Het was eerst mijn bijbaantje, omdat ik nu op zoek moet naar een baan die echt bij mij past, ga ik fulltime werken en tegelijk een passende baan zoekenquote:Op maandag 11 februari 2013 07:46 schreef Pharkus het volgende:
Zit je dan met je drie masters op de administratie
Zolang je het zelf maar blijft gelovenquote:Op maandag 11 februari 2013 07:49 schreef MaxVermeulen het volgende:
[..]
Het was eerst mijn bijbaantje, omdat ik nu op zoek moet naar een baan die echt bij mij past, ga ik fulltime werken en tegelijk een passende baan zoeken
Steen door het glas gooienquote:Op maandag 11 februari 2013 07:56 schreef sinepedraap het volgende:
En hoe kom je dan weer thuis straks?
Je weet toch wel wie je allemaal een reservesleutel hebt gegeven?quote:Op maandag 11 februari 2013 07:58 schreef MaxVermeulen het volgende:
Ik ga kijken of de buren een reservesleutel hebben..
misschien woont ts thuis?quote:Op maandag 11 februari 2013 07:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je weet toch wel wie je allemaal een reservesleutel hebt gegeven?
Daar geef ik je gelijk in.quote:Op maandag 11 februari 2013 07:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niets mis met een ontspannende ochtendwandeling.
Tuurlijk wel. Stel je voor dat zijn doos gejat wordt...quote:Op maandag 11 februari 2013 08:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wie niet?
Een dakloze heeft geen sleutel nodig, nee.
quote:Op maandag 11 februari 2013 07:49 schreef MaxVermeulen het volgende:
[..]
Het was eerst mijn bijbaantje, omdat ik nu op zoek moet naar een baan die echt bij mij past, ga ik fulltime werken en tegelijk een passende baan zoeken
En waar je niet direct zelfmoordneigingen bij krijgtquote:Op maandag 11 februari 2013 08:24 schreef RetepV het volgende:
[..]TS luistert te veel naar reclame en postbus 51 praatjes.
De baan die bij je past is de baan die jouw rekeningen betaalt en waarbij je aan het einde van de maand nog wat geld overhoudt.
Ik was mijn portemonnaie vergetenquote:
Zoiezo je sleutels en portemonnee vergetenquote:Op maandag 11 februari 2013 08:57 schreef DakotaFred het volgende:
[..]
8km lopen en en vervolgens de hele dag naar zweet stinken is zoveel beter.
Als je je portemonnee en sleutels vergeet ben je idd wel gedoemd voor het leven.quote:Op maandag 11 februari 2013 08:58 schreef Zorroo het volgende:
[..]
Zoiezo je sleutels en portemonnee vergetenIedereen checkt het toch voordat ie de deur uit gaat?
Een sukkel, net als TSquote:Op maandag 11 februari 2013 08:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als je je portemonnee en sleutels vergeet ben je idd wel gedoemd voor het leven.
Wat heb je dan wel aan die persoon als zulke simpele dingen niet eens lukken?![]()
Aan mij heb je inderdaad geen fuck, dat klopt welquote:Op maandag 11 februari 2013 08:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als je je portemonnee en sleutels vergeet ben je idd wel gedoemd voor het leven.
Wat heb je dan wel aan die persoon als zulke simpele dingen niet eens lukken?![]()
Zeggen mensen dan: loop jij alvast maar naar binnen dan zien ze niet dat we bij elkaar horen?quote:Op maandag 11 februari 2013 09:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Aan mij heb je inderdaad geen fuck, dat klopt wel
En je kan je ook echt nergens in het openbaar vertonen met mij, het is treurig
Nee, ze lopen om te beginnen al niet bij me in de buurt. Een keer had iedereen op kantoor een t-shirt aan waarop stond "I am NOT with stupid" en dan een pijl eronder, en ze waren zo gaan zitten dat elke pijl precies naar mij wees (waar nog best een hoop coordineren aan vooral gegaan moet zijn, bedenk ik me nu).quote:Op maandag 11 februari 2013 09:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zeggen mensen dan: loop jij alvast maar naar binnen dan zien ze niet dat we bij elkaar horen?
Dus jij bent eigenlijk gewoon die dommige collega maar waar je wel leuk naar kan kijken?quote:Op maandag 11 februari 2013 09:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, ze lopen om te beginnen al niet bij me in de buurt. Een keer had iedereen op kantoor een t-shirt aan waarop stond "I am NOT with stupid" en dan een pijl eronder, en ze waren zo gaan zitten dat elke pijl precies naar mij wees (waar nog best een hoop coordineren aan vooral gegaan moet zijn, bedenk ik me nu).
Je kan leuk naar me kijken om te zien wat voor achterlijks ik nou weer ga doen, is dat je wat je bedoelt?quote:Op maandag 11 februari 2013 09:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dus jij bent eigenlijk gewoon die dommige collega maar waar je wel leuk naar kan kijken?
Ja zoietsquote:Op maandag 11 februari 2013 09:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je kan leuk naar me kijken om te zien wat voor achterlijks ik nou weer ga doen, is dat je wat je bedoelt?
Mooi, dan ga ik nu even koffie halen en ongetwijfeld mijn collega's entertainen door per ongeluk mijn oog eruit te wippen met een roerstaafje ofzo. Of ik snij per ongeluk mijn keel door als ik een zakje melkpoeder openmaak, je weet het nooit.quote:
En borst vooruit, kont naar achter en lekker dommig giechelen hèquote:Op maandag 11 februari 2013 09:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik nu even koffie halen en ongetwijfeld mijn collega's entertainen door per ongeluk mijn oog eruit te wippen met een roerstaafje ofzo. Of ik snij per ongeluk mijn keel door als ik een zakje melkpoeder openmaak, je weet het nooit.
quote:Op maandag 11 februari 2013 08:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik moest de helft naar kantoor lopen, omdat ik halverwege mijn band lek reed in de resten van het carnaval (die door de mensen uit de sociale werkplaats heel behulpzaam de straat op geblazen werd, in plaats van dat ze het de goot in blazen ofzo).
Of moordneigingen in het algemeen.quote:Op maandag 11 februari 2013 08:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En waar je niet direct zelfmoordneigingen bij krijgt
Autisten niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 08:58 schreef Zorroo het volgende:
[..]
Zoiezo je sleutels en portemonnee vergetenIedereen checkt het toch voordat ie de deur uit gaat?
Een beetje beweging kan geen kwaad.quote:Op maandag 11 februari 2013 07:39 schreef MaxVermeulen het volgende:
Goedemorgen fokkertjes! Ik werk zoals nog niet eerder vemeld bij de financiele administratie bij een bedrijf. Alles loopt op rolletjes, ik heb het er heel erg naar mijn zin. Het werk is 8km verder, dus pak ik vaak de fiets/auto. Ik rolde mijn bed uit..ik dingen douchen en andere ochtendmeuk, wil ik naar mijn auto lopen. Blijkt dat al mijn sleutels nog binnen liggen inclusief de auto/fiets sleutel. Verdomme! Dat wordt lopen naar kantoor..
Niet zo moeilijk hoor, als je zonder kleren naar buiten gaat.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:13 schreef Bunnyfluff het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om je sleutels EN je portemonnee te vergeten als je naar buiten stapt en de deur achter je dicht trekt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |