ik vroeg me ook af of die kruidenkaas voor op het stokbrood is, of misschien voor in de pasta ofzo, ik vind dat lastig beoordelen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:20 schreef Fopje het volgende:
Geen idee, iets met Pasta en een tonijnsalade ofzo?
Ik denk dat hij vooraf een stokbrood met kruidenboter heeft gegeten samen met zijn vriendin ofzo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:24 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
ik vroeg me ook af of die kruidenkaas voor op het stokbrood is, of misschien voor in de pasta ofzo, ik vind dat lastig beoordelen.
Kijk, als hij aardappelen, boontjes en biefstuk koopt, dan kan ik gemakkelijk bepalen wat hij die avond eet, maa op deze manier is dat best lastig
is een heel stokbrood niet wat veel voor twee personen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooraf een stokbrood met kruidenboter heeft gegeten samen met zijn vriendin ofzo.
Dan vraag je het even.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:24 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
ik vroeg me ook af of die kruidenkaas voor op het stokbrood is, of misschien voor in de pasta ofzo, ik vind dat lastig beoordelen.
Kijk, als hij aardappelen, boontjes en biefstuk koopt, dan kan ik gemakkelijk bepalen wat hij die avond eet, maa op deze manier is dat best lastig
Ze eten de helft, de andere helft gebruiken ze voor anale penetratie.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:25 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
is een heel stokbrood niet wat veel voor twee personen?
Ja, is goedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:27 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Ik heb je ook zien lopen. Je bent best wel lekker. Neuken?
dat lijkt me onwaarschijnlijk als hij ook die komkommer kan gebruiken daarvoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:26 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ze eten de helft, de andere helft gebruiken ze voor anale penetratie.
Komkommerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:28 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
dat lijkt me onwaarschijnlijk als hij ook die komkommer kan gebruiken daarvoor.
ik denk sowieso niet dat hij een type is om etenswaren daarvoor te gebruiken hoor, hij ziet er heel normaal en vriendelijk uit. Beetje warrig haar en nette kleren, maar dat kan best komen omdat hij dan van zijn werk af komt ofzo? Het is wel ongeveer die tijd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
KomkommerMisschien om een beginnetje te maken. Maar voor het echte werk is een komkommer toch echt te klein.
Dat zou kunnen, heb jij wel eens etenswaren gebruikt in je kakker?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:30 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
ik denk sowieso niet dat hij een type is om etenswaren daarvoor te gebruiken hoor, hij ziet er heel normaal en vriendelijk uit. Beetje warrig haar en nette kleren, maar dat kan best komen omdat hij dan van zijn werk af komt ofzo? Het is wel ongeveer die tijd.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:27 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Ik heb je ook zien lopen. Je bent best wel lekker. Neuken?
dat zou kunnen... En dan die penne voor vandaag? Penne met tonijn, prei, tomaat en kruidenkaas? Of misschien had hij nog iets van ee sausje thuis en dat die kruidenkaas wel voor op t stokbrood isquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:28 schreef smitjew het volgende:
Ik heb kip in champignons saus gedaan met wat krieltjes en broccoli, maar wil je de volgende keer niet zo staren.
Voel ik me zo raar.
Ik werk in een kas met komkommers, mocht er iemand voor de penetratie nog speeltjes nodig hebben, we hebben ze in allerlei matenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
KomkommerMisschien om een beginnetje te maken. Maar voor het echte werk is een komkommer toch echt te klein.
Geen leven.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:32 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
dat zou kunnen... En dan die penne voor vandaag? Penne met tonijn, prei, tomaat en kruidenkaas? Of misschien had hij nog iets van ee sausje thuis en dat die kruidenkaas wel voor op t stokbrood is![]()
Ik schrijf elke dag op wat hij gegeten heeft en meestal is dat dus wel simpel, ik heb dit probleem nog niet eerder gehad
Ja, ze is hellemaal niet lekker.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:39 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Mag hopen dat je door hebt dat ik niet heel serieus ben.
Skullfuckquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:32 schreef deadprez het volgende:
de ui van ts maakt het er niet minder freaky op moet ik zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |