Eens met je mening, al zet ik mijn geld op 1-2.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:27 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk 2-1. Real zal alles op de CL zetten nu ze kansloos zijn voor het winnen van de Primera Division. Sinds Vidic terug is bij Man Uth is de verdediging weer erg solide en United speelt in belangrijke uitwedstrijden meestal redelijk 'verdedigend', dus ik zie Real niet meer dan 2 keer scoren. Het zal voor United dan ook vooral de vraag zijn of ze dat o zo belangrijke uitdoelpunt kunnen scoren. Ik denk dat dat met de klasse van Rooney en van Persie wel moet lukken, hoewel het niet echt spelers voor de counter zijn. Daarom hoop ik dat Manchester gaat spelen met Valencia op rechts; die is niet echt in vorm, maar kan met zijn snelheid gevaarlijk zijn en knapt verdedigend ook altijd relatief veel werk op.
Met Sierd laten we hopen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou kijken via Sport1 want morgen zit daar onder meer Aad300
Giggs uit '99, het jaar waarin utd alles won.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:12 schreef fathank het volgende:
Hopelijk spelen Giggs en/of Scholes. Naar die 2 kan ik uren kijken.
Sowieso United '99quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Giggs uit '99, het jaar waarin utd alles won.
Die man
OT :
Eitje voor Real, 3-0.
Supersub Solskjaer niet te vergeten, en Teddy Sheringham. Smeichel op doel. Wat een elftal was dat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Sowieso United '99. Dat middenveld Giggs-Keane-Scholes-Beckham was één van de sterkste linies ooit en natuurlijk het legendarische duo Yorke&Cole in de aanval
Stam die de verdediging overeind hield.
Tja, idd zeg. Wat een bazen elftal was datquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Sowieso United '99. Dat middenveld Giggs-Keane-Scholes-Beckham was één van de sterkste linies ooit en natuurlijk het legendarische duo Yorke&Cole in de aanval
Stam die de verdediging overeind hield.
Neville broers, Dennis Irwin, Nicky Butt allemaal heldenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Supersub Solskjaer niet te vergeten, en Teddy Sheringham. Smeichel op doel. Wat een elftal was dat.
twitter:aad300 twitterde op woensdag 13-02-2013 om 16:20:59Onderweg naar a'dam voor de kraker bij @SPORT1_nl #reaman analyse samen met @pierrevh17 . reageer retweet
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Aad300 is onderwegtwitter:aad300 twitterde op woensdag 13-02-2013 om 16:20:59Onderweg naar a'dam voor de kraker bij @SPORT1_nl #reaman analyse samen met @pierrevh17 . reageer retweet
Nee, 1-3 want geen Casillas en Alonso en rood voor Arbeloa.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:33 schreef Pedroso het volgende:
Real is qua spelersmateriaal veel beter dan Man Utd. Als ze dan ook een beetje in normale doen zijn dan moet het een vrij eenvoudige overwinning worden voor Ronaldo en co.
Ik dacht dat Xabi Alonso wel meedeed ook al heeft hij een liesblessure.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, 1-3 want geen Casillas en Alonso en rood voor Arbeloa.
Omdat het misschien een Nederlander is?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
van persie met hoofdletters schrijven
ROONEY![]()
kan er geen kut vanquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:00 schreef Syntix het volgende:
Xabi Alonso, dus Real gaat winnen 2-1.
/fucking care. Dit is Real - United en geen NL club.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het misschien een Nederlander is?
Zal me ook niks verbazen als Shaktar - Dortmund een leukere wedstrijd gaat worden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:58 schreef Caland het volgende:
Dit soort wedstrijden vallen eigenlijk altijd enorm tegen.
De eerste wedstrijd vaak wel omdat niemand dan schade wilt oplopen. De return is vaak een stuk interessanter.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:58 schreef Caland het volgende:
Dit soort wedstrijden vallen eigenlijk altijd enorm tegen.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:06 schreef Doublepain het volgende:
2 beste teams van de wereld tegen elkaar
Dit is 10x classico
Ik stel voor dat je je druk gaat maken om iets anders.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
/fucking care. Dit is Real - United en geen NL club.
Inderdaad. Luister naar baas Stijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je je druk gaat maken om iets anders.
Geen Vidic? Dat scheelt wel, die is een stuk beter dan Evans. Jones zal waarschijnlijk op het middenveld spelen en Rafael helpen tegen Ronaldo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:11 schreef Nober het volgende:
Real Madrid: Diego López, Varane, Ramos, Coentrão, Arbeloa, Khedira, Özil, Alonso, Di María, Ronaldo, Benzema
SUBS: Adán, Pepe, Carvalho, Kaká, Essien, Modrić, Higuaín.
Manchester United: De Gea, Rafael, Evra, Jones, Ferdinand, Evans, Carrick, Kagawa, Rooney, Welbeck, Van Persie
SUBS: Lindegaard, Smalling, Valencia, Anderson, Giggs, Cleverley, Hernández.
United gaat counteren.
CL kijken terwijl er tennis isquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:17 schreef tralalala het volgende:
Nee we hoeven geen tennis te zien Schelvis
Net zoals zijn vaderquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:18 schreef Jivis het volgende:
Wat een waardeloze TV-'persoonlijkhheid' is die Youri Mulder toch. Totaal geen uitstraling, komt niet uit zijn woorden, is niet deskundig. Verschrikkelijk.
Daarom Sport 1 en anders ZDF en deze downloaden straks met SkySports commentaar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:18 schreef Jivis het volgende:
Wat een waardeloze TV-'persoonlijkhheid' is die Youri Mulder toch. Totaal geen uitstraling, komt niet uit zijn woorden, is niet deskundig. Verschrikkelijk.
Hoezo kijk je dan ook op JNOSquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:18 schreef Jivis het volgende:
Omdat ik afzeiken leuk vind.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo kijk je dan ook op JNOS
Moet gewoon kunnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Maar nu mis je Aad300 #rayonhoofdquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, bedankt.
Soms moet je gewoon risico's durven nemen in het leven.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef Rickazio het volgende:
Eindstand?Ze spelen allebei op de counter, 0-1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef Rickazio het volgende:
Eindstand?Lachen man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt wel van beide genieten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Je kan niet voor Barcelona én Real Madrid zijn.
Dat had de NOS ook maar van youtube.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar blijft dat CR7 parodie filmpje van de NOS?
Messiquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef ValHallen het volgende:
Grueter doet het commentaar? Benieuwd welke spelers er vanavond verbaal gecapslockt gaan worden.
I know, maar alsnog is die elk EK journaal langs gekomenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
Dat had de NOS ook maar van youtube.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef ValHallen het volgende:
Grueter doet het commentaar? Benieuwd welke spelers er vanavond verbaal gecapslockt gaan worden.
Ik heb dat plaatje al een tijdje niet gezien hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een leuk plaatje. Die heb ik nog nooit gezien zeg
Dat klopt. Want FOK!ers vinden het totaal niet leuk om een plaatje eindeloos te herhalen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ach, hij gooit tenminste niet met jasjesquote:
Ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Weet iemand of er ergens een stream is voor mensen die niet in NL zitten?
Thnx.
Waar zit je dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Weet iemand of er ergens een stream is voor mensen die niet in NL zitten?
Thnx.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach, hij gooit tenminste niet met jasjes
wat een kut filmquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef GGMM het volgende:
Een leuk filmpje om nog even snel te bekijken voordat de wedstrijd begint: http://www.dailymotion.co(...)d_sport#.URvpMjvZRuB
Origineel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:27 schreef Nober het volgende:
Ik kan Grueter niet uitstaan, als ik vanavond geen Sport 1 had kunnen kijken had ik zonder geluid gekeken naar de NOS.
Na 10 seconden had ik het wel gezienquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef GGMM het volgende:
Een leuk filmpje om nog even snel te bekijken voordat de wedstrijd begint: http://www.dailymotion.co(...)d_sport#.URvpMjvZRuB
het schijnt dat in de laatste minuut nog een verborgen boodschap zitquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Na 10 seconden had ik het wel gezien
Ah, dan zal ik dat helaas nooit te weten komen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
het schijnt dat in de laatste minuut nog een verborgen boodschap zit
En?quote:
Vietnamquote:
Een linker en een rechter?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
Varane heeft hele goede voeten, aldus Aad300.
je had het toch niet begrepen, dus dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah, dan zal ik dat helaas nooit te weten komen.
Jij vindt tom nogal dom begrijp ik?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
je had het toch niet begrepen, dus dat maakt niet uit.
Nu onderschat je me. Wat jammer zeg.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
je had het toch niet begrepen, dus dat maakt niet uit.
Ze hebben geen schijn van kans man.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:34 schreef Nober het volgende:
Man United wint dit, geen twijfel mogelijk!
Rot lekker op naar een ander topic.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:35 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Please iemand een stream? Of zit iedereen gewoon voor de buis?
Wie is die Japanse chick in je UIquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:35 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik gun Evra een nederlaag...quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:34 schreef Thas het volgende:
https://www.youe.com/watch?v=D4T3g4gGqHQ
Gaat helemaal goed komen
Rafael
Carrick
Rooney
RVP
De Gea
Jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:35 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Dat niet, maar dat filmpje was gewoon voor intellectuelen bedoeld.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt tom nogal dom begrijp ik?
Dan zal GGMM het ook niet begrijpen vrees ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat niet, maar dat filmpje was gewoon voor intellectuelen bedoeld.
GGMM is wel extreem intelligent hoor, ze laten niet zomaar iedereen mod worden hier.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan zal GGMM het ook niet begrijpen vrees ik.
Hihaho.
De Geaquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:34 schreef Thas het volgende:
Gaat helemaal goed komen
Rafael
Carrick
Rooney
RVP
De Gea
Nou, Steven is ook moderator hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM is wel extreem intelligent hoor, ze laten niet zomaar iedereen mod worden hier.
Beste speler van Man Utd vorig seizoen, pakt ook dit seizoen weer vele puntenquote:
pure armoede inderdaadquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nou, Steven is ook moderator hoor
Komt ook voort omdat Stekelenburg er niet keeptquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:38 schreef Thas het volgende:
[..]
Beste speler van Man Utd vorig seizoen, pakt ook dit seizoen weer vele punten
Media Anti-De Gea bias²²²²²²
Hier in Nederland is het dat ja, in Engeland omdat hij jong, dun en niet-Engels is (Hart bakt er het hele seizoen al niks van maar wordt pas sinds de laatste wedstrijd aangepakt). Wel mooi dat die lui nu zien hoe Stekelenburg het doet bij Romaquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt ook voort omdat Stekelenburg er niet keept
401quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:43 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is kanaal van sport1 iemand? Ik weet alleen dat etalagekanaal
401 ziggoquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:43 schreef PizzaGeit het volgende:
Ziggo? 401quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:43 schreef PizzaGeit het volgende:
Aad doet alleen analysesquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:43 schreef Dos37 het volgende:
Aad heeft de bezemkast nog niet kunnen vinden
''Ja maar als Steek voor Manchester gekozen had , dan waren ze beter af als met de Gea''quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:42 schreef Thas het volgende:
[..]
Hier in Nederland is het dat ja, in Engeland omdat hij jong, dun en niet-Engels is (Hart bakt er het hele seizoen al niks van maar wordt pas sinds de laatste wedstrijd aangepakt). Wel mooi dat die lui nu zien hoe Stekelenburg het doet bij Roma
Sowieso had ik dan veel liever nog Krul of Vorm zien komen dan Stekelenburg. Alle reputatie van 1 save op Kaka.
Ik moet op zoek naar Sierd lees ik hier, kijken of ik het kan vinden
Ik heb Stekelenburg helemaal niet hoog zitten, maar De Gea laat vaak de ballen los of stompt ze gewoon naar het midden terug waardoor er weer een kans ontstaat, Reflexen zijn prima verder, maar ik zie het zo vaak dat hij weer een bal laat gaan waardoor er een kans komt voor de tegenpartij.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt ook voort omdat Stekelenburg er niet keept
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef YazooW het volgende:
Hahahah dat mannetje wordt zeker gepest
Vanaf vandaag dus nooit meerquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef YazooW het volgende:
Hahahah dat mannetje wordt zeker gepest
Let wel dat ie nog piepjong is voor een keepertquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb Stekelenburg helemaal niet hoog zitten, maar De Gea laat vaak de ballen los of stompt ze gewoon naar het midden terug waardoor er weer een kans ontstaat, Reflexen zijn prima verder, maar ik zie het zo vaak dat hij weer een bal laat gaan waardoor er een kans komt voor de tegenpartij.
serieus? mensen die daarop inzettenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:45 schreef PizzaGeit het volgende:
JAA DE EERSTE INGOOI
100 EURO GEWONNEN![]()
![]()
Dat gedeelte moet sowieso weg uit de TT.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoezo NOS @ CL en niet Sport1 @ CL
Omdat ik NOS kijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoezo NOS @ CL en niet Sport1 @ CL
Was het maar zoquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef Rickazio het volgende:
[..]
serieus? mensen die daarop inzetten
quote:
Is goed.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat gedeelte moet sowieso weg uit de TT.
ok.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat gedeelte moet sowieso weg uit de TT.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en het geld hebben we lekker toch gehad.
Daarom Sierdquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:48 schreef Jivis het volgende:
Schrik me altijd dood van die Grueter, godverdomme.
KAN SCHIETE
Geen UPC/Ziggo?quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:50 schreef Shreyas het volgende:
Terecht geel, echt een Mocro actie, heeft hij zeker van Bouchra geleerd
Ramos is een grotere mongool dan Pepe denk ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ramos grootste mongool van Real na Pepe.
Nee van zijn vriendje Ibi.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:50 schreef Shreyas het volgende:
Terecht geel, echt een Mocro actie, heeft hij zeker van Bouchra geleerd
Vond jij het een sportieve actie van Van Persie? Doet Pepe dit, dan staat dit hele forum in brand.quote:
Pepe kan mongool niet eens spellenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ramos is een grotere mongool dan Pepe denk ik.
Daarom Sierd op Sport1quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Grueter heeft het over sigaren en wijn, dat heeft niks met de wedstrijd te maken![]()
![]()
![]()
Dikke schwalbe van Ramosquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vond jij het een sportieve actie van Van Persie? Doet Pepe dit, dan staat dit hele forum in brand.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vond jij het een sportieve actie van Van Persie? Doet Pepe dit, dan staat dit hele forum in brand.
Marcelo speelt bij PSVquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:51 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb even gemist waarom Marcelo en Pepe er niet bijzijn. Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |