Nouja zeg, dit kan je toch niet menen. Het is juist een van de wereldwonderen.quote:
Dat was een baas, toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:32 schreef superdrufus het volgende:
Onterechte klacht, Dionysios zou teleurgesteld zijn.
Hier heb je ook pakken wijn, voornamelijk in het kaliber supermarkt Aldi en Lidl, best te doen soms, maar eigenlijk alleen als je al een goede fles soldaat gemaakt hebt.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:30 schreef Zapato het volgende:
[..]
Vroegah dronk je wijn uit zakken. Dat zie je nou niet meer.
In Rome heb ik nog wel eens wijn uit een pak gedronken. Dát zou verboden moeten worden.
Nou, dat idee is wel in mij opgekomen hoor. Maar moet ik dan ook een cursus aardappelen klaarmaken nemen? Of een cursus criminologie. Want jij zegt dus dat we overal wat van moeten weten.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Neem een wijncursus. Ik heb gewoon een familielid die veel verstand van wijnen heeft.En dat komt door cursussen proeven etc.
Dat dat idee nooit in jou is opgekomen.
Maja wat wil je.
Uiteraard. Dat zullen alle werkloze paupers wel van mening zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:31 schreef nattermann het volgende:
Wijn is voor goedkope hoeren. De elite drinkt bier.
Ik dacht per dag?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:33 schreef HSG het volgende:
Twee glazen rode wijn per week is goed voor je hart.
Geef maar toe dat je je er elke ochtend op verheugd.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:34 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ah het dagelijkse Tamashii topic.
[ afbeelding ]
Is het al weer zo laatquote:Op zondag 10 februari 2013 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je je er elke ochtend op verheugd.
Als jij daar interesse in hebt en ervan wilt genieten wel ja. Ik drink geen wijn, en de whiskey die ik drink is goed. Maar je kan ook anderen aanspreken en hun hulp vragen, alleen smaakt het voor iedereen weer anders. Het beste is dus zelf af en toe proeven. Of gewoon hier en daar wat uitproberen. Maar jouw klacht is egoïstisch want stel iemand drinkt graag de goedkope wijn dan wordt die geschrapt. Alleen omdat jij niet met de keuzes kan omgaan, en er dus enkel duren wijnen op de markt mogen zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, dat idee is wel in mij opgekomen hoor. Maar moet ik dan ook een cursus aardappelen klaarmaken nemen? Of een cursus criminologie. Want jij zegt dus dat we overal wat van moeten weten.
Dat is uiteraard waar, maar zet er een jury van goede wijnkenner bij en dan kunnen er sowieso wel een stuk of 20 wijnen uit bij de supermarkt.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat jij slechte kwaliteit vindt is voor iemand anders weer best te pruimen. Van (veel) wijn krijg ik meestal toch wel koppijn duur of niet. Kan beter rum drinken.
Ja, nee, AH heeft zeker goede wijn. De klacht is dat er teveel soorten zijn en dat je dus allemaal eerst moet proeven voordat je een goede afweging kan maken.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
Ik geloof niet dat ik de klacht helemaal begrijp. Maar bij de AH hebben ze best goede wijn, als dat de klacht is, dat de wijn bij AH slecht is.
En ik ben zo een wiebelkont, ik drink vaak rose.
Oh op die manier. Ik koop meestal dezelfde waarvan ik weet dat ik die lekker vind. En van een aantal soorten hebben ze kleine flesjes, dus eventueel zou je dan eerst zo een kleintje kunnen proberen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, nee, AH heeft zeker goede wijn. De klacht is dat er teveel soorten zijn en dat je dus allemaal eerst moet proeven voordat je een goede afweging kan maken.
Daar heb je gelijk het hele doel waarom ze op een rij staan.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, nee, AH heeft zeker goede wijn. De klacht is dat er teveel soorten zijn en dat je dus allemaal eerst moet proeven voordat je een goede afweging kan maken.
Kaapse pracht, Jacobs Creek, Farnesse Primitivo, La Tulipe Merlot, Norton, die vind ik lekker.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:36 schreef Metalfrost het volgende:
Wat vind je nou goeie wijn dan, Tamashii?
Dionysios was de Griekse God van de wijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat was een baas, toch?
Of verwar ik hem met Diogenes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |