Nee, morgen misschien, kan niet meer lange stukken typen op dit tijdstip.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je nou een topic over frusti fokmannen geopend?
dat doe ik ook niet echt, vind t hooguit vervelend dat ie m'n topic vervuiltquote:
Wow.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik opende laatst een topic omdat ik met m'n sgs2 geen tt's kan swipen op fok, nu kan het opeens wel.
Yayyyyy.
Nogal.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jezus, die vent heeft echt issues
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, morgen misschien, kan niet meer lange stukken typen op dit tijdstip.
Ik geniet daar ook van, ben ik nu ook een homo?quote:Op maandag 11 februari 2013 00:06 schreef Chloroform het volgende:
Wanne homo.
"Onzekere wijven op hun plek zetten." Mwehehhehe._!
Lieve schat, dat was je altijd al.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik geniet daar ook van, ben ik nu ook een homo?
Nee, jij bent dat om heel andere redenen.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik geniet daar ook van, ben ik nu ook een homo?
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lieve schat, dat was je altijd al.
Heerlijk dit.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, jij bent dat om heel andere redenen.
Die leeft ook volgens het principe "alle vrouwen vallen op klootzakken".quote:Op maandag 11 februari 2013 00:06 schreef Chloroform het volgende:
Wanne homo.
"Onzekere wijven op hun plek zetten." Mwehehhehe._!
Nee, totaal niet. Ik weet trouwens wel zeker dat ik geen homo ben.quote:
Is toch ook zo. Alle lieve mannen worden altijd overgeslagen of genegeerd.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die leeft ook volgens het principe "alle vrouwen vallen op klootzakken".
Doe gewoon TR danquote:Op maandag 11 februari 2013 00:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik reageer niet omdat ik hoop dat t ophoudt, ik wilde nog wel normaal kunnen posten in dat topic![]()
Heb ook geen zin om me te gaan zitten verdedigen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |