Al weken lang kom ik elke zaterdag en woensdag dezelfde jongen tegen in de winkel. Ikw ga altijd rond dezelfde tijd en hij kennelijk ook.
Meestal lopen we ook een beetje bij elkaar in de buurt en ik zag laatst dat hij dezelfde snoepjes koopt als ik.
Nu hebben we nog nooit iets tegen elkaar gezegd en ik heb het vermoeden dat hij samenwoont, aangezien hij meestal van die dubbelverpakkingen vlees koopt, twee stukjes kipfilet, twee biefstukjes, twee blinde vinken. Ik heb hem nog nooit met maandverband of iets dergelijks gezien, maar wel met haarelastiekjes en chocolade, dat laatste zegt natuurlijk niks, maar die elastiekjes wel.
Alleen kan hij ook een dochter of zoon hebben, of woont hij nog bij zijn moeder of vader.
De laatste keer had hij twee stukjes kip, een bakje champignons, een reep cote d'or chocolade, winegums, slagroom (zo'n spuitbus) broccoli, krieltjes, penne, komkommer, twee blikjes tonijn, een prei, een tomaat, een bakje kruidenkaas, een stokbrood en theelichtjes.
Ik heb hem ook al weleens zien rondlopen met zo'n grootverpakming toiletpapier, maar dat was eenmalig, dus hij is in elk geval niet aan de diarree. En ik heb weleens gezien dat hij poetsdoekjes kocht, dat is wel goed, want dan wordt er in elk geval gepoetst.
Ik vind hem dus best leuk, hij ziet er vriendelijk uit en glimlacht altijd naar me, we draaien ook steeds een beetje om elkaar heen en blijven bij elkaar in de buurt lopen als we allebei in de winkel zijn. Er is ook een meisje dat daar werkt dat steeds naar hem kijkt, maar ik heb niet het idee dat hij ook in haar geinteresseerd is.
Nu dan waar ik dit topic eigenlijk voor opende: wat zou hij gemaakt hebben met die ingredienten van de vorige keer?
[ Bericht 4% gewijzigd door Fopje op 01-03-2013 12:13:15 ]