ja isgoed.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:44 schreef Chocolatebear het volgende:
Jongons, gaan we ghost stories uitwisselen?
Ik snap hem niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, eerder het hangturkje dat je maar niet wegkrijgt.
de verwachting is in deze dat ze je leuk vinden?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, meeste vrouwen kunnen niet voldoen aan de verwachtingen.
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er post een eikel in mijn kale plek topic
Omdat er meer vrouwen op deze aarde zijn dan jij vingers hebt.quote:
eikels houden van kaalquote:Op zondag 10 februari 2013 23:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er post een eikel in mijn kale plek topic
Hij postte eerder altijd in het versierentopic. Daar was hij altijd heel geliefdquote:
meer dan 10?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Omdat er meer vrouwen op deze aarde zijn dan jij vingers hebt.
Zou nog enger zijn als het vassebeest zelf was.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja isgoed.
Ik liep zo laatst in mn eentje door het bos, en ik was beetje bang tog kijk ik zo op zie ik vaselines moeder. schrok me dood. weken niet kunnen slapen.
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou nog enger zijn als het vassebeest zelf was.
Nee inderdaad, maar wat verwacht je op FOK!?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat? Heb je t gezien? Das toch niet aardig?!
#TeamJacobquote:
mwa, zó erg heb ik t niet vaak meegemaakt zo uit het niets eigenlijkquote:Op zondag 10 februari 2013 23:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar wat verwacht je op FOK!?
Meowquote:
Gebeurt wel vaker.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, zó erg heb ik t niet vaak meegemaakt zo uit het niets eigenlijk
Ik wel vaker.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Not sure why dis is scary.quote:Footsteps aren't an uncommon thing to hear when you're sitting in a basement, so I think nothing of it when I hear quiet thuds coming from my upstairs hallway. I just assume it's my brother, and continue doing whatever pointless little thing I was doing at the time. They go on for another couple minutes, and I’m starting to get pissed off. They keep getting louder and louder and I sigh, wondering what the hell my brother's doing this late at night. I sit there, because its impossible to focus with the racket. I mean, it sounds like someone's power walking all over my main floor.
I sit there and listen as the thumps get faster and wilder. They just keep moving, almost starting to form a rhythm. They move even faster and get even wilder and they're thumping all over my main floor. I realize that whatever this is, it can't be human. No human can move like that.
“What the fuck?!” I finally yell. After that, all the noises stop. Everything is quiet for a moment, and then I hear calm, slow footsteps moving to my basement door. The door is pushed open, and the footsteps stop again. I listen to my breathing for the next three minutes, then sigh, thinking its over. Turns out something else was listening, too. Suddenly I hear it thudding down the stairs, and I knock my chair over in my haste to stand up. I start to run towards the nearest closet, just in time to see a grotesque, hairless, four-legged creature, dancing towards me, tapping its swollen feet in an intoxicating rhythm. I dive into the closet and slam the door shut. There's a half-second pause and then I hear that same rhythm on the door.
It just keeps going and going with no pause, no rests, no relief. He's been at it for hours now, and I find myself tapping my fingers along with his song. But then, just as suddenly as it began, it ends. I wait for a few moments, then look out. He’s gone. I flip on a light and fall into a chair. Its safe. I relax and think for a few moments. But then I notice my foot tapping. Maybe this song isn't so bad, I almost like it enough to dance to it. So I drop down on my hands and feet, and I start.
quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, morgen misschien, kan niet meer lange stukken typen op dit tijdstip.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je nou een topic over frusti fokmannen geopend?
dat doe ik ook niet echt, vind t hooguit vervelend dat ie m'n topic vervuiltquote:
Wow.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik opende laatst een topic omdat ik met m'n sgs2 geen tt's kan swipen op fok, nu kan het opeens wel.
Yayyyyy.
Nogal.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jezus, die vent heeft echt issues
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, morgen misschien, kan niet meer lange stukken typen op dit tijdstip.
Ik geniet daar ook van, ben ik nu ook een homo?quote:Op maandag 11 februari 2013 00:06 schreef Chloroform het volgende:
Wanne homo.
"Onzekere wijven op hun plek zetten." Mwehehhehe._!
Lieve schat, dat was je altijd al.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik geniet daar ook van, ben ik nu ook een homo?
Nee, jij bent dat om heel andere redenen.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik geniet daar ook van, ben ik nu ook een homo?
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lieve schat, dat was je altijd al.
Heerlijk dit.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, jij bent dat om heel andere redenen.
Die leeft ook volgens het principe "alle vrouwen vallen op klootzakken".quote:Op maandag 11 februari 2013 00:06 schreef Chloroform het volgende:
Wanne homo.
"Onzekere wijven op hun plek zetten." Mwehehhehe._!
Nee, totaal niet. Ik weet trouwens wel zeker dat ik geen homo ben.quote:
Is toch ook zo. Alle lieve mannen worden altijd overgeslagen of genegeerd.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die leeft ook volgens het principe "alle vrouwen vallen op klootzakken".
Doe gewoon TR danquote:Op maandag 11 februari 2013 00:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik reageer niet omdat ik hoop dat t ophoudt, ik wilde nog wel normaal kunnen posten in dat topic![]()
Heb ook geen zin om me te gaan zitten verdedigen...
quote:
Lees het al, maar je kan niet verwachten dat je alleen meelevende reacties krijgt. Gewoon negerenquote:
Johquote:Op maandag 11 februari 2013 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lees het al, maar je kan niet verwachten dat je alleen meelevende reacties krijgt. Gewoon negeren
Daar heb je het al.quote:
quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die leeft ook volgens het principe "alle vrouwen vallen op klootzakken".
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is toch ook zo. Alle lieve mannen worden altijd overgeslagen of genegeerd.
DigitalGirl is het er ook mee eens:quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ahhh, de "nice guy"... daar ging je de mist in. Als je nu slecht voor haar was geweest dan was nu alles in kannen en kruiken geweest.
Hoe vaak per uur hij onder de douche staat bv.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:18 schreef Chloroform het volgende:
Zeg Mortaxx, vertel eens wat over jezelf.
dat deed ik alquote:Op maandag 11 februari 2013 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lees het al, maar je kan niet verwachten dat je alleen meelevende reacties krijgt. Gewoon negeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Modus pls.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe vaak per uur hij onder de douche staat bv.
+1 consequentquote:Op maandag 11 februari 2013 00:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe vaak per uur hij onder de douche staat bv.
Als hij het blijft opzoeken is er imo pas reden om in te grijpen. Hier kan je trouwens best een deel 2 voor openenquote:Op maandag 11 februari 2013 00:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat deed ik al![]()
Ik vind trouwens dat er wel een verschil zit tussen niet meelevend en dit gezuig hoor
maak me er verder ook niet druk om, hoop alleen dat ik nog gewoon kan posten hoe t verder gaat en t topic niet vol is met dit geouwehoer zometeen
eens in t half jaar.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
En bed verschonen doe ik eens in de 2 weken ofzo
Oh lord jezus christ, kan Vassebeest niet meer normaal aankijken als ik haar zie bij t uitgaan.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:37 schreef Chloroform het volgende:
Vang je weleens het sperma op door er een tampon in te douwen?
Alsof zij jou wel normaal aan kan kijken met die junkenogen van d'r.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh lord jezus christ, kan Vassebeest niet meer normaal aankijken als ik haar zie bij t uitgaan.
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:37 schreef Chloroform het volgende:
Vang je weleens het sperma op door er een tampon in te douwen?
Ja, je doet nu wel huillach, maar dit is bloedserieus hoor.quote:
Oh het is dat kwartiertje van de dag dat het hier serieus is. Nee. Wie zijn de ervaringsdeskundigen? Ben nu wel nieuwsgierigquote:Op maandag 11 februari 2013 00:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, je doet nu wel huillach, maar dit is bloedserieus hoor.
Vas.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh het is dat kwartiertje van de dag dat het hier serieus is. Nee. Wie zijn de ervaringsdeskundigen? Ben nu wel nieuwsgierig
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En het is hier altijd serieus.
naja, nu reageerde hij wel normaal, dus zal wel goed zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
Douchen doe ik 1 keer per dag, altijd 's ochtends, kwartier tot half uur. Douche wel altijd te warm, slecht ik weet het. Heb een tijdje geleden contrast showering geprobeerd omdat dat goed is voor je huid en nog wat dingen, maar toen werd ik voor het eerst in 10 jaar ziek![]()
Welke bodylotion kan jij me aanraden dWc?
[..]
Als hij het blijft opzoeken is er imo pas reden om in te grijpen. Hier kan je trouwens best een deel 2 voor openen
Oh shit, volgens mij heb ik je dan net verkeerd begrepenquote:Op maandag 11 februari 2013 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vas.
En het is hier altijd serieus.
wij hebben wel chips, en ik heb er toch geen zin in, zelfs niet in bolognese!quote:Op maandag 11 februari 2013 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Zin in chips maar heb die shit natuurlijk niet in huis, kutleven.
Ja, is zo.quote:
Que?quote:Op maandag 11 februari 2013 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh shit, volgens mij heb ik je dan net verkeerd begrepen
Bolognese is bijna mijn favoriet!quote:Op maandag 11 februari 2013 00:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij hebben wel chips, en ik heb er toch geen zin in, zelfs niet in bolognese!
"Geef is"quote:Op maandag 11 februari 2013 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geef is context bij die tamponvraag
Nee, het gaat al te lang over dit onderwerp weer.quote:
Ik snapte de zin al niet.quote:
welke helemaal dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bolognese is bijna mijn favoriet!
Paprika. :$quote:
Is maar goed ook.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Zin in chips maar heb die shit natuurlijk niet in huis, kutleven.
Oh god, heb je kcal-nazi ook weer.quote:
hebben we ookquote:
Laat ik de hond doen.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:52 schreef Chloroform het volgende:
En dan lekker je paprikavingers aflikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |