ik ben geen engerd ofzoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:59 schreef smitjew het volgende:
Drogeer hem en ga dingen doen waar je vrolijk van wordt.
Ben je Pools?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik werk in een kas met komkommers, mocht er iemand voor de penetratie nog speeltjes nodig hebben, we hebben ze in allerlei maten![]()
Denk je aan hem wanneer je met je komkommers speelt?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:59 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
soms koop ik wel hetzelfde als hij, maar meestal niet alles, want dat valt op, maar ik ben bijvoorbeeld meer komkommers gaan kopen en soms koop ik expres dezelfde snoepjes ofzomaar alleen als ik toch al snoepjes wilde kopen hoor, ik ga niet snoepjes kopen omdat hij dat doet en dat ik dan de kast helemaal vol heb liggen straks
![]()
Hij koopt dus wel meer snoep dan ik.
ik eet mijn komkommers. Net als hij denk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denk je aan hem wanneer je met je komkommers speelt?
Ooh nee, sorryquote:
Of zijn vrouwquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooraf een stokbrood met kruidenboter heeft gegeten samen met zijn vriendin ofzo.
Vriendin / vrouw, wat maakt het uitquote:
Je schrijft op wat andere mensen aan boodschappen kopen? Volgens mij heb je serieuze issues.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:53 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Ik wist dit trouwens niet uit mijn hoofd hoor, ik heb dat net even opgezocht
ik vind hem leuk en zo voel ik me wat dichterbij. Het is nou ook weer niet zo dat ik met een notitieblok achter hem aanloop ofzo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:05 schreef DakotaFred het volgende:
Waarom kijk je naar wat iemand anders voor boodschappen doet?
nee, alleen van hem.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:06 schreef Arkai het volgende:
[..]
Je schrijft op wat andere mensen aan boodschappen kopen? Volgens mij heb je serieuze issues.
Wat ?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:09 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
nee, alleen van hem.
En van nog een andere man, die is wat ouder, maar die is heel saai in zijn eten, dus dan is het gemakkelijker. O, en die is zéker niet bezet, want die koopt áltijd dingen voor 1 persoon.
Egenlijk vind ik die ook niet meer zo interessant, maar dat opschrijven is een beetje een gewoonte geworden en ik zie hem maar1 keer in de week, héél soms twee, dus dan is het ook niet zoveel werk
nee, ik had er wel even aan gedacht, of R&P, maar omdat het over eten ging, leek me dat laatste niet logisch en van cul denk ik dat ze me niet serieus genomen hadden en hij toch hierheen was gezet, dus leek me dit het logischt. Ik vind stomme antwoorden ook niet zo erg en dat had ik wel verwacht, maar ik vond het echt even heel vervelend dat ik niets kon bedenken.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:22 schreef Rivalo het volgende:
Half klagend fok hier zou zelf ook wel zo'n stalker willen hebben
Ik vind het wel opwindend.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:56 schreef humorduck28 het volgende:
Best een heel eng gedachte als je zo in de gaten gehouden kan worden.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:35 schreef Monopoly het volgende:
Rodawa is wel een knappe jongeman. Ik kan mij voorstellen dat er meerdere vrouwen soppen bij zijn aanwezigheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |