quote:
Lees het al, maar je kan niet verwachten dat je alleen meelevende reacties krijgt. Gewoon negerenquote:
Johquote:Op maandag 11 februari 2013 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lees het al, maar je kan niet verwachten dat je alleen meelevende reacties krijgt. Gewoon negeren
Daar heb je het al.quote:
quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die leeft ook volgens het principe "alle vrouwen vallen op klootzakken".
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is toch ook zo. Alle lieve mannen worden altijd overgeslagen of genegeerd.
DigitalGirl is het er ook mee eens:quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ahhh, de "nice guy"... daar ging je de mist in. Als je nu slecht voor haar was geweest dan was nu alles in kannen en kruiken geweest.
Hoe vaak per uur hij onder de douche staat bv.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:18 schreef Chloroform het volgende:
Zeg Mortaxx, vertel eens wat over jezelf.
dat deed ik alquote:Op maandag 11 februari 2013 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lees het al, maar je kan niet verwachten dat je alleen meelevende reacties krijgt. Gewoon negeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Modus pls.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe vaak per uur hij onder de douche staat bv.
+1 consequentquote:Op maandag 11 februari 2013 00:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe vaak per uur hij onder de douche staat bv.
Als hij het blijft opzoeken is er imo pas reden om in te grijpen. Hier kan je trouwens best een deel 2 voor openenquote:Op maandag 11 februari 2013 00:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat deed ik al![]()
Ik vind trouwens dat er wel een verschil zit tussen niet meelevend en dit gezuig hoor
maak me er verder ook niet druk om, hoop alleen dat ik nog gewoon kan posten hoe t verder gaat en t topic niet vol is met dit geouwehoer zometeen
eens in t half jaar.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
En bed verschonen doe ik eens in de 2 weken ofzo
Oh lord jezus christ, kan Vassebeest niet meer normaal aankijken als ik haar zie bij t uitgaan.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:37 schreef Chloroform het volgende:
Vang je weleens het sperma op door er een tampon in te douwen?
Alsof zij jou wel normaal aan kan kijken met die junkenogen van d'r.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh lord jezus christ, kan Vassebeest niet meer normaal aankijken als ik haar zie bij t uitgaan.
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:37 schreef Chloroform het volgende:
Vang je weleens het sperma op door er een tampon in te douwen?
Ja, je doet nu wel huillach, maar dit is bloedserieus hoor.quote:
Oh het is dat kwartiertje van de dag dat het hier serieus is. Nee. Wie zijn de ervaringsdeskundigen? Ben nu wel nieuwsgierigquote:Op maandag 11 februari 2013 00:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, je doet nu wel huillach, maar dit is bloedserieus hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |