Ja, maar dat blijkt een heel proces te zijn en niet altijd even makkelijk/lekker.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:27 schreef Metalfrost het volgende:
Of zelf maken. Dat kan natuurlijk ook.
Dure wijn. Dat.quote:
Dan moet je beter lezen.quote:
Zakken? Ik haal altijd flessen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:28 schreef Zapato het volgende:
Veel oude wijn in nieuwe zakken Tamashii.
Terecht.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:29 schreef antfukker het volgende:
Zit je aan de drugs dat je dit verzint.. wat een fucking onzin.
Je bent wat je maakt, lekker of niet lekker. Bij jou zal het best lekkere wijn worden.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar dat blijkt een heel proces te zijn en niet altijd even makkelijk/lekker.
Oh, wat handig. Dus een klacht in KLB bestaat uit een deel van het feit dat de rest van de users er ook last van moet hebben? Sorry, maar ten eerste heb jij al nergens een inbreng over. Ten tweede is dit een groot probleem onder de bevolking.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:28 schreef Argo het volgende:
Onterechte klacht, dat jij geen verstand van wijn hebt is niet ons probleem.
Vroegah dronk je wijn uit zakken. Dat zie je nou niet meer.quote:
Nee, ik zit dus wel aan de wijn wat dus ook drugs is.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:29 schreef antfukker het volgende:
Zit je aan de drugs dat je dit verzint.. wat een fucking onzin.
Neem een wijncursus. Ik heb gewoon een familielid die veel verstand van wijnen heeft.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, wat handig. Dus een klacht in KLB bestaat uit een deel van het feit dat de rest van de users er ook last van moet hebben? Sorry, maar ten eerste heb jij al nergens een inbreng over. Ten tweede is dit een groot probleem onder de bevolking.
Alfaquote:Op zondag 10 februari 2013 22:31 schreef nattermann het volgende:
Wijn is voor goedkope hoeren. De elite drinkt bier.
Die ken ik ook ja, die vind ik ook erg goed. Prijsklassen van 3-4 euro toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:29 schreef Renesite het volgende:
Chili-wijn van de AH wordt goed gedronken hier in huis. Ik zelf ben meer van de Prosecco.
Hehe, goed verzonnen dezen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:29 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je bent wat je maakt, lekker of niet lekker. Bij jou zal het best lekkere wijn worden.
Oke speciaal voor jou; goede wijn is duur, keuze maken tussen wijnen, teveel soorten, probleem.quote:
Nouja zeg, dit kan je toch niet menen. Het is juist een van de wereldwonderen.quote:
Dat was een baas, toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:32 schreef superdrufus het volgende:
Onterechte klacht, Dionysios zou teleurgesteld zijn.
Hier heb je ook pakken wijn, voornamelijk in het kaliber supermarkt Aldi en Lidl, best te doen soms, maar eigenlijk alleen als je al een goede fles soldaat gemaakt hebt.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:30 schreef Zapato het volgende:
[..]
Vroegah dronk je wijn uit zakken. Dat zie je nou niet meer.
In Rome heb ik nog wel eens wijn uit een pak gedronken. Dát zou verboden moeten worden.
Nou, dat idee is wel in mij opgekomen hoor. Maar moet ik dan ook een cursus aardappelen klaarmaken nemen? Of een cursus criminologie. Want jij zegt dus dat we overal wat van moeten weten.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Neem een wijncursus. Ik heb gewoon een familielid die veel verstand van wijnen heeft.En dat komt door cursussen proeven etc.
Dat dat idee nooit in jou is opgekomen.
Maja wat wil je.
Uiteraard. Dat zullen alle werkloze paupers wel van mening zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:31 schreef nattermann het volgende:
Wijn is voor goedkope hoeren. De elite drinkt bier.
Ik dacht per dag?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:33 schreef HSG het volgende:
Twee glazen rode wijn per week is goed voor je hart.
Geef maar toe dat je je er elke ochtend op verheugd.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:34 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ah het dagelijkse Tamashii topic.
[ afbeelding ]
Is het al weer zo laatquote:Op zondag 10 februari 2013 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je je er elke ochtend op verheugd.
Als jij daar interesse in hebt en ervan wilt genieten wel ja. Ik drink geen wijn, en de whiskey die ik drink is goed. Maar je kan ook anderen aanspreken en hun hulp vragen, alleen smaakt het voor iedereen weer anders. Het beste is dus zelf af en toe proeven. Of gewoon hier en daar wat uitproberen. Maar jouw klacht is egoïstisch want stel iemand drinkt graag de goedkope wijn dan wordt die geschrapt. Alleen omdat jij niet met de keuzes kan omgaan, en er dus enkel duren wijnen op de markt mogen zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, dat idee is wel in mij opgekomen hoor. Maar moet ik dan ook een cursus aardappelen klaarmaken nemen? Of een cursus criminologie. Want jij zegt dus dat we overal wat van moeten weten.
Dat is uiteraard waar, maar zet er een jury van goede wijnkenner bij en dan kunnen er sowieso wel een stuk of 20 wijnen uit bij de supermarkt.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat jij slechte kwaliteit vindt is voor iemand anders weer best te pruimen. Van (veel) wijn krijg ik meestal toch wel koppijn duur of niet. Kan beter rum drinken.
Ja, nee, AH heeft zeker goede wijn. De klacht is dat er teveel soorten zijn en dat je dus allemaal eerst moet proeven voordat je een goede afweging kan maken.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
Ik geloof niet dat ik de klacht helemaal begrijp. Maar bij de AH hebben ze best goede wijn, als dat de klacht is, dat de wijn bij AH slecht is.
En ik ben zo een wiebelkont, ik drink vaak rose.
Oh op die manier. Ik koop meestal dezelfde waarvan ik weet dat ik die lekker vind. En van een aantal soorten hebben ze kleine flesjes, dus eventueel zou je dan eerst zo een kleintje kunnen proberen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, nee, AH heeft zeker goede wijn. De klacht is dat er teveel soorten zijn en dat je dus allemaal eerst moet proeven voordat je een goede afweging kan maken.
Daar heb je gelijk het hele doel waarom ze op een rij staan.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, nee, AH heeft zeker goede wijn. De klacht is dat er teveel soorten zijn en dat je dus allemaal eerst moet proeven voordat je een goede afweging kan maken.
Kaapse pracht, Jacobs Creek, Farnesse Primitivo, La Tulipe Merlot, Norton, die vind ik lekker.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:36 schreef Metalfrost het volgende:
Wat vind je nou goeie wijn dan, Tamashii?
Dionysios was de Griekse God van de wijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat was een baas, toch?
Of verwar ik hem met Diogenes.
Nee jij bent een lekkere user.quote:
Gall&Gall is ook gewoon AH hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:46 schreef MFE15 het volgende:
Wijn haal je sowieso niet bij Albert Heijn maar bij Gall&Gall
Zekers!quote:
G&G is van AH.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:46 schreef MFE15 het volgende:
Wijn haal je sowieso niet bij Albert Heijn maar bij Gall&Gall
Je hebt niet eens een fobo, dus je telt niet mee.quote:
Mafkees.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:49 schreef Chinless het volgende:
Alcohol is niets voor vrouwen, dus blijf aub van die wijn af.
Dat is zo.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:49 schreef Chinless het volgende:
Alcohol is niets voor vrouwen, dus blijf aub van die wijn af.
Beter dan jouw rotkop op internet zetten.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een fobo, dus je telt niet mee.
15e? De lokale druivenpis verkopen ze nog voor 25 in de AHquote:Op zondag 10 februari 2013 22:44 schreef Dven het volgende:
Altijd leuk om in het buitenland te zijn waar je lokale wijntjes voor twee euro koopt en het hier in NL voor 15 euro in de schappen zou staan
en sowieso vrijheidsstrijdster als ondertitel hebbenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter dan jouw rotkop op internet zetten.
Zeg dat maar in mijn gezicht, zo lang je veilig op je zoldertje zit denk je dat je stoer genoeg hiervoor bent.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter dan jouw rotkop op internet zetten.
Het is beter dan zo'n avatar.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:55 schreef Shalimar het volgende:
[..]
en sowieso vrijheidsstrijdster als ondertitel hebben![]()
Shit's going on..quote:Op zondag 10 februari 2013 22:55 schreef Shalimar het volgende:
[..]
en sowieso vrijheidsstrijdster als ondertitel hebben![]()
Ik bid voor je, ik mag je echt. En zal je in deze steunen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg dat maar in mijn gezicht, zo lang je veilig op je zoldertje zit denk je dat je stoer genoeg hiervoor bent.
Voor jou moet ik bang zijn?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg dat maar in mijn gezicht, zo lang je veilig op je zoldertje zit denk je dat je stoer genoeg hiervoor bent.
Omdat geschiedenis leuk is.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat allemaal Superdrufus?
Guus, je hebt je lolletje, gehad. Maar laat het nu gewoon man, ik zie jouw foto anders ook niet. Leuk is leuk laat het, heb respect voor elkaar.quote:
Dat is war.quote:
Nee, ik zou eerder bang van jezelf worden.quote:
moet jij niet naar de kerk?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Guus, je hebt je lolletje, gehad. Maar laat het nu gewoon man, ik zie jouw foto anders ook niet. Leuk is leuk laat het, heb respect voor elkaar.
Ik mag dat wel, maar ik drink enkel whiskey en bier.\quote:Op zondag 10 februari 2013 22:59 schreef Tamashii het volgende:
Zeg, dit is een gegronde klacht, maar ik begrijp al dat 9/10 van de users hier niks mee kunnen omdat ze nog geen alcohol mogen kopen in de supermarkt. Waarvoor mijn excuses.
Zo praat je niet tegen een dame.quote:
je hebt het al zwaar genoeg man geen dankquote:Op zondag 10 februari 2013 22:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee gisteren geweest. Bedankt voor je bezorgdheid, Shalimar.
quote:
Gall&Gall is van Ahold net als Etos en albert.nl en nog een aantal andere bedrijven in het buitenland, dus niet ''van Albert Heijn'' of ''Gall&Gall is Albert Heijn''. Gall&Gall heeft een eigen directie en ook eigen vinologen en importeurs die wijnen uitkiezen, tevens kan je rekenen op deskundig advies bij een Gall&Gall wat je bij de Albert Heijn niet kan, dus nogmaals, wijn koop je bij de Gall&Gall en niet bij de AH.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gall&Gall is ook gewoon AH hoor.
Ja hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 22:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik zou eerder bang van jezelf worden.
Wel lief van je.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:00 schreef Shalimar het volgende:
[..]
je hebt het al zwaar genoeg man geen dank
troll please ga de bijbel lezen ofzoquote:Op zondag 10 februari 2013 23:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen een dame.Je mag ook eens aardig zijn bijt je geen hand af.
Fixed.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:59 schreef Tamashii het volgende:
Zeg, dit is een gegronde klacht, maar ik begrijp al dat 9/10 van de users hier niks mee kunnen omdat ze alcoholisten zijn, waarvoor mijn excuses.
Beste klacht met goede OP in tijden.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:59 schreef Tamashii het volgende:
Zeg, dit is een gegronde klacht, maar ik begrijp al dat 9/10 van de users hier niks mee kunnen omdat ze nog geen alcohol mogen kopen in de supermarkt. Waarvoor mijn excuses.
Nee..quote:Op zondag 10 februari 2013 23:01 schreef Shalimar het volgende:
[..]
troll please ga de bijbel lezen ofzo
Leuk geweest Gussje huusje stop nu maar.quote:
Uhuquote:Op zondag 10 februari 2013 22:59 schreef Tamashii het volgende:
Als je nou ook nog zoete witte wijn had afgezeken wat het pas een goede klacht.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:59 schreef Tamashii het volgende:
Dank. Veel tijd in gestoken.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Beste klacht met goede OP in tijden.
quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:02 schreef Shalimar het volgende:
[..]
zelfs onze niet zo fascinating fascination zegt het
Dankuwel mede-alcoholist.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:01 schreef Dqod het volgende:
Iemand vertelde me dat dit een kwaliteitstopic was, dus terechte klacht :$
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |