Nee jij bent een lekkere user.quote:
Gall&Gall is ook gewoon AH hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:46 schreef MFE15 het volgende:
Wijn haal je sowieso niet bij Albert Heijn maar bij Gall&Gall
Zekers!quote:
G&G is van AH.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:46 schreef MFE15 het volgende:
Wijn haal je sowieso niet bij Albert Heijn maar bij Gall&Gall
Je hebt niet eens een fobo, dus je telt niet mee.quote:
Mafkees.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:49 schreef Chinless het volgende:
Alcohol is niets voor vrouwen, dus blijf aub van die wijn af.
Dat is zo.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:49 schreef Chinless het volgende:
Alcohol is niets voor vrouwen, dus blijf aub van die wijn af.
Beter dan jouw rotkop op internet zetten.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een fobo, dus je telt niet mee.
15e? De lokale druivenpis verkopen ze nog voor 25 in de AHquote:Op zondag 10 februari 2013 22:44 schreef Dven het volgende:
Altijd leuk om in het buitenland te zijn waar je lokale wijntjes voor twee euro koopt en het hier in NL voor 15 euro in de schappen zou staan
en sowieso vrijheidsstrijdster als ondertitel hebbenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter dan jouw rotkop op internet zetten.
Zeg dat maar in mijn gezicht, zo lang je veilig op je zoldertje zit denk je dat je stoer genoeg hiervoor bent.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter dan jouw rotkop op internet zetten.
Het is beter dan zo'n avatar.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:55 schreef Shalimar het volgende:
[..]
en sowieso vrijheidsstrijdster als ondertitel hebben![]()
Shit's going on..quote:Op zondag 10 februari 2013 22:55 schreef Shalimar het volgende:
[..]
en sowieso vrijheidsstrijdster als ondertitel hebben![]()
Ik bid voor je, ik mag je echt. En zal je in deze steunen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg dat maar in mijn gezicht, zo lang je veilig op je zoldertje zit denk je dat je stoer genoeg hiervoor bent.
Voor jou moet ik bang zijn?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg dat maar in mijn gezicht, zo lang je veilig op je zoldertje zit denk je dat je stoer genoeg hiervoor bent.
Omdat geschiedenis leuk is.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat allemaal Superdrufus?
Guus, je hebt je lolletje, gehad. Maar laat het nu gewoon man, ik zie jouw foto anders ook niet. Leuk is leuk laat het, heb respect voor elkaar.quote:
Dat is war.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |