dat las ik vaker ja, maar dat slaat nergens op want hij weet niet eens dat ik dit doe, ik kampeer niet in zijn voortuin ofzo, ik weet niet eens waar hij woont!quote:
Nee maar je weet wel van 9x exact wat hij kooptquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:00 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
dat las ik vaker ja, maar dat slaat nergens op want hij weet niet eens dat ik dit doe, ik kampeer niet in zijn voortuin ofzo, ik weet niet eens waar hij woont!
Dit is gewoon een verkapte ik heb eten gekocht maar weet niet wat ik er van moet maken topicquote:Nu dan waar ik dit topic eigenlijk voor opende: wat zou hij gemaakt hebben met die ingredienten van de vorige keer?
Maar je onthoudt wel al zijn boodschappen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:00 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
dat las ik vaker ja, maar dat slaat nergens op want hij weet niet eens dat ik dit doe, ik kampeer niet in zijn voortuin ofzo, ik weet niet eens waar hij woont!
nee, natuurlijk niet, ik kan dat toch allemaal niet zo lang onthouden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je onthoudt wel al zijn boodschappen?
gebaseerd op niks, hij komt niet homo over, maar dat zegt natuurlijk niets. Ik verwacht het niet in elk geval .quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:15 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat de boodschappenjongen homo is, dus helaas TS.
Volgens mij is ie gewoon homoquote:De laatste keer had hij twee stukjes kip, een bakje champignons, een reep cote d'or chocolade, winegums, slagroom (zo'n spuitbus) broccoli, krieltjes, penne, komkommer, twee blikjes tonijn, een prei, een tomaat, een bakje kruidenkaas, een stokbrood en theelichtjes.
twee stokbroden met kruidenboter is ontbijtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:25 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
is een heel stokbrood niet wat veel voor twee personen?
jezus, nieteens? misschein woont ie wel in een tokkiewijk ofzoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:00 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
huh, hoezo zou ik niet kunnen koken dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
twee stokbroden met kruidenboter is ontbijt
en leer eens koken!
maar dan weet je ook niet of hij samenwoont of boodschappen voor mama doet, of homa is..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:09 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
huh, hoezo zou ik niet kunnen koken dan?
Ik ga hem niet volgen trouwens, dat is wél stalkerig
ik kan wel wat bedenken, ik wil het alleen eigenlijk wéten. En sowieso, ik had de champignons in de pasta bedacht, en dan met kip en prei, best lekker, maar die tonijn was dan niet logisch. Die kan trouwens ook best op stokbrood bedenk ik netquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar dan weet je ook niet of hij samenwoont of boodschappen voor mama doet, of homa is..
En omdat je neit weet wat je maakt met die producten
Tonijn door de pasta, duh.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:25 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
ik kan wel wat bedenken, ik wil het alleen eigenlijk wéten. En sowieso, ik had de champignons in de pasta bedacht, en dan met kip en prei, best lekker, maar die tonijn was dan niet logisch. Die kan trouwens ook best op stokbrood bedenk ik net
Ik denk niet dat ik erachter kom wat hij gemaakt heeft
Ik ken trouwens ook wel mannen die chocolade em theelichtjes kopen en geen homo zijn hoor.
dat kan best, maar kip in de pasta kan ook prima, je doet net of ik niks kan bedenken en dat kan ik dus welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Tonijn door de pasta, duh.
Bi dan, je durft hem toch niet aan te spreken; who cares
Als je dat durfde zat je niet op fok een log bij te houden wat hij eet..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:05 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
dat kan best, maar kip in de pasta kan ook prima, je doet net of ik niks kan bedenken en dat kan ik dus wel
En het gaat niet om aanspreken, misschien doe ik dat ooit, misschien niet. Ik vind dit en een beetje fantaseren gewoon leuk.
dat doe ik niet op fok en ik durf dat bestquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Als je dat durfde zat je niet op fok een log bij te houden wat hij eet..
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:19 schreef Kittenbraadworst het volgende:
De laatste keer had hij twee stukjes kip, een bakje champignons, een reep cote d'or chocolade, winegums, slagroom (zo'n spuitbus) broccoli, krieltjes, penne, komkommer, twee blikjes tonijn, een prei, een tomaat, een bakje kruidenkaas, een stokbrood en theelichtjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |