Je moet van je hart geen moordkuil maken.quote:
Wat is dit voor slap gezever?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet van je hart geen moordkuil maken.
Nog wat te klagen over vrouwen?quote:
Zekers... en je weet het alles heeft een reden.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nog wat te klagen over vrouwen?
En toch blijft het gissen waarom jouw ouders zo'n retard op aard hebben gezet.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zekers... en je weet het alles heeft een reden.
Laat jezelf bannen.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:25 schreef Nestalgie het volgende:
ja nu wd geen tumblr plaatjes meer post post ik ze maar
Och, vaak afgewezen door vrouwen?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zekers... en je weet het alles heeft een reden.
Zou je wel willen hè, ouwe rukkerd.quote:
Hihi 16 poeptietenseksplaatjesbloed.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:25 schreef Nestalgie het volgende:
ja nu wd geen tumblr plaatjes meer post post ik ze maar
Ziet er echt niet uit met een d.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou je wel willen hè, ouwe rukkerd.
Doe danquote:Op zondag 10 februari 2013 23:27 schreef Fascination het volgende:
Zal ik een topic openen over gefrustreerde fokmannen?
Die verlopen altijd zo voorspelbaar. Geldt ook voor de vrouwelijke tegenhangerquote:Op zondag 10 februari 2013 23:27 schreef Fascination het volgende:
Zal ik een topic openen over gefrustreerde fokmannen?
Jij ook niet.quote:
grappig he xdquote:Op zondag 10 februari 2013 23:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Hihi 16 poeptietenseksplaatjesbloed.
Nee, meeste vrouwen kunnen niet voldoen aan de verwachtingen.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och, vaak afgewezen door vrouwen?
En die luiden als volgt..?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, meeste vrouwen kunnen niet voldoen aan de verwachtingen.
Ik had het over zijn penis. The D. Snap je.quote:
Right.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, ouchhh.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had het over zijn penis. The D. Snap je.
:Squote:Op zondag 10 februari 2013 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had het over zijn penis. The D. Snap je.
DigitalGirl: geen gevoel voor humor.quote:
Als versieren niet zo makkelijk gaat.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Misschien kan-ie samen met kingtoppie gaan huilen.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als versieren niet zo makkelijk gaat.
quote:
spytool in 3, 2, 1.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien kan-ie samen met kingtoppie gaan huilen.
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
goeeie garpje ij zal hem ff uitleggen als je zeg maar recht zegd in het engols betekunt dat juist en dan zei ze right zo van juistvmaar jij zij zo left omdat right ook rechts is en left is het teegenofergestelden xd
goeie xd
Omdat het niets uitmaakt.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg, waarom geef je geen antwoord.
Waarom maakt het niets uit?quote:
Nee, eerder het hangturkje dat je maar niet wegkrijgt.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:44 schreef debeterebob het volgende:
Wait wut, jullie hebben DG geadopteerd hier? D:
Oh wow, retard.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
goeeie garpje ij zal hem ff uitleggen als je zeg maar recht zegd in het engols betekunt dat juist en dan zei ze right zo van juistvmaar jij zij zo left omdat right ook rechts is en left is het teegenofergestelden xd
goeie xd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |