quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zo gaat dat meestal met carnaval. zak erover en rekt het niet dan scheurt het wel
Ik moet denken aan de wandelende wekker van Bassie en Adriaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gekkie toch, een klok heeft heul geen benen
Niet gevreesd, plezier heb ik het meest, dus niet zo bedeesd, als timmmmm er is, altijd feestquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:20 schreef Kentoet het volgende:
Timmm is er weer, gezellig.
[ afbeelding ]
Oké man, als jij er bent is het chill en vrees ik niet voor een ban.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet gevreesd, plezier heb ik het meest, dus niet zo bedeesd, als timmmmm er is, altijd feest
Vorige week was je niet zo vrolijk man.quote:
Het is hier altijd gezellig oke? JA?! ALTIJD GODVERDOMMEquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:27 schreef Karina het volgende:
Kom kom, zo gezellig waren jullie niet de afgelopen week.
Nee, dat kan kloppen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorige week was je niet zo vrolijk man.
Heej we gaan niet vloeken hequote:Op woensdag 13 februari 2013 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is hier altijd gezellig oke? JA?! ALTIJD GODVERDOMME
Het zal die tijd van de maand geweest zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorige week was je niet zo vrolijk man.
Ik ben ook niet altijd vrolijk, kan gebeurenquote:
Volgens mij is Specularium toch wel een mannetje. Of ik moet me heel sterk vergissen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zal die tijd van de maand geweest zijn
Wat is het?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:51 schreef Karina het volgende:
Ik hoorde trouwens gisteren op Radio 1 (in Metropolis) dat bubbling hier in Nederland is uitgevonden.
Rotterdam zeker?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:51 schreef Karina het volgende:
Ik hoorde trouwens gisteren op Radio 1 (in Metropolis) dat bubbling hier in Nederland is uitgevonden.
Dat is geen bubbling.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kontenschuddansje waar Specularium een filmpje van post.
Oe ik weet niet waar precies. Maar een DJ had per ongeluk een reggaenummer op de verkeerde toeren afgespeeld en toen werd ter plekke een nieuwe dans uitgevonden.quote:
Deze bedoel je?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kontenschuddansje waar Specularium een filmpje van post.
I LIKE BIG BUTS AND I CANNOT LIEquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |