SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Maar nu mis je Aad300 #rayonhoofdquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, bedankt.
Soms moet je gewoon risico's durven nemen in het leven.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef Rickazio het volgende:
Eindstand?Ze spelen allebei op de counter, 0-1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef Rickazio het volgende:
Eindstand?Lachen man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt wel van beide genieten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Je kan niet voor Barcelona én Real Madrid zijn.
Dat had de NOS ook maar van youtube.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar blijft dat CR7 parodie filmpje van de NOS?
Messiquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef ValHallen het volgende:
Grueter doet het commentaar? Benieuwd welke spelers er vanavond verbaal gecapslockt gaan worden.
I know, maar alsnog is die elk EK journaal langs gekomenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
Dat had de NOS ook maar van youtube.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef ValHallen het volgende:
Grueter doet het commentaar? Benieuwd welke spelers er vanavond verbaal gecapslockt gaan worden.
Ik heb dat plaatje al een tijdje niet gezien hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een leuk plaatje. Die heb ik nog nooit gezien zeg
Dat klopt. Want FOK!ers vinden het totaal niet leuk om een plaatje eindeloos te herhalen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ach, hij gooit tenminste niet met jasjesquote:
Ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Weet iemand of er ergens een stream is voor mensen die niet in NL zitten?
Thnx.
Waar zit je dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Weet iemand of er ergens een stream is voor mensen die niet in NL zitten?
Thnx.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach, hij gooit tenminste niet met jasjes
wat een kut filmquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef GGMM het volgende:
Een leuk filmpje om nog even snel te bekijken voordat de wedstrijd begint: http://www.dailymotion.co(...)d_sport#.URvpMjvZRuB
Origineel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:27 schreef Nober het volgende:
Ik kan Grueter niet uitstaan, als ik vanavond geen Sport 1 had kunnen kijken had ik zonder geluid gekeken naar de NOS.
Na 10 seconden had ik het wel gezienquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef GGMM het volgende:
Een leuk filmpje om nog even snel te bekijken voordat de wedstrijd begint: http://www.dailymotion.co(...)d_sport#.URvpMjvZRuB
het schijnt dat in de laatste minuut nog een verborgen boodschap zitquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Na 10 seconden had ik het wel gezien
Ah, dan zal ik dat helaas nooit te weten komen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
het schijnt dat in de laatste minuut nog een verborgen boodschap zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |