hahaha nee dat is niet de redenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ben je die gaan kijken omdat toevallig afgelopen week een aflevering van The Big Bang Theory eraan toegewijd is of is dit puur toeval?
Rotten Tomatoes 96% hè, dus mijn 9 is nog laagquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kan helemaal niet vinden of ik een recensie geef of niet. Het is een feit, daar kan je geen mening over hebben. je kan het hoogstens niet eens zijn met mijn recensie, maar dat is een verschil in smaak. Ik kraak jouw 9 ook niet af, al vraag ik me af hoe je dat kan geven.
De andere recensies van goeie films en een paar slechte staan hierboven. Veel plezier ermee.
Wat er gezegd wordt is:quote:Het allerergste zit trouwens aan het begin. Er wordt gesteld dat "Die verschrikkelijke sjah (die ondertussen wel voor opleiding en verwestering van Perzie zorgde) eindelijk weg was en de sjiieten Khomeiny mochten verwelkomen".
Verder ben ik het met veel van je recencies hierboven wel eens. Behalve dan The Matrix Revolutions, wat ik één van de grootste baggerfilms aller tijden vond, een grotere teleurstelling was niet mogelijk toen ik dat gedrocht in de bios zag, zeker na het geweldige The Matrix Reloaded van een half jaar daar voor.quote:"In 1979, the people of Iran overthrew the Sjah (die dus inderdaad voor verwestering had gezorgd). The exiled cleric, Ayatollah Khomeiny, returned to rule Iran. It descended into score settling, death squads and chaos"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik vond de special effects in de openingscene op de boot (en later op de rotsen) wel heel nep, de film is uit 2010, dat had toch beter gekund...
IMDB 8, ben ik het mee eens."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
Dus dachten wij, we trekken de laatste film van Ethan Hawke er even bij. In de veronderstelling dat we een miskend genie zouden zien... Ik bedoel Ethan zou niet zo op zijn trommeltje slaan als hij van zichzelf niet zou denken dat hij mijlenver verheven was boven zo'n gemiddeld acteurtje, meespelend in nietszeggende, saaie films, die een Oscar op de open haard heeft staan... Iemand als Daniel Day-Lewis bijv.Toch Ethan?quote:Ethan Hawke vindt Oscars maar onzin. De acteur werd zelf twee keer genomineerd voor de beroemde filmprijzen, maar heeft niets met het Hollywoodspektakel. "Het is zo stompzinnig als je kijkt hoeveel nietszeggende, stomme films Oscars hebben gewonnen en hoeveel gemiddelde filmmakers een Oscar boven hun open haard hebben staan."[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bughuul, Bagghuul, Bagghuur, Bagger...
Bagger, Ethan, Bagger.
Dan hebben we het niet eens echt gehad over je acteren... maar daar zullen we maar helemaal niets over zeggen.
Je hebt een dikke vette 0 verdiend met deze baggerfilm. Jij zou volgens je eigen redenering dit jaar idd de Oscar hebben moeten verdienen, want je hebt een daverend stukje middelmatigheid als acteerprestatie weggezet in een film die het celluloid niet waard is waarmee het gedraaid is...
Imdb 6,7/10
Ik 0/10
[ Bericht 0% gewijzigd door Mike op 28-02-2013 18:18:07 (anders spoiler je even de hele film :')) ]I´m back.
een van mijn favorieten, erg goede film idd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
Blade Runner (1982) - IMDb (Director's Cut)
[ afbeelding ]
Deckard wordt opgetrommeld om een stel ontsnapte Replicants op te sporen en te vernietigen.
Ik kan deze film elke maand zien en hem niet zat worden. Een sci-fi film die al 30 jaar oud is en nog steeds relevante vragen oproept. Geweldig acteerwerk, mooie dialogen en een prachtige soundtrack. En om een of andere reden moet ik altijd Ghost in the Shell kijken nadat ik deze heb gezien.
Imdb: 8.3
Ik: 9
Say whut?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:59 schreef Karina het volgende:
Hitchcock (2012) - IMDb
Biografie
De film vertelt het verhaal van de film Psycho. Hoe geen een maatschappij de film wil financieren en Hitchcock op een gegeven moment maar zijn eigen geld erin steekt.
Je ziet goed wat voor man Hitchcock geweest niet moet, niet zo aardig zo te zien.
Het mooiste vond ik nog het eind, de manier waarop Hitchcock de film weet te promoten en ervoor te zorgen dat de zalen volkomen.
[ afbeelding ]
Kan, maar dan is 'Je ziet goed wat voor man Hitchcock geweest niet moet, niet zo aardig zo te zien.' nog steeds een rare zin.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond hem nogal streng overkomen. Leek mij geen aardige man
Interessant concept. Toch maar even kijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:29 schreef Ang3l het volgende:
170 Hz (2011) - IMDb
[ afbeelding ]
Ondanks dat het een Nederlandse film is kon ik hem pas echt kijken toen ik de NL ondertiteling aan de praat kreeg. De film is nl voor 90% in gebarentaal. Dat, en het feit dat de hele film soms stilvalt op een paar tonen na, is een mooie gimmick. Of het ook een mooie film is....... Ik vond hem, niet slecht, maar ook niet (op eerdergenoemde na) bijzonder. Er zit een heel mooi visueel stuk in, maar dat voegt zelf echt niks toe, buiten heel mooi zijn.
6.5 / 7
Ohquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Kan, maar dan is 'Je ziet goed wat voor man Hitchcock geweest niet moet, niet zo aardig zo te zien.' nog steeds een rare zin.
Ook een Amerikaanse remake, net zoals deze remake.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:59 schreef Karina het volgende:
Loft (2008) - IMDb
Thriller
Ik zag dat er een Amerikaanse remake van is gemaakt met Wentworth Miller, misschien die ook even checken.
Mijn linkje klopt niet zie ik. Verkeerde versie.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ook een Amerikaanse remake, net zoals deze remake.
hoe heet de amerikaanse remake dan??quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ook een Amerikaanse remake, net zoals deze remake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |