Is dat nieuw?quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh god, heb je kcal-nazi ook weer.
ik weet niet eens wie dat isquote:Op maandag 11 februari 2013 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet FusionFreak is naar zijn haargroeibeleid vragen. Serieus
En nu deed ik het expres ja
Schrijf er een boze brief over.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens met die harlem shake vids overal? Is niet eens de harlem shake die ze doen.
Al gedaan. Wat is je adres?quote:Op maandag 11 februari 2013 00:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Schrijf er een boze brief over.
Zei m'n kapster ook een keer. Zal wel een standaard kapperspraatje zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie dat is [ afbeelding ]
Kapper zei vit B, dus dat ga ik sowieso doen
Velperbuitensingel 4quote:
Een of andere gek die geobsedeerd is door z'n haar. Nam echt iets van 20 supplementen in. En het heeft nog geholpen ookquote:Op maandag 11 februari 2013 00:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie dat is [ afbeelding ]
Kapper zei vit B, dus dat ga ik sowieso doen
zal wel iets van waar zijn dan toch? Vitamine B verkopen ze niet bij de kapperquote:Op maandag 11 februari 2013 00:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zei m'n kapster ook een keer. Zal wel een standaard kapperspraatje zijn.
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Velperbuitensingel 4
6828 CT Arnhem
Ik kom eraan.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Velperbuitensingel 4
6828 CT Arnhem
K.quote:
Ben ik de enige die dit met streetview heeft opgezocht?quote:Op maandag 11 februari 2013 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Velperbuitensingel 4
6828 CT Arnhem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is wel veelquote:Op maandag 11 februari 2013 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een of andere gek die geobsedeerd is door z'n haar. Nam echt iets van 20 supplementen in. En het heeft nog geholpen ook
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #84
Eerst maar die vit B proberen, maar dank je
compact en kleverig.![]()
Neem chips mee.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Nee.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit met streetview heeft opgezocht?Welkom op FOK!![]()
Bugles met zo'n sausje erin uit een tube. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Fucking gierig.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Trusten.quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Nee hoor, ik vind sushi een beter idee.quote:Sausjequote:Op maandag 11 februari 2013 01:02 schreef Fascination het volgende:
Bugles met zo'n sausje erin uit een tube. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.! Danish Chef roomkaas bedoel je.
full stops and exclamation marks![]()
Is dit een pun?quote:Op maandag 11 februari 2013 01:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind sushi een beter idee.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op maandag 11 februari 2013 01:02 schreef Fascination het volgende:
Bugles met zo'n sausje erin uit een tube. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat bedoelde ik, ja, dankjewel krioro.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind sushi een beter idee.
[..]
Sausje! Danish Chef roomkaas bedoel je.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Nee. Do you want it to be?quote:Graag gedaan.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, ja, dankjewel krioro.
Joke's gone.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga woensdag trouwens sushi eten, hoe vind je die.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Is dit een quasi-female-empowerment-manier om me op date te vragen?quote:Op maandag 11 februari 2013 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga woensdag trouwens sushi eten, hoe vind je die.full stops and exclamation marks![]()
Nee.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Is dit een quasi-female-empowerment-manier om me op date te vragen?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Dan is het goed. Was het dat wel geweest had ik erop gekotst namelijk.quote:full stops and exclamation marks![]()
Krio's sexy glutesThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Sure baby.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Dan is het goed. Was het dat wel geweest had ik erop gekotst namelijk.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zie mezelf al zitten met krio in een restaurant terwijl hij de ober een lijstje overhandigt waarop staat hoe elke portie precies afgewogen moet worden.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Schattig hoe je fantaseert over ons samenzijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:17 schreef Chloroform het volgende:
Ik zie mezelf al zitten met krio in een restaurant terwijl hij de ober een lijstje overhandigt waarop staat hoe elke portie precies afgewogen moet worden.
Gvd.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Schattig hoe je fantaseert over ons samenzijn.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
zo onze liever heer de schepper beloonde een dag noeste arbeid toch even met een straf tegenwindje zeg brrr![]()
Wow wtf.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een of andere gek die geobsedeerd is door z'n haar. Nam echt iets van 20 supplementen in. En het heeft nog geholpen ook
Tegen zijn kaalheid heeft het niet geholpen, maar voor de rest![]()
![]()
Dat is die fushionfreak ofzo.quote:Op maandag 11 februari 2013 07:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow wtf.
Tegen zijn kaalheid heeft het niet geholpen, maar voor de rest
Overigens draagt hij haarverlenging.All good things are wild and free.![]()
Ja weet ik, daarom zie ik ook verschil met eerst.
Alleen als hij dat draagt vraag ik me af hoeveel haar hij nu van zichzelf heeft dan.![]()
Open dan ook geen topic in klb als je er niet tegen kan. 9 van de 10 geven zulke reacties.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jezus, die vent heeft echt issuesAll good things are wild and free.![]()
Ik wist niet dat dat nog bestond, hier ben je verplicht een afspraak te maken.quote:Op maandag 11 februari 2013 07:35 schreef Chai het volgende:
Pff op naar het inloopspreekuur van de huisarts. Saai.
Niets ergs hoop ik.All good things are wild and free.![]()
Nee is ook nieuw hier. En het is alleen voor heel kleine dingen van 5 min. of zo. Heb een briefje/bewijsje nodig.quote:Op maandag 11 februari 2013 07:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat nog bestond, hier ben je verplicht een afspraak te maken.
Niets ergs hoop ik.![]()
dat laatste blijkt niet waar te zijn en ik kan er best tegen (anders had ik het idd niet in klb gezet) ik vind gewoon dat hij nogal zeikt, híj kan er kennelijk niet tegenquote:Op maandag 11 februari 2013 07:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Open dan ook geen topic in klb als je er niet tegen kan. 9 van de 10 geven zulke reacties.
dus nu moet je speciaal een afspraak maken voor iets heel kleins?quote:Op maandag 11 februari 2013 08:11 schreef Chai het volgende:
Pff ze wilde het niet geven, moest maar langs de psychiater.
Of kun je gewoon bellen en t klaar laten leggen ofzo?compact en kleverig.![]()
Ja ik moet een afspraak gaan maken.quote:Op maandag 11 februari 2013 08:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dus nu moet je speciaal een afspraak maken voor iets heel kleins?
Of kun je gewoon bellen en t klaar laten leggen ofzo?![]()
Je had met de adviezen die je vroeg in het topic beter eentje in lif kunnen openen.quote:Op maandag 11 februari 2013 08:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat laatste blijkt niet waar te zijn en ik kan er best tegen (anders had ik het idd niet in klb gezet) ik vind gewoon dat hij nogal zeikt, híj kan er kennelijk niet tegen
Overigens groeit er bij mij ook geen haar meer op het plekje van mijn littekenweefsel.All good things are wild and free.![]()
Geen idee.quote:Op maandag 11 februari 2013 08:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lekker dan. Is altijd zo'n gedoe. Kun je wel snel terecht denk je?![]()
ik wilde het eigenlijk niet te serieus maken, vandaar dat ik t in klb had gezet, alleen werd er wel serieus gereageerd ook, dus werd het een serieuzer topic dan bedoeld, ook niet erg trouwensquote:Op maandag 11 februari 2013 08:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je had met de adviezen die je vroeg in het topic beter eentje in lif kunnen openen.
Overigens groeit er bij mij ook geen haar meer op het plekje van mijn littekenweefsel.
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Het accent ook denk ik. Dat straalt iets uit van "ik heb nog niks van de wereld gezien, verlicht mij met je piemel".!
![]()
GoedemoggelDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 09:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, ze lopen om te beginnen al niet bij me in de buurt. Een keer had iedereen op kantoor een t-shirt aan waarop stond "I am NOT with stupid" en dan een pijl eronder, en ze waren zo gaan zitten dat elke pijl precies naar mij wees (waar nog best een hoop coordineren aan vooral gegaan moet zijn, bedenk ik me nu).![]()
quote:I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 07:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is die fushionfreak ofzo.
Overigens draagt hij haarverlenging.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:14 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Nee hoor, die extensions van ruim een jaar geleden waren maar 25 plukjes die alleen bedoeld waren als een kleine volumeopvulling. Deze gaven zo weinig effect dat ik ze na 3 maanden alweer eruit heb laten halen.
Gebruik wel bepaalde middelen voor mijn haar zoals Finasteride en Minoxidil met bepoaalde voedingssupplementen.![]()
:/ ik klikte op die link. spijt gekregenquote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Lekker wijf is het toch ook hequote:Op maandag 11 februari 2013 10:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
:/ ik klikte op die link. spijt gekregen
tevens: K&W / Hakuna gaat verhuizen, eerste foto's nieuwe woning
Ik vind dit echt niet kunnen, betaalt nederland hier belasting voor?![]()
![]()
Paskal van BLĜF: 'Er zijn veel mooie liedjes zonder goede tekst. Coldplay heeft alleen maar kutteksten.' (bron)
http://kutteksten.tumblr.com/
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Tja we betalen allemaal mee aan bepaald uitschot helaas.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker wijf is het toch ook he
Ik vind dit echt niet kunnen, betaalt nederland hier belasting voor?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
blofquote:Op maandag 11 februari 2013 10:13 schreef BobbyB het volgende:
Paskal van BLĜF: 'Er zijn veel mooie liedjes zonder goede tekst. Coldplay heeft alleen maar kutteksten.' (bron)
http://kutteksten.tumblr.com/
![]()
![]()
Waarom wordt het mij niet gegund. ik wil alleen maar in alle rust en stilte wonen waarbij ik dan in mijn eigen wereldtje kan genieten van mijn kleurtjes, zelfmaak kleren en mijn haren met op de achtergrond rustige muziek van Kitaro, Andreas Vollenweider en Gandalfquote:Op maandag 11 februari 2013 10:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja we betalen allemaal mee aan bepaald uitschot helaas.
Moest lachen, net een zinnetje uit een soap_
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 10:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom wordt het mij niet gegund. ik wil alleen maar in alle rust en stilte wonen waarbij ik dan in mijn eigen wereldtje kan genieten van mijn kleurtjes, zelfmaak kleren en mijn haren met op de achtergrond rustige muziek van Kitaro, Andreas Vollenweider en Gandalf
![]()
![]()
Gandalf? Die tovenaar?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom wordt het mij niet gegund. ik wil alleen maar in alle rust en stilte wonen waarbij ik dan in mijn eigen wereldtje kan genieten van mijn kleurtjes, zelfmaak kleren en mijn haren met op de achtergrond rustige muziek van Kitaro, Andreas Vollenweider en Gandalf
Hey Tli ik droomde dat jij Mozy had ingepikt van Chai. Dat vond ik niet zo netjes van je.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik heb hem niet ingepikt, ik leen hem zo nu en dan.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:27 schreef BobbyB het volgende:
Hey Tli ik droomde dat jij Mozy had ingepikt van Chai. Dat vond ik niet zo netjes van je.All good things are wild and free.![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 10:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb hem niet ingepikt, ik leen hem zo nu en dan.
Oke doei hequote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 10:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb hem niet ingepikt, ik leen hem zo nu en dan.![]()
![]()
Wat een kerel.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
__!!!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.![]()
Mannen die voor het ov rennen met samengeknepen billen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
wtfquote:Op maandag 11 februari 2013 10:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker wijf is het toch ook he
Ik vind dit echt niet kunnen, betaalt nederland hier belasting voor?![]()
iemand foto van hemżquote:Op maandag 11 februari 2013 10:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
sowieso rennen voor een bus/tram/trein.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mannen die voor het ov rennen met samengeknepen billenKomt toch wel een volgende. En anders ga je maar op tijd weg.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
oh die gozerquote:Op maandag 11 februari 2013 11:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
Mwa nadeel is dat een volgende er wellicht voor zorgt dat je een andere aansluiting mist waardoor je NOG later aankomt.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:02 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso rennen voor een bus/tram/trein.Komt toch wel een volgende. En anders ga je maar op tijd weg.
Nee, gewoon een sprintje trekkenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:02 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso rennen voor een bus/tram/trein.Komt toch wel een volgende. En anders ga je maar op tijd weg.
met een beker Starbucks koffie in je klauwen ... En wilde bij die post schrijven inb4 wise met rennen voor het ov
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ja, maar wise is van het type yoloquote:Op maandag 11 februari 2013 11:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa nadeel is dat een volgende er wellicht voor zorgt dat je een andere aansluiting mist waardoor je NOG later aankomt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Wise is zo'n klaploper die iedere dag een kwartier tot half uur te laat komt maar wel om 16:59 pleiten is.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wise is van het type yoloDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
nope.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
'T is fusionfreak die ken je toch weldaarom eerder wegquote:Op maandag 11 februari 2013 11:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa nadeel is dat een volgende er wellicht voor zorgt dat je een andere aansluiting mist waardoor je NOG later aankomt.
quote:Op maandag 11 februari 2013 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gewoon een sprintje trekkenmet een beker Starbucks koffie in je klauwen ... En wilde bij die post schrijven inb4 wise met rennen voor het ov
Ben meestal wel optijd en ga vaak later weg. Tussen 17:30 a 18:15quote:Op maandag 11 februari 2013 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wise is zo'n klaploper die iedere dag een kwartier tot half uur te laat komt maar wel om 16:59 pleiten is.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
Ik had gisteren 7 minuten om over te stappen waarvan er 3 overbleven omdat we moesten wachten op een andere vertraagde trein. Moest ik op utrecht cs ook nog eens van 19 naar 4. Toch wel lekker dat je niet hoeft te rennen en nog even koffie kunt halen omdat de trein toch niet zonder je vertrekt![]()
![]()
Eerder wegquote:met het hedendaagse OV moet je dan 2 uur eerder weg wil je er zeker van zijn.
"Dames en heren, we vragen nog een momentje geduld, we zijn nog even aan het wachten op onze conducteur. We hopen zo snel mogelijk te kunnen vertrekken, dank u voor uw begrip."quote:Op maandag 11 februari 2013 11:12 schreef Salatrel het volgende:
Ik had gisteren 7 minuten om over te stappen waarvan er 3 overbleven omdat we moesten wachten op een andere vertraagde trein. Moest ik op utrecht cs ook nog eens van 19 naar 4. Toch wel lekker dat je niet hoeft te rennen en nog even koffie kunt halen omdat de trein toch niet zonder je vertrektBreasts! helping men to avoid eye contact since 1865.![]()
Met zonder samengeknepen billenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:12 schreef Salatrel het volgende:
Ik had gisteren 7 minuten om over te stappen waarvan er 3 overbleven omdat we moesten wachten op een andere vertraagde trein. Moest ik op utrecht cs ook nog eens van 19 naar 4. Toch wel lekker dat je niet hoeft te rennen en nog even koffie kunt halen omdat de trein toch niet zonder je vertrektBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Klopt, op school zeiden ze dat ook, maar gaat lastig als er helemaal niets meer rijdtquote:Op maandag 11 februari 2013 11:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eerder wegmet het hedendaagse OV moet je dan 2 uur eerder weg wil je er zeker van zijn.
Op tijd naar je ciabatta toequote:Op maandag 11 februari 2013 11:08 schreef wise het volgende:
[..]
nope.
[..]
daarom eerder weg
[..]
[..]
Ben meestal wel optijd en ga vaak later weg. Tussen 17:30 a 18:15
Nee, dat ben ik.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wise is zo'n klaploper die iedere dag een kwartier tot half uur te laat komt maar wel om 16:59 pleiten is.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Video van Sala gevonden: https://www.facebook.com/photo.php?v=525243924164828De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: