quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:06 schreef Doublepain het volgende:
2 beste teams van de wereld tegen elkaar
Dit is 10x classico
Ik stel voor dat je je druk gaat maken om iets anders.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
/fucking care. Dit is Real - United en geen NL club.
Inderdaad. Luister naar baas Stijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je je druk gaat maken om iets anders.
Geen Vidic? Dat scheelt wel, die is een stuk beter dan Evans. Jones zal waarschijnlijk op het middenveld spelen en Rafael helpen tegen Ronaldo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:11 schreef Nober het volgende:
Real Madrid: Diego López, Varane, Ramos, Coentrão, Arbeloa, Khedira, Özil, Alonso, Di María, Ronaldo, Benzema
SUBS: Adán, Pepe, Carvalho, Kaká, Essien, Modrić, Higuaín.
Manchester United: De Gea, Rafael, Evra, Jones, Ferdinand, Evans, Carrick, Kagawa, Rooney, Welbeck, Van Persie
SUBS: Lindegaard, Smalling, Valencia, Anderson, Giggs, Cleverley, Hernández.
United gaat counteren.
CL kijken terwijl er tennis isquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:17 schreef tralalala het volgende:
Nee we hoeven geen tennis te zien Schelvis
Net zoals zijn vaderquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:18 schreef Jivis het volgende:
Wat een waardeloze TV-'persoonlijkhheid' is die Youri Mulder toch. Totaal geen uitstraling, komt niet uit zijn woorden, is niet deskundig. Verschrikkelijk.
Daarom Sport 1 en anders ZDF en deze downloaden straks met SkySports commentaar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:18 schreef Jivis het volgende:
Wat een waardeloze TV-'persoonlijkhheid' is die Youri Mulder toch. Totaal geen uitstraling, komt niet uit zijn woorden, is niet deskundig. Verschrikkelijk.
Hoezo kijk je dan ook op JNOSquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:18 schreef Jivis het volgende:
Omdat ik afzeiken leuk vind.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo kijk je dan ook op JNOS
Moet gewoon kunnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |