Nee hoor, ik vind sushi een beter idee.quote:
Sausjequote:Op maandag 11 februari 2013 01:02 schreef Fascination het volgende:
Bugles met zo'n sausje erin uit een tube. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
Is dit een pun?quote:Op maandag 11 februari 2013 01:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind sushi een beter idee.
quote:Op maandag 11 februari 2013 01:02 schreef Fascination het volgende:
Bugles met zo'n sausje erin uit een tube. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
Dat bedoelde ik, ja, dankjewel krioro.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind sushi een beter idee.
[..]
Sausje! Danish Chef roomkaas bedoel je.
Nee. Do you want it to be?quote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, ja, dankjewel krioro.
Joke's gone.quote:
Ik ga woensdag trouwens sushi eten, hoe vind je die.quote:
Is dit een quasi-female-empowerment-manier om me op date te vragen?quote:Op maandag 11 februari 2013 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga woensdag trouwens sushi eten, hoe vind je die.
Nee.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Is dit een quasi-female-empowerment-manier om me op date te vragen?
Dan is het goed. Was het dat wel geweest had ik erop gekotst namelijk.quote:
Sure baby.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Dan is het goed. Was het dat wel geweest had ik erop gekotst namelijk.
Schattig hoe je fantaseert over ons samenzijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:17 schreef Chloroform het volgende:
Ik zie mezelf al zitten met krio in een restaurant terwijl hij de ober een lijstje overhandigt waarop staat hoe elke portie precies afgewogen moet worden.
Gvd.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Schattig hoe je fantaseert over ons samenzijn.
Wow wtf.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een of andere gek die geobsedeerd is door z'n haar. Nam echt iets van 20 supplementen in. En het heeft nog geholpen ook
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #84
Dat is die fushionfreak ofzo.quote:Op maandag 11 februari 2013 07:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow wtf.
Tegen zijn kaalheid heeft het niet geholpen, maar voor de rest
Open dan ook geen topic in klb als je er niet tegen kan. 9 van de 10 geven zulke reacties.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jezus, die vent heeft echt issues
Ik wist niet dat dat nog bestond, hier ben je verplicht een afspraak te maken.quote:Op maandag 11 februari 2013 07:35 schreef Chai het volgende:
Pff op naar het inloopspreekuur van de huisarts. Saai.
Nee is ook nieuw hier. En het is alleen voor heel kleine dingen van 5 min. of zo. Heb een briefje/bewijsje nodig.quote:Op maandag 11 februari 2013 07:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat nog bestond, hier ben je verplicht een afspraak te maken.
Niets ergs hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |