Het was eerst mijn bijbaantje, omdat ik nu op zoek moet naar een baan die echt bij mij past, ga ik fulltime werken en tegelijk een passende baan zoekenquote:Op maandag 11 februari 2013 07:46 schreef Pharkus het volgende:
Zit je dan met je drie masters op de administratie
Zolang je het zelf maar blijft gelovenquote:Op maandag 11 februari 2013 07:49 schreef MaxVermeulen het volgende:
[..]
Het was eerst mijn bijbaantje, omdat ik nu op zoek moet naar een baan die echt bij mij past, ga ik fulltime werken en tegelijk een passende baan zoeken
Steen door het glas gooienquote:Op maandag 11 februari 2013 07:56 schreef sinepedraap het volgende:
En hoe kom je dan weer thuis straks?
Je weet toch wel wie je allemaal een reservesleutel hebt gegeven?quote:Op maandag 11 februari 2013 07:58 schreef MaxVermeulen het volgende:
Ik ga kijken of de buren een reservesleutel hebben..
misschien woont ts thuis?quote:Op maandag 11 februari 2013 07:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je weet toch wel wie je allemaal een reservesleutel hebt gegeven?
Daar geef ik je gelijk in.quote:Op maandag 11 februari 2013 07:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niets mis met een ontspannende ochtendwandeling.
Tuurlijk wel. Stel je voor dat zijn doos gejat wordt...quote:Op maandag 11 februari 2013 08:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wie niet?
Een dakloze heeft geen sleutel nodig, nee.
quote:Op maandag 11 februari 2013 07:49 schreef MaxVermeulen het volgende:
[..]
Het was eerst mijn bijbaantje, omdat ik nu op zoek moet naar een baan die echt bij mij past, ga ik fulltime werken en tegelijk een passende baan zoeken
En waar je niet direct zelfmoordneigingen bij krijgtquote:Op maandag 11 februari 2013 08:24 schreef RetepV het volgende:
[..]TS luistert te veel naar reclame en postbus 51 praatjes.
De baan die bij je past is de baan die jouw rekeningen betaalt en waarbij je aan het einde van de maand nog wat geld overhoudt.
Ik was mijn portemonnaie vergetenquote:
Zoiezo je sleutels en portemonnee vergetenquote:Op maandag 11 februari 2013 08:57 schreef DakotaFred het volgende:
[..]
8km lopen en en vervolgens de hele dag naar zweet stinken is zoveel beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |