nee, alleen van hem.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:06 schreef Arkai het volgende:
[..]
Je schrijft op wat andere mensen aan boodschappen kopen? Volgens mij heb je serieuze issues.
Wat ?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:09 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
nee, alleen van hem.
En van nog een andere man, die is wat ouder, maar die is heel saai in zijn eten, dus dan is het gemakkelijker. O, en die is zéker niet bezet, want die koopt áltijd dingen voor 1 persoon.
Egenlijk vind ik die ook niet meer zo interessant, maar dat opschrijven is een beetje een gewoonte geworden en ik zie hem maar1 keer in de week, héél soms twee, dus dan is het ook niet zoveel werk
nee, ik had er wel even aan gedacht, of R&P, maar omdat het over eten ging, leek me dat laatste niet logisch en van cul denk ik dat ze me niet serieus genomen hadden en hij toch hierheen was gezet, dus leek me dit het logischt. Ik vind stomme antwoorden ook niet zo erg en dat had ik wel verwacht, maar ik vond het echt even heel vervelend dat ik niets kon bedenken.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:22 schreef Rivalo het volgende:
Half klagend fok hier zou zelf ook wel zo'n stalker willen hebben
Ik vind het wel opwindend.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:56 schreef humorduck28 het volgende:
Best een heel eng gedachte als je zo in de gaten gehouden kan worden.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:35 schreef Monopoly het volgende:
Rodawa is wel een knappe jongeman. Ik kan mij voorstellen dat er meerdere vrouwen soppen bij zijn aanwezigheid.
dat las ik vaker ja, maar dat slaat nergens op want hij weet niet eens dat ik dit doe, ik kampeer niet in zijn voortuin ofzo, ik weet niet eens waar hij woont!quote:
Nee maar je weet wel van 9x exact wat hij kooptquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:00 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
dat las ik vaker ja, maar dat slaat nergens op want hij weet niet eens dat ik dit doe, ik kampeer niet in zijn voortuin ofzo, ik weet niet eens waar hij woont!
Dit is gewoon een verkapte ik heb eten gekocht maar weet niet wat ik er van moet maken topicquote:Nu dan waar ik dit topic eigenlijk voor opende: wat zou hij gemaakt hebben met die ingredienten van de vorige keer?
Maar je onthoudt wel al zijn boodschappen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:00 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
dat las ik vaker ja, maar dat slaat nergens op want hij weet niet eens dat ik dit doe, ik kampeer niet in zijn voortuin ofzo, ik weet niet eens waar hij woont!
nee, natuurlijk niet, ik kan dat toch allemaal niet zo lang onthouden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je onthoudt wel al zijn boodschappen?
gebaseerd op niks, hij komt niet homo over, maar dat zegt natuurlijk niets. Ik verwacht het niet in elk geval .quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:15 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat de boodschappenjongen homo is, dus helaas TS.
Volgens mij is ie gewoon homoquote:De laatste keer had hij twee stukjes kip, een bakje champignons, een reep cote d'or chocolade, winegums, slagroom (zo'n spuitbus) broccoli, krieltjes, penne, komkommer, twee blikjes tonijn, een prei, een tomaat, een bakje kruidenkaas, een stokbrood en theelichtjes.
twee stokbroden met kruidenboter is ontbijtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:25 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
is een heel stokbrood niet wat veel voor twee personen?
jezus, nieteens? misschein woont ie wel in een tokkiewijk ofzoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:00 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
huh, hoezo zou ik niet kunnen koken dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
twee stokbroden met kruidenboter is ontbijt
en leer eens koken!
maar dan weet je ook niet of hij samenwoont of boodschappen voor mama doet, of homa is..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:09 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
huh, hoezo zou ik niet kunnen koken dan?
Ik ga hem niet volgen trouwens, dat is wél stalkerig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |