeens wel normaal typen.!
Aha oké.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja. Alleen daarom is 'ie al een baas.
Inderdaad.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:30 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Was eigenlijk een niet zo sterk verhaal.
Wtf, nu klink je net als zo'n incestbrabander die alle andere brabanders per definite geweldig vindt.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja. Alleen daarom is 'ie al een baas.
Echt hequote:Op maandag 11 februari 2013 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf, nu klink je net als zo'n incestbrabander die alle andere brabanders per definite geweldig vindt.
alle amsterdammers zijn goed behalve een deelquote:Op maandag 11 februari 2013 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf, nu klink je net als zo'n incestbrabander die alle andere brabanders per definite geweldig vindt.
Amsterdammers hebben sowieso gewoon een streepje voor. Wat dat incest ermee te maken heeft is me een raadsel.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus niet alle.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
alle amsterdammers zijn goed behalve een deel
Vieze pro pedo.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amsterdammers hebben sowieso gewoon een streepje voor. Wat dat incest ermee te maken heeft is me een raadsel.
zosk heeft geen fietsquote:Op maandag 11 februari 2013 18:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom ga je niet meeten met ruigridder?
Omdat incestBrabanders (dus degenen die niet uit incest geboren zijn vaak niet) dat doen.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amsterdammers hebben sowieso gewoon een streepje voor. Wat dat incest ermee te maken heeft is me een raadsel.
HAHAHA RUIGRIDDERquote:Op maandag 11 februari 2013 18:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom ga je niet meeten met ruigridder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |