Nee, ik zou eerder bang van jezelf worden.quote:
moet jij niet naar de kerk?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Guus, je hebt je lolletje, gehad. Maar laat het nu gewoon man, ik zie jouw foto anders ook niet. Leuk is leuk laat het, heb respect voor elkaar.
Ik mag dat wel, maar ik drink enkel whiskey en bier.\quote:Op zondag 10 februari 2013 22:59 schreef Tamashii het volgende:
Zeg, dit is een gegronde klacht, maar ik begrijp al dat 9/10 van de users hier niks mee kunnen omdat ze nog geen alcohol mogen kopen in de supermarkt. Waarvoor mijn excuses.
Zo praat je niet tegen een dame.quote:
je hebt het al zwaar genoeg man geen dankquote:Op zondag 10 februari 2013 22:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee gisteren geweest. Bedankt voor je bezorgdheid, Shalimar.
quote:
Gall&Gall is van Ahold net als Etos en albert.nl en nog een aantal andere bedrijven in het buitenland, dus niet ''van Albert Heijn'' of ''Gall&Gall is Albert Heijn''. Gall&Gall heeft een eigen directie en ook eigen vinologen en importeurs die wijnen uitkiezen, tevens kan je rekenen op deskundig advies bij een Gall&Gall wat je bij de Albert Heijn niet kan, dus nogmaals, wijn koop je bij de Gall&Gall en niet bij de AH.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gall&Gall is ook gewoon AH hoor.
Ja hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 22:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik zou eerder bang van jezelf worden.
Wel lief van je.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:00 schreef Shalimar het volgende:
[..]
je hebt het al zwaar genoeg man geen dank
troll please ga de bijbel lezen ofzoquote:Op zondag 10 februari 2013 23:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen een dame.Je mag ook eens aardig zijn bijt je geen hand af.
Fixed.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:59 schreef Tamashii het volgende:
Zeg, dit is een gegronde klacht, maar ik begrijp al dat 9/10 van de users hier niks mee kunnen omdat ze alcoholisten zijn, waarvoor mijn excuses.
Beste klacht met goede OP in tijden.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:59 schreef Tamashii het volgende:
Zeg, dit is een gegronde klacht, maar ik begrijp al dat 9/10 van de users hier niks mee kunnen omdat ze nog geen alcohol mogen kopen in de supermarkt. Waarvoor mijn excuses.
Nee..quote:Op zondag 10 februari 2013 23:01 schreef Shalimar het volgende:
[..]
troll please ga de bijbel lezen ofzo
Leuk geweest Gussje huusje stop nu maar.quote:
Uhuquote:Op zondag 10 februari 2013 22:59 schreef Tamashii het volgende:
Als je nou ook nog zoete witte wijn had afgezeken wat het pas een goede klacht.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:59 schreef Tamashii het volgende:
Dank. Veel tijd in gestoken.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Beste klacht met goede OP in tijden.
quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:02 schreef Shalimar het volgende:
[..]
zelfs onze niet zo fascinating fascination zegt het
Dankuwel mede-alcoholist.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:01 schreef Dqod het volgende:
Iemand vertelde me dat dit een kwaliteitstopic was, dus terechte klacht :$
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |