Ik zou wel onder de noemer 'lekker' vallen volgens mij, maar dat doet helemaal niet terzake.
Het lijstje met wat hij de afgelopen weken heeft gegeten:
1e keer datik hem zag was gemakkelijk, toen had hij alleen een pak melk, een fles cola en gehakt, spaghetti en een rode saus, ik baal nog steeds dat ik niet heb opgeschreven welk merk en ik kan het me écht niet meer herinneren
2e keer: toen jad hij dus dat megapak toiletpapier bij zich, ik was bijna afgeknapt, maar toen bedacht ik dat iedereen dat nodig heeft, dus tja... Toen at hij boontjes, biefstuk (met kruidenboter) en aardappelen, wel jammer dat ik niet weet of hij ze dan kookt of bakt, maar goed, daar is niet zoveel aan te doen.
3e keer had hij kaasfondue (zó lekker!

) met stokbrood en paprika.
4e keer was worst en wortelstamp volgens mij, daar houd ik dan weer net zo van, maar ja, je kan niet overal dezelfde smaak in hebben
5e keer at hij blinde vinkjes en broccoli en ik denk gekookte aardappelen, die had hij niet gekocht maar die kun je wel even in je kelder laten liggen en ik denk gekookt omdat dat met jus gewoon lekker is, blinde vinken. Maar goed, gebakken kan natuurlijk ook.
6e keer was weer biefstuk, maar dan met broccoli en hij had weer geen aardappelen.
7e keer was een pak van die kant en klare bami en toen had hij ook van die zakjes 1 minuut pasta of hoe dat ook heet, waar je kokend water bij moest gooien.
8e keer was kabeljouw, krieltjes en boontjes uit een potje.
En de 9e keer was nu dus.
Ik weet trouwens ook wat hij verder nog gekocht heeft, maar dat had volgens mij niet met het eten te maken, hij koopt wel regelmatig komkommer en rauwkost

Ik wist dit trouwens niet uit mijn hoofd hoor, ik heb dat net even opgezocht