ik ookquote:Op maandag 11 februari 2013 19:46 schreef pessie het volgende:
As, fijn dat je iemand trof die met je mee dacht! Ben benieuwd of het strippen iets doet

Dit klopt, we werken nu al beide parttime. Ik ga nóg minder werken, en als Vriendje meer gaat werken dan worden mijn uren vermoedelijk nog meer ingekort. Dus dat ons babybedrag zo laag blijft komt voor het grootste deel doordat we het zonder opvang kunnen doen.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maar als je beide minder gaat werken, dan ga je er toch wel zeker 200 per maand op achteruit?
Maakt ook niet uit verder, en ik ben het helemaal met je eens: je hebt ook zelf erg veel invloed op je uitgavenMaar denk dat 200 geen gek bedrag is om erop achteruit te gaan, daar reageerde ik meer op. Stond ervan te kijken dat je daar niet aankwam, zeg maar

Bedenk me wel dat t al een ander verhaal wordt als een van de twee, of allebei, al parttime werken. Dan hoeft er misschien niet minder gewerkt te worden, en ook geen opvang/oppas nodig dan. Puur levensonderhoud van Saartje, dus eten/kleding/luiers/etc, dan komen we bij lange na niet op die 200 uit idd
Mgoed. Ik ga weer in lurkstand. Benieuwd naar de volgende verse baby's hier
 - dat is een keuze. Het voelt iig als een luxe en rijkdom waar geen geld tegenop kan; veel tijd met onze kinderen.
 - dat is een keuze. Het voelt iig als een luxe en rijkdom waar geen geld tegenop kan; veel tijd met onze kinderen.  

Thx, vind ik leuk om te horen! Al voelt het voor mij veel natuurlijker dan inleiden.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:20 schreef L-E het volgende:
As, dat klinkt echt heel fijn allemaal! Respect overigens voor je houding, ik ken heel wat vrouwen die het met jouw termijn al wé-ken zat waren en dat ook niet onbenoemd lieten, maar jij doet het gewoon maar, vind ik tof.

Ik sta er een beetje hetzelfde in als jij, wil ook graag de natuur zijn gang laten gaan, dus ik kan dat wel waarderen.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:22 schreef As1981 het volgende:
[..]
Thx, vind ik leuk om te horen! Al voelt het voor mij veel natuurlijker dan inleiden.

quote:Op maandag 11 februari 2013 20:20 schreef L-E het volgende:
As, dat klinkt echt heel fijn allemaal! Respect overigens voor je houding, ik ken heel wat vrouwen die het met jouw termijn al wé-ken zat waren en dat ook niet onbenoemd lieten, maar jij doet het gewoon maar, vind ik tof.
 Vandaar dat ik er gister naar vroeg. Ik hoor het eigenlijk nooit in mn omgeving!
  Vandaar dat ik er gister naar vroeg. Ik hoor het eigenlijk nooit in mn omgeving!  

Ik heb ook "mazzel" dat ik gewoon weinig klachten heb, me niet zo snel gek laat maken en er vanuit ging dat ik niet voor de 41 weken zou bevallen. Daarnaast denk ik, zo lang je het nodig heb blijf je zitten. En er zijn genoeg vrouwen die te vroeg bevallen, dat vind ik veel heftiger. Dat zorgt wel voor deze instelling. Al kan ik me voorstellen dat het soms echt wel zwaar is en je het zat bent.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik sta er een beetje hetzelfde in als jij, wil ook graag de natuur zijn gang laten gaan, dus ik kan dat wel waarderen.

Volgens mij sturen ze je door rond de 41 weken voor CTG enz, maar zeker weten doe ik dat niet, want ik heb niet bij de vk gelopen.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:29 schreef Fieder het volgende:
[..]Vandaar dat ik er gister naar vroeg. Ik hoor het eigenlijk nooit in mn omgeving!
Ik vraag me trouwens wel af hoe ze dat met controles na de 40 weken doen bij een verloskundige. Krijg je dan standaard een echo? Ivm vruchtwater en placenta enzo... Morgen eens vragen.
Hoop wel dat mn bloeddruk weer gezakt is of iig niet gestegen.

Kloptquote:Op maandag 11 februari 2013 20:31 schreef As1981 het volgende:
[..]
Volgens mij sturen ze je door rond de 41 weken voor CTG enz, maar zeker weten doe ik dat niet, want ik heb niet bij de vk gelopen.

quote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef pessie het volgende:
Huud leuk zeg, volgende week al weten of je weer een meisje krijgt of ditmaal een ventje. Ga je het hier ook vertellen?

)
) 

quote:Op maandag 11 februari 2013 22:31 schreef Suikertante het volgende:
Donderdag! Maar moet woensdag werken dus morgen ga ik nog even een rondje winkelen.
Hoop dat ik jouw uk nog voorbij zie komen voor ik ga!

Dat zijn echt hele leuke mensen die dan jarig zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:37 schreef Keshet het volgende:
Jullie gaan gewoon voor Valentijnsdagkindjes!

vooral niet zeggen dat je voor het eerst in Egypte bent....quote:Op maandag 11 februari 2013 21:58 schreef Suikertante het volgende:
Oké ik ga nog één keer over mijn vakantie beginnen
Ik word trouwens meegenomen door mijn ouders, anders had ik het ook niet kunnen betalen. Laatste vakantie zonder kleinkinderen
Maar goed, ik maak lijstjes. En nu vroeg ik me af of jullie misschien nog tips hebben voor een zwangere vrouw op vakantie (Egypte). Het is maar 10 dagen, maar toch.
Ik neem bijvoorbeeld een opblaasbaar kussen met sloop mee in plaats van mijn voedingskussen.
En familiepakken tena's en rennies.
Ik denk eigenlijk niet dat ik echt iets mis, maar misschien heeft iemand een gouden tip

Dat kan volgens mij over je hele lijf, maar vooral gezicht en buik dacht ik.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:21 schreef Suikertante het volgende:
Ojee, ik ga wel snorkelen hoor. Daar verheug ik me al weken op!
Bedankt voor de tips!! Ik heb al een keer in het ziekenhuis gelegen op Borneo met diarree en uitdrogingsverschijnselen, toen was ik vergeten te blijven drinken en eten en had ik idd de verkeerde medicijnen gekregen. Ik heb dus al ladingen ORS klaar liggen, ik dacht dat die bacterie er gewoon uit moest? Maar ik had al begrepen dat de zorg goed is daar, dat is juist een van de redenen dat we voor Egypte hebben gekozen! Dus zal zeker de apotheek opzoeken in dat geval.
Door je bericht zal ik inderdaad wat beter opletten, tot nu toe heb ik in Azië gewoon mijn tanden gepoetst met kraanwater en ja, ben wel eens ziek geworden, maar dit is de eerste keer Afrika en nu heb ik natuurlijk nog een mini waar ik op moet passen dus ik zal extra goed opletten en alleen fleswater gebruiken.
De plek waar we zitten is alles behalve luxe, maar de eigenaar is Nederlands en de vriend van een leuke collega van mijn vader, dus ik denk dat het qua hygiëne wel snor zit.
Over dat zwangerschapsmasker, is dat beperkt tot je gezicht eigenlijk? Of moet ik me compleet sunblocken?

maar dat van het paspoort lijkt me top. Wat bizar dat het water zo smerig is dan! Je krijgt toch altijd water binnen bij t snorkelen en duiken? Ik ben niet zo gevoelig gelukkig. Menig gezelschap moeten verzorgen tijdens vakanties
 maar dat van het paspoort lijkt me top. Wat bizar dat het water zo smerig is dan! Je krijgt toch altijd water binnen bij t snorkelen en duiken? Ik ben niet zo gevoelig gelukkig. Menig gezelschap moeten verzorgen tijdens vakanties  Maar zal t zekere voor t onzekere nemen!
 Maar zal t zekere voor t onzekere nemen!

Ik durf alleen niet hardop te zeggen wat dat grapje ons gekost heeft. Je kunt er normaal denk ik wel vier keer van op vakantie.
 Ik durf alleen niet hardop te zeggen wat dat grapje ons gekost heeft. Je kunt er normaal denk ik wel vier keer van op vakantie.   Maar goed, baby showen en zo. Dat mag wat kosten.
 Maar goed, baby showen en zo. Dat mag wat kosten.  
   )
 )

). Maar inderdaad uitkijken met water, salades, fruit. En wat voorverpakte dingen en ORS mee.
 ). Maar inderdaad uitkijken met water, salades, fruit. En wat voorverpakte dingen en ORS mee. 

Ik ga morgen even live kijken daar denk ik.. Maar niet voor die loeistrakke jurkjes
 Ik ga morgen even live kijken daar denk ik.. Maar niet voor die loeistrakke jurkjes 

had je geen last van (mijn 18maander daarentegen
 had je geen last van (mijn 18maander daarentegen  )
)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |