quote:Op maandag 11 februari 2013 10:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb hem niet ingepikt, ik leen hem zo nu en dan.
Oke doei hequote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 10:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb hem niet ingepikt, ik leen hem zo nu en dan.
Wat een kerel.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom wordt het mij niet gegund. ik wil alleen maar in alle rust en stilte wonen waarbij ik dan in mijn eigen wereldtje kan genieten van mijn kleurtjes, zelfmaak kleren en mijn haren met op de achtergrond rustige muziek van Kitaro, Andreas Vollenweider en Gandalf
Moest lachen, net een zinnetje uit een soap_
wtfquote:Op maandag 11 februari 2013 10:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker wijf is het toch ook he
tevens: K&W / Hakuna gaat verhuizen, eerste foto's nieuwe woning
Ik vind dit echt niet kunnen, betaalt nederland hier belasting voor?![]()
iemand foto van hem¿quote:Op maandag 11 februari 2013 10:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom wordt het mij niet gegund. ik wil alleen maar in alle rust en stilte wonen waarbij ik dan in mijn eigen wereldtje kan genieten van mijn kleurtjes, zelfmaak kleren en mijn haren met op de achtergrond rustige muziek van Kitaro, Andreas Vollenweider en Gandalf
Moest lachen, net een zinnetje uit een soap_
sowieso rennen voor een bus/tram/trein.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mannen die voor het ov rennen met samengeknepen billen
oh die gozerquote:Op maandag 11 februari 2013 11:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #84
Mwa nadeel is dat een volgende er wellicht voor zorgt dat je een andere aansluiting mist waardoor je NOG later aankomt.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:02 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso rennen voor een bus/tram/trein.Komt toch wel een volgende. En anders ga je maar op tijd weg.
Nee, gewoon een sprintje trekkenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:02 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso rennen voor een bus/tram/trein.Komt toch wel een volgende. En anders ga je maar op tijd weg.
Ja, maar wise is van het type yoloquote:Op maandag 11 februari 2013 11:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa nadeel is dat een volgende er wellicht voor zorgt dat je een andere aansluiting mist waardoor je NOG later aankomt.
Wise is zo'n klaploper die iedere dag een kwartier tot half uur te laat komt maar wel om 16:59 pleiten is.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wise is van het type yolo
nope.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
'T is fusionfreak die ken je toch wel
daarom eerder wegquote:Op maandag 11 februari 2013 11:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa nadeel is dat een volgende er wellicht voor zorgt dat je een andere aansluiting mist waardoor je NOG later aankomt.
quote:Op maandag 11 februari 2013 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gewoon een sprintje trekkenmet een beker Starbucks koffie in je klauwen ... En wilde bij die post schrijven inb4 wise met rennen voor het ov
Ben meestal wel optijd en ga vaak later weg. Tussen 17:30 a 18:15quote:Op maandag 11 februari 2013 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wise is zo'n klaploper die iedere dag een kwartier tot half uur te laat komt maar wel om 16:59 pleiten is.
Eerder wegquote:
"Dames en heren, we vragen nog een momentje geduld, we zijn nog even aan het wachten op onze conducteur. We hopen zo snel mogelijk te kunnen vertrekken, dank u voor uw begrip."quote:Op maandag 11 februari 2013 11:12 schreef Salatrel het volgende:
Ik had gisteren 7 minuten om over te stappen waarvan er 3 overbleven omdat we moesten wachten op een andere vertraagde trein. Moest ik op utrecht cs ook nog eens van 19 naar 4. Toch wel lekker dat je niet hoeft te rennen en nog even koffie kunt halen omdat de trein toch niet zonder je vertrekt
Met zonder samengeknepen billenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:12 schreef Salatrel het volgende:
Ik had gisteren 7 minuten om over te stappen waarvan er 3 overbleven omdat we moesten wachten op een andere vertraagde trein. Moest ik op utrecht cs ook nog eens van 19 naar 4. Toch wel lekker dat je niet hoeft te rennen en nog even koffie kunt halen omdat de trein toch niet zonder je vertrekt
Klopt, op school zeiden ze dat ook, maar gaat lastig als er helemaal niets meer rijdtquote:Op maandag 11 februari 2013 11:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eerder wegmet het hedendaagse OV moet je dan 2 uur eerder weg wil je er zeker van zijn.
Op tijd naar je ciabatta toequote:Op maandag 11 februari 2013 11:08 schreef wise het volgende:
[..]
nope.
[..]
daarom eerder weg
[..]
[..]
Ben meestal wel optijd en ga vaak later weg. Tussen 17:30 a 18:15
Nee, dat ben ik.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wise is zo'n klaploper die iedere dag een kwartier tot half uur te laat komt maar wel om 16:59 pleiten is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |