Vas.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh het is dat kwartiertje van de dag dat het hier serieus is. Nee. Wie zijn de ervaringsdeskundigen? Ben nu wel nieuwsgierig
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En het is hier altijd serieus.
naja, nu reageerde hij wel normaal, dus zal wel goed zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
Douchen doe ik 1 keer per dag, altijd 's ochtends, kwartier tot half uur. Douche wel altijd te warm, slecht ik weet het. Heb een tijdje geleden contrast showering geprobeerd omdat dat goed is voor je huid en nog wat dingen, maar toen werd ik voor het eerst in 10 jaar ziek![]()
Welke bodylotion kan jij me aanraden dWc?
[..]
Als hij het blijft opzoeken is er imo pas reden om in te grijpen. Hier kan je trouwens best een deel 2 voor openen
Oh shit, volgens mij heb ik je dan net verkeerd begrepenquote:Op maandag 11 februari 2013 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vas.
En het is hier altijd serieus.
wij hebben wel chips, en ik heb er toch geen zin in, zelfs niet in bolognese!quote:Op maandag 11 februari 2013 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Zin in chips maar heb die shit natuurlijk niet in huis, kutleven.
Ja, is zo.quote:
Que?quote:Op maandag 11 februari 2013 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh shit, volgens mij heb ik je dan net verkeerd begrepen
Bolognese is bijna mijn favoriet!quote:Op maandag 11 februari 2013 00:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij hebben wel chips, en ik heb er toch geen zin in, zelfs niet in bolognese!
"Geef is"quote:Op maandag 11 februari 2013 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geef is context bij die tamponvraag
Nee, het gaat al te lang over dit onderwerp weer.quote:
Ik snapte de zin al niet.quote:
welke helemaal dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bolognese is bijna mijn favoriet!
Paprika. :$quote:
Is maar goed ook.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Zin in chips maar heb die shit natuurlijk niet in huis, kutleven.
Oh god, heb je kcal-nazi ook weer.quote:
hebben we ookquote:
Laat ik de hond doen.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:52 schreef Chloroform het volgende:
En dan lekker je paprikavingers aflikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |